Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Meeeeg

Jeg er nok av den voldlig typen.

Jeg sov hos ei vennine etter en bytur.

Hun våknet mitt på natten en tid og så at jeg satt oppe i sengen. Så hadde jeg lagd en slik "samle spydd" lyd, spytta på gulvet, ledd ONDT og lagt meg til å sove igjen.

Ellers har jeg dyttet en ut i fra ei køyeseng (han hadde værtfall vondt i en uke etterpå), slått til kusina mitt i fleisen to ganger og veninna mi to ganger..

Uff, stakkars folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forøvrig ikke en veldig pratsom kjæreste. Men han tygger i søvne da :rødme:
Det er søtt helt til de begynner å tygge på håret når man bruker brystkassen som hodepute. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne

Jeg våknet av at kjæresten min slenger en albue i ansiktet mitt og hyler "HVEM ER DU???"

Etter dette blir jeg dyttet ut av sengen.

Jeg havner derfor i den lille glippen mellom sengen og veggen som bare er der pga nattbordet.

Når jeg har ligget der i omtrent 10 sekunder sier kjæresten min "ekke fali lenger, hun er borte nå vennen"

Dagen etter fortalte han at han hadde drømt at vi hadde hatt fest og at en fremmed jente hadde krøpet opp i sengen og prøvd seg på han, med meg rett ved siden av!

Flaks at han ble sur og ikke begynte og kose med meg når han trodde jeg var en annen. Var nesten verdt det blå øyet jeg gikk rundt med et par dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_terese_*

ufattelig morsomme historier..

en gang så våknet jeg av at kjæresten min lå å fniste.. som en liten jente jeg spør hva han fniser av.. åsså sier han:

"du lurer ikke meg, terese..." mens han fniser enda mer..

jeg: "hæ? hva snakker du om..."

han: "jeg så du kila meg på rumpa"

jeg: "jeg har da vel ikke kilt deg på rumpa vel..."

han: fniser skikkelig.."du lurer ikke meg.."

åsså snur han seg rundt og sover videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nygift_*

Jeg ler så jeg griner av denne tråden....

et lite bidrag

Hos oss går det mest i snorking, fra begges side, men en gang for en del år siden skjedde dette.

Jeg hadde en jobb hvor jeg hadde telefonvakt om natten, og sov derfor ikke så veldig tungt (våknet mange ganger hver natt).

Vi ligger begge og sover, da Mannen bråsetter seg opp i sengen med et skremt uttrykk i fjeset. Jeg skvetter til, og hjertet hamrer. Jeg spør hva det er, hvorpå han sier, mens han legger seg ned igjen; "nei, det var bare en elefant."

Før det gikk opp for meg hva ham hadde sagt, sov han videre.

Jeg mobber han med det fortsatt.

Har du sett noen elefanter i det siste, kjære??

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _gjest_

Hehe, erter fortsatt typen min med denne.

Våkna midt på natta av at han lå og mumla litt. Jeg strøk ham på ryggen og spurte hva det var og fikk som svar (han er engelsk): Should you go down, or I? Ment i en ganske seksuell betydning tydeligvis :fnise:

Tror jeg bare lo og sa What eller noe som det, men da snudde han seg rundt og sov videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silje_*
Inspirert av "Jeg får kjeft i søvne"tråden. :) Noen som har noen morsome historier om rare ting samboere/kjærester har gjort i søvne?

Kjæresten min snakker veldig mye i søvne, jeg har enda til gode å oppleve en natt hvor han ikke snakker.

Han er veldig snill da. En natt vekte han meg fordi jeg ikke var godt nok pakket inn i dyna, og han insisterte på å skyve dyna under meg. Av og til heiser han seg opp på albuen, ser alvorlig på meg og sier at jeg ikke forstår han. Men vanligvis sier han bare noe usammenhengende surr, også sover han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Etter en hyrdestund i lastebilen sloknet han tvert og jeg brukte lang tid på å sovne. Pluttselig reiser han seg opp og roper " FY FAEN Å DU ER DIGG "WACMOC"!!!!!" før han legger seg ned igjen og tygger videre( han tygger i søvne ).

Blei litt rørt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Aina_*

Utrolig morsomme historier. Sitter og ler for meg selv her jeg sitter.

I natt var kjæresten ute ang jobb. Når han ikke sover med meg sover jeg utrolig lett, selv om han kom hjem på morgenen og sovnet med en gang.

Plutselig våkner jeg av at han ser seriøst på meg,

Han: "hvorfor sier du at jeg tar ting av deg hele tiden?"

Jeg: "tar ting av meg? hva du snakker om?"

