Nadir Skrevet 11. desember 2009 #341 Del Skrevet 11. desember 2009 For en morsom tråd! Dessverre kan jeg ikke bidra med noe mer enn dette: Han mumlet noe som jeg kunne ikke forstå. Jeg spurte: Hæ? Han mumlet igjen. Jeg spurte: Hæ? Han mumlet irritert for tredje gang og etter at jeg spurte Hæ igjen, sa han: "Bare glem det" og snudde han seg rundt og sovnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. desember 2009 #342 Del Skrevet 11. desember 2009 Min sambo er ikke så "ivrig" når han sovner. Men her om dagen så lå jeg og leste, og han lå å sov. Den ene pusen vår var litt leken å hoppet rundt i senga og styrte med teppet, lakenet osv. Plutselig reiser sambo seg opp, mens har ser på meg med sånn skikkelig vondt- skuleblikk. Han løftet opp katta, åpna døra og satte den utfor soverommet- mens han hele tiden holdt blikket mitt med det der vonde skuleblikket sitt. Jeg så på han med sjokkerte øyne og hevede øyenbryn helt til han la seg ned å sov igjen. Dette er ganske så unormal oppførsel av sambo, siden han digger katten sin, så jeg lot han bare sove videre. Dagen etterpå så måtte jeg spørre hva som var tingen, hvorfor han skuler på meg mens han slipper ut katta. Han husket ingenting. Ganske freaky å tenke på igrunn. Øyene var så åpen, men samtidig så tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elvirith Skrevet 11. desember 2009 #343 Del Skrevet 11. desember 2009 Haha, fantastisk tråd! Her er mine to bidrag: Jeg og en jeg er så godt som sammen med sover mye over hos hverandre, forrige helg våkner jeg av at han snakker i søvne; på nederlansk! Han gjenntok bare det samme ett par ganger, men herregud som jeg lo da jeg fortalte han det dagen etter. Også i natt hadde han visst våknet og lagt armen rundt meg, i det han gjorde det hadde jeg begynt å fnise. Og dette skjedde flere ganger i løpet av natten, hver gang han holdt rundt meg fniste jeg... God latter på vei til bussen i dag og med andre ord :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #344 Del Skrevet 12. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #345 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg snakker masse i søvne, spesielt i perioder. Da er det selvfølgelig kjæresten min som hører det. Vi har bare vært sammen i omkring 10 mnd, og dette skjedde for kanskje 3-5 mnd siden. Det er morgen, og vi ligger i senga og halvsover. Plutselig sier jeg "Jeg elsker deg", og jeg tror han svarte noe sånt som "hæ?". Han skjønte jo at jeg sov, og litt senere spurte han hva jeg hadde sagt tidligere den morgenen. Jeg hadde lenge tenkt på at jeg skulle si at jeg elsket han, men lette som så mange andre etter det riktige øyeblikket. Jeg var jo selvfølgelig veldig flau over at jeg hadde sagt det, men slapp unna siden jeg sa at jeg ikke husket hva jeg hadde sagt, og at jeg snakka i søvne. Jeg har enda ikke fortalt han at jeg elsker han, men tenker på det fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbasparx Skrevet 12. desember 2009 #346 Del Skrevet 12. desember 2009 Haha! For en tråd! En gang våknet jeg av at kjæresten min slo meg midt i panna med knyttneven. Jeg skvatt så sinnsykt og lurte på hva i helvete han drev med. Heldigvis hadde han våknet akkurat i det han begynte å slå så han hadde klart å holde tilbake slaget litt, ellers hadde jeg vel fått en virkelig trøkk. Han forklarte at han hadde drømt at det kom innbruddstyver og at han hadde gjemt seg bak døra og skulle slå til dem. Hehe, uheldigvis var det meg han slo Det siste han gjorde som jeg husker er at han plutselig satt seg opp i sengen og spør høyt og tydelig om vi skal ha sex, mens han gliser. Jeg ser på klokken, og sier "Du er klar over at kl. er 5 om natta?" Han bare legger seg rett ned igjen og snur seg med ryggen til. Han husket ikke at han hadde spurt dagen etter. Ellers hadde jeg en ex som gjorde noe forferdelig ekkelt. Han lå over hos meg og midt på natten våknet jeg av at han sto opp. Jeg spurte hva han skulle, og han svarte at han skulle på do. Så åpnet han vinduet og tisset ut av det! Det rant urin nedover veggen på innsiden og utsiden av vinduet. Huff...han husket selvfølgelig ingenting. Hehe, men hver gang jeg møter ham, så unnskylder han seg fremdeles trøste å bære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #347 Del Skrevet 12. desember 2009 Kanskje ikke spesielt morsomt, men en ex av meg klarte å lange ut en arm og slå meg fordi han drømte at han var i slosskamp...han beklaget veldig etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #348 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg snakker masse i søvne, spesielt i perioder. Da er det selvfølgelig kjæresten min som hører det. Vi har bare vært sammen i omkring 10 mnd, og dette skjedde for kanskje 3-5 mnd siden. Det er morgen, og vi ligger i senga og halvsover. Plutselig sier jeg "Jeg elsker deg", og jeg tror han svarte noe sånt som "hæ?". Han skjønte jo at jeg sov, og litt senere spurte han hva jeg hadde sagt tidligere den morgenen. Jeg hadde lenge tenkt på at jeg skulle si at jeg elsket han, men lette som så mange andre etter det riktige øyeblikket. Jeg var jo selvfølgelig veldig flau over at jeg hadde sagt det, men slapp unna siden jeg sa at jeg ikke husket hva jeg hadde sagt, og at jeg snakka i søvne. Jeg har enda ikke fortalt han at jeg elsker han, men tenker på det fortsatt. Hvorfor ikke si det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sabrina111 Skrevet 14. desember 2009 #349 Del Skrevet 14. desember 2009 *Mine Innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 14. desember 2009 #350 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud så mye artig å lese.. har flirt i flere timer nå. Selv gjør jeg lite av meg om natta, men ikke andre :-) Denne er om søstra mi. Sønnen deres var vel 3 år da. En morgenen sniker sønnen seg opp (pappaen er våken og får alt med seg...)I stua finner han en stooor eske som han hiver ned trappa. Søstra mi sov søtt fram til da.. men tror at det er sønnen som faller ned trappa og hun skal må jo opp for å redde han!!... Hun reiser seg opp..stiller seg nede på kanten av senga, småtripper litt mens hun inntar stupestilling, og stuper!.. rett i dørkarmen og pladask ned. Resultat: rimelig forslått og med en mann som vrir seg av latter, mens en rimelig forfær 3 åring står storøyd å ser på mammaen som kaver i døra... Så pappaen: Han var vant til fra deres hus, at om natten når han skulle snu seg, så tok han bare å dyttet i veggen .. dette kunne han fordi han lå rett ved veggen. Men på besøk hos eldste datter fungerte ikke dette. Svigerbror tar som vanlig å klasker handa ut, men møter ingen motstand, og "svupp" så ligger han å kaver på gulvet mellom veggen og senga.. Nå er det søstra mi som vrir seg av latter :-) Så min eksmann: Han er helt borte når han våkner.. og sover VELDIG tungt! En gang hadde han sovnet på sofa.. så bråvåkner han, setter seg opp mens han panisk retter på håret med et relativt vilt blikk.. Jeg spør han hva han holder på meg.. "hæ?" sier han Jeg gjentar..hva holder du på med? han stirrer uforstående, og nå litt irritert på meg? "hæ..hva sier du!" Jeg gjentar..igjen.. Hva holder du på med? Da reiser han seg opp, kommer mot meg, vill i blikket, stiller seg opp rett framfor meg og brøler: " Jeg SKJØNNER ikke hva du sier!!!!!!!!" Jeg skjønte jo da at han overhodet ikke var våken, og fikk meg en god latter.. dette har vært noe som til stadighet har vært dragd fram og vist visuelt i vår familie.. Historie 2: Vi hadde nettopp fått innstalert ny, seriekoblet brannalarm i huset. Den var vel ikke heeelt innkjørt, for en natt begynte den å ule.. og det HØYT! Jeg våknet.. alle ungene våknet.. men ikke eksmannen min.. han snorket videre. Jeg åpner døren og går ut i gangen hvor alarmklokka uler smertefullt.. men min eks sover videre.. Jeg må til slutt fysisk virkelig riste i han... og sier "brannalarmen går" -"hæ?" svarer