Han: "Jeg vet ikke"

Jeg: "Hvilken ting da?"

Han ble skikkelig irritert og sa "Mine ting!"

Jeg oppdaget ikke for at han snakket i søvne før han snudde seg irundt og sov videre. Der lå jeg vettskremt og lettet for at han ikke var "særiøs" :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Har en lignende om min sambo. Jeg våknet midt på natten av at han skrek navnet mitt.

- ja? svarte jeg ganske søvnig. Så begynte han ogkrype inntil meg og gjemme seg under dyna mi.

- Det er nisser under senga! roper han

- Hæ?

-Det er nisser under senga sier jeg jo!

- Nisser?

- JA ! De går rundt. De har laget hull i veggen.

- Hvor? har vi mus?

-De er inne i veggen sier jeg jo! Så plutselig legger han seg rett ned og snorker høyt! Han husker ikke noe av det dagen etter :P:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Heidi_*

Jeg også har en eks som var svært pratesyk i søvne, mest mumling og ting helt uten sammenheng, og bryte ut f.eks. LA8PV :)

Men det jeg huske aller best er den gangen han setter i gang å synge/brøle "tio tusen røde rosor". Hehehe

Flirer av det ennå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min x kastet seg plutselig ut av senga og ble liggende på gulvet på alle fire..Han hadde drømt han nesten ble påkjørt av et tog.. En annen gang reiste han seg opp og gikk bort til et bildet som hang på veggen, tok det ned la det på bordet for så å henge det på plass igjen..

Nå lo jeg godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Hahaha! Så morsom tråd. :skratte:

Kjæresten min (og jeg visstnok!) er fæl til å snakke i søvne.

Er en episode jeg husker spesielt godt... Klokka er fem midt på natta, mange timer siden vi la oss. Det regner masse, derfor våkner jeg av regnet som slår mot vinduet. Jeg bøyer meg forsiktig opp i senga og ser ut av vinduet (vinduet er like ved senga), og plutselig hører jeg: "ja ja... ja ja!" jeg snur meg og tror kjæresten min har våknet, men han ligger og sover. Jeg fortsetter å se ut vinduet, og plutselig kommer det: "Tok du bilde av den????!!!"

Jeg: "Tok bilde av hva da?"

Han: "Av den! Tok du bilde av meg og den??"

Jeg: "Jeg har ikke tatt noen bilder jeg..."

og så sovnet han igjen. Spurte hva han hadde drømt om da han våknet, men han husket ingenting. Tenker selv at han drømte om romvesen eller noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det jeg huske aller best er den gangen han setter i gang å synge/brøle "tio tusen røde rosor". Hehehe

Flirer av det ennå :fnise:

Haha! Sinsykt bra! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg og eksen lå og sov på dagen. Plutselig våkner jeg av at jeg blir slått, sparket og dyttet ut av senga. Prøvde å spørre "hva er det du driver med??" men han reagerte ikke, så jeg konkluderte med at han sov. Da jeg til slutt lå på gulvet lurte han på hva jeg gjorde der, og han trodde ikke på at jeg var den skyldige.

Ellers er det vel jeg som er mest aktiv i senga sånn sett. En morgen skulle kjæresten min bare kose litt med meg. Jeg må ha drømt at jeg skulle skalle ned noen, hvertfall så tok jeg ut den aggresjonen på han og våkner av at jeg har vondt i panna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hehe, så mange artige historier...

Jeg og min kjære hadde vært på fest og var begge noe beruset, han litt mer enn meg. Han la seg før meg, og da jeg litt senere kom inn på soverommet, spurte jeg sånn halvt på spøk om han sov. Da svarer min kjære: "Neeei, jeg ligger nå her og tenker..." Da jeg skjønte at han sov som en stein, holdt jeg på å le meg ihjel. Utrolig bra svar da! :fnise:

Dette er ikke noe han sa, men noe han gjorde... Vi hadde nettopp lagt oss til å sove, og var i det stadiet der man gjerne plutselig får sånne artige rykninger i søvne. Han hadde sovnet med ene handa si på puppen min, og fikk plutselig en sånn kraftig rykning i armen sin. Da jeg skulle til å kommentere det, begynte han å le. Han hadde drømt om ei motorsag, og det kraftige rykket i armen kom når han skulle dra motorsagen igang! :ler: Den lo vi godt av, begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Mannen min snakker en god del i søvne...noe av det han har sagt...

;høh røykerom for de trengende høhøhø humrer han..

eller den siste va:

han sier stille; det er noen i huset vårt..

jeg sier, ganske redd : hæ er det, det?

han; mumler litt og snur seg...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...