han.. "brannalarmen GÅR!" roper jeg, og kjenner irritasjonen stiger i meg. Han reiser seg, og småspringer ned i trappa hvor alarmklokka står.. River så brutalt øverste del av klokka av... men det har ingen innvirkning på lydnivået.. Da kommer han halveis opp trappa igjen.. ser på meg med et desperat blikk og sier: " hva skal jeg gjøøøøre????" Han fikk den nå omsider stengt da hehe Den er også noe som stadig må vises i lystige lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 14. desember 2009 #351 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg og mannen min har en veldig stor hund av typen st bernard. Når denne var liten så likte mannen godt at denne sov i sengen vår, men etter som den ble større ble det jo mer og mer problematisk. Etterhvert lærte han at "NED" betyr at han skal ned av senga og legge seg i kurven sin ute i gangen. En natt kom han likevel krabbende opp til oss, og skviste seg ned i mellom meg og mannen. Jeg dyttet vennelig til ham og sa NED MED DEG. Han gikk lydig ut av senga og la seg i kurven sin. Før jeg rekker å sovne reiser mannen seg og går ut, jeg spør hvor han skal hen, og spør om han kan ta med et glass vann til meg. Han mumler noe om senger og hunder og styr. Jeg tenkte ikke mer over det. Ikke før jeg stod opp neste morgen og mannen var borte, men bikkja lå på hans sted. Jeg ble veldig skremt for jeg var redd noe hadde skjedd siden han ikke kom opp igjen kvelden før, men da jeg løp ut i gangen lå han søtt og snorket i hundesenga til bikkja! Da viser det seg om at i går lå han i halvsøvne og tenkte på å vise bikkja hvordan det var å bli skvist ut av egen seng! Men han hadde ikke trodd han faktisk gikk og gjorde det! Åh, gud som jeg lo! Herregud så mye artig å lese.. har flirt i flere timer nå. Selv gjør jeg lite av meg om natta, men ikke andre :-) Denne er om søstra mi. Sønnen deres var vel 3 år da. En morgenen sniker sønnen seg opp (pappaen er våken og får alt med seg...)I stua finner han en stooor eske som han hiver ned trappa. Søstra mi sov søtt fram til da.. men tror at det er sønnen som faller ned trappa og hun skal må jo opp for å redde han!!... Hun reiser seg opp..stiller seg nede på kanten av senga, småtripper litt mens hun inntar stupestilling, og stuper!.. rett i dørkarmen og pladask ned. Resultat: rimelig forslått og med en mann som vrir seg av latter, mens en rimelig forfær 3 åring står storøyd å ser på mammaen som kaver i døra... Så pappaen: Han var vant til fra deres hus, at om natten når han skulle snu seg, så tok han bare å dyttet i veggen .. dette kunne han fordi han lå rett ved veggen. Men på besøk hos eldste datter fungerte ikke dette. Svigerbror tar som vanlig å klasker handa ut, men møter ingen motstand, og "svupp" så ligger han å kaver på gulvet mellom veggen og senga.. Nå er det søstra mi som vrir seg av latter :-) :skratte: Ler så jeg griner her!! Eeeeer det mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linsa Skrevet 14. desember 2009 #352 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg slutta å røyke for noen uker siden, så det ble en slutt på å stå i vinduet for å ta en blås. Samboern tar self hensyn til dette. Han røyker nå kun når han har noen ærender utenfor husveggene, slik som f.eks på jobb, eller på vei til butikken o.l. Når han er hjemme bruker han snus. Her om natte kaster han av seg dyna og sier ganske så høyt: Jeg må ha røyk! hehe, jeg sjekka om han var våken, men han var langt inne i drømmeland . En annen eks av meg "leste" opp et dikt til meg i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #353 Del Skrevet 14. desember 2009 Vi har en "lesepølse" som jeg kaller det, en laaaang pølselignende svær hvit pute. Det er meninga man kan legge denne bak nakkene i en dobbeltseng når man begge sitter og leser. En gang våknet jeg av at mannen min kosesnakket og jukket på den, i søvne. Han drømte han hadde sex med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. desember 2009 #354 Del Skrevet 14. desember 2009 Så min eksmann: Han er helt borte når han våkner.. og sover VELDIG tungt! En gang hadde han sovnet på sofa.. så bråvåkner han, setter seg opp mens han panisk retter på håret med et relativt vilt blikk.. Jeg spør han hva han holder på meg.. "hæ?" sier han Jeg gjentar..hva holder du på med? han stirrer uforstående, og nå litt irritert på meg? "hæ..hva sier du!" Jeg gjentar..igjen.. Hva holder du på med? Da reiser han seg opp, kommer mot meg, vill i blikket, stiller seg opp rett framfor meg og brøler: " Jeg SKJØNNER ikke hva du sier!!!!!!!!" Jeg skjønte jo da at han overhodet ikke var våken, og fikk meg en god latter.. dette har vært noe som til stadighet har vært dragd fram og vist visuelt i vår familie.. Historie 2: Vi hadde nettopp fått innstalert ny, seriekoblet brannalarm i huset. Den var vel ikke heeelt innkjørt, for en natt begynte den å ule.. og det HØYT! Jeg våknet.. alle ungene våknet.. men ikke eksmannen min.. han snorket videre. Jeg åpner døren og går ut i gangen hvor alarmklokka uler smertefullt.. men min eks sover videre.. Jeg må til slutt fysisk virkelig riste i han... og sier "brannalarmen går" -"hæ?" svarer han.. "brannalarmen GÅR!" roper jeg, og kjenner irritasjonen stiger i meg. Han reiser seg, og småspringer ned i trappa hvor alarmklokka står.. River så brutalt øverste del av klokka av... men det har ingen innvirkning på lydnivået.. Da kommer han halveis opp trappa igjen.. ser på meg med et desperat blikk og sier: " hva skal jeg gjøøøøre????" Han fikk den nå omsider stengt da hehe Fantastisk morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 14. desember 2009 #355 Del Skrevet 14. desember 2009 Husker jeg holdt på som en gal med å pusse opp huset, om natten jobbet hjernen min på spreng når jeg sov. En natt våknet samboer av at jeg febrilsk prøvde å sparkle sprekken mellom madrassene i senga vi sov i. Hun spurte som seg hør og bør "hva faen driver du med?" - og fikk det naturligste svar av en heller lite våken mann "pusser opp vel, hva tror du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 14. desember 2009 #356 Del Skrevet 14. desember 2009 *mine innlegg* herregud, jeg måtte ta en pause da jeg kom til side 14, for å skåne magen!! Ler så jeg griner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #357 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg må heller fortelle noe jeg sa i "søvne" Vi var på flyttefot. Stort styr. Hadde bodd i boligen mange år så det var mye å rydde og kassere. Hadde leid container for å kaste ting vi ikke skulle ha med til den nye boligen og kjørte bort. Rydding i kjeller og loft osv. Holdt på med dette 3 dager. Dødsslitne. Dette gjorde vel sitt til at mannen min i løpet av natten fikk kraftig hodepine. Vekket meg tidlig,tidlig på morgenen og sa: " Har så forferdelig vondt i hodet" Jeg : Kast det i containeren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 14. desember 2009 #358 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg må heller fortelle noe jeg sa i "søvne" Vi var på flyttefot. Stort styr. Hadde bodd i boligen mange år så det var mye å rydde og kassere. Hadde leid container for å kaste ting vi ikke skulle ha med til den nye boligen og kjørte bort. Rydding i kjeller og loft osv. Holdt på med dette 3 dager. Dødsslitne. Dette gjorde vel sitt til at mannen min i løpet av natten fikk kraftig hodepine. Vekket meg tidlig,tidlig på morgenen og sa: " Har så forferdelig vondt i hodet" Jeg : Kast det i containeren!!! er det muuulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 15. desember 2009 #359 Del Skrevet 15. desember 2009 kommer med mitt bidrag i morgen, nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 15. desember 2009 #360 Del Skrevet 15. desember 2009 Haha, så utrolig mye morsomt å lese her. Morsomste tråden jeg noen gang har lest Får helt vondt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå