Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Haha ler meg ihjel her av alt man kan si i søvne😂 ⬆️ Gubben snakker faktisk ofte i søvne men husker sjeldent hva han sier.. men her om natten når jeg akkurat hadde lagt meg tok han godt rundt meg og sa "MmMMMm!!! Du lukter godt!!!! Elsker deg...."znoooork rett etter😂 syns det var søtt!

Anonymkode: 418e3...3ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Min samboer kan være en opplevelse om natten 😶 

Våknet en natt av han kravlet rundt i sengen. Spurte hva han holdt på med? 

Så snur han seg mot meg med store øyne å sier: ikke vær redd for de folkene som går rundt her du, jeg passer på! 

Ble ihvertfall ikke redd da... 🙄

En annen natt våknet jeg av han kavet over meg, spurte igjen hva han holdt på med? 

Da pekte han på en spiker i veggen å sa: ikke vær redd for den store edderkoppen der du, jeg skal ta den! (Jeg er dødelig redd edderkopper) 

Ble ihvertfall ikke redd da heller... 😂 

Nå i forgår natt våknet jeg av han hang over meg og med hånden hans nesten rett over ansiktet mitt. 

- Hva holder du på med? 

Han, helt glad og fasinert: Du kan jeg få ta den der? *hånden kommer mot ansiktet mitt*

- Nei! Ta hva? Slutt! 

Han: Den der tingen der 😀 kan jeg få taaa den? 😄 næmmen, ikke vær redd, jeg vil jo bare ta den! 

Han passer ihvertfall på meg i søvne da, det skal  han ha 😁

Verre med meg, jeg har sånn søvnparalyse å ser spøkelser å monster å alt mulig rart. Denger også mannen i søvne innimellom 🙄

Endret av Pizzicato
*Mønster, monster. Ikke så skummelt kanskje å se mønster i søvne 😄
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjipfyr91

Her vet jeg ikke hva som har skjedd, men må anta at dette har skjedd. Våkna en morgen av at det var helt tomt i senga, går bort til vinduet som forøvrig er i 2 etasje og ser 5 puter og 2 dyner ligger på bakken... Har nok kasta det ut i søvne. Skal være glad kona ikke var hjemme denne natta 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang han slapp en feit en, og like etter mumlet: "Ikke tale om...." Da fikk jeg problemer med å være stille, ja. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg våknet av at han lå og vrei seg og klynket i senga, tydelig midt i et mareritt. Jeg var akkurat i ferd med å vekke ham, når han plutselig bryter ut "DU MÅ SNU OSTEN!" 

Gud, som jeg skulle likt å vite hva han drømte!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet av at han brølte av latter, jeg vekket ham, mens han lo, og han ble så skremt av den dype latteren at han skrek ut i panikk, han visste ikke at det  var han som lo og trodde at vi hadde innbrudd.. av leende tyver da eller 🤣

Anonymkode: fe228...5aa

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge eksen pleide jeg innimellom å holde lange taler i søvne - på engelsk...🙃

Han måtte også passe seg for å tafse på meg mens jeg sov, for en gang hadde jeg slått ham skikkelig hardt i magen. Ingenting i veien med instinktet 😅

Anonymkode: ef74c...9cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ved flere anledninger vært på flørtern i søvne og snakket usammenhengende og nevnt "Mmmm jenta mi da" før han har ligget og kysset seg selv på armen. 

Så har han sagt "halo! Vet du hvem jeg er eller????" Også har han sagt navnet sitt i skikkelig James Bond stil 

Anonymkode: b13f3...26e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuud😂😂😂😂😂 har ledd så jeg griner av innleggene deres😂😂😂😂 så utrolig morsomt🤩😂😂😂😂

Anonymkode: 9076c...14d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min sier så utrolig mye rart i søvne, omtrent hver natt vi sover sammen. I  går natt begynte han i søvne å halvveis lete etter noe i sengen, og spurte «hva er det du skal ha igjen», og jeg svarer «jeg har ikke sagt jeg skal ha noe». Da blir han pottesur og sier med sin dypeste røst «SKUESPILLER» og snur seg 😂

Anonymkode: f5e68...9f7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble skikkelig sinna på meg i natt. Jeg våknet av at han prikket meg på skulderen. Jeg reagerte ikke med en gang, og da prikket han litt hardere. 

Jeg: hææ? Hva er det? 
Han: du, jeg tenkte på noe jeg

Jeg: åh? Hva er klokka? Er det ikke midt på natta?
Han: gi meg rumpa di

Jeg: At det var?!! 
Han: du hørte meg. Gi meg rumpa di

Jeg: Hva faen? Hva snakker du om? 
Han: herreGUD da du er så KJEDELIG!!! 
Jeg: hææææ?  jeg vet ikke hva jeg skal si nå jeg altså! 

Han: kan ikke en stakkars mann få litt rumpe engang 

så mumlet han noe og snudde seg rundt. Jeg lå igjen litt sånn 😳😳😳😳

Han husker ingenting, og tror selvsagt ikke på meg i det hele tatt. 

Anonymkode: afac4...fc0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse

Hadde en lærer på barneskolen engang som jeg fremdeles husker. Bare på grunn av en god historie ha fortalte en gang. Han hadde vært i militæret og på hans tom sov han med tre andre. 

En natt våknet de alle av et rabalder uten like. En av romkameraten hadde reist seg opp og sto og skreik ^ MÅ slukke BRANN må slukke brann ^ så åpnet han klesskapet og begynte å tisse i skapet!! Hahahaha. Jeg husker vi alle lo så godt når vi fikk den historien der. Gutten vår jo 18- 18 år i militæret og greier - som står å tisser i et skap 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjæreste, men den over gjorde at jeg kom på noe bestevenninna mi har gjort i søvne da hun var barn. En gang hun sov over hos noen så gikk hun og la seg i faren til venninna hennes si seng! Og en annen gang har hun tisset i en skuff i søvne.

Anonymkode: 20782...d20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har snakket, gått, og gjort mye rart i søvne de 12 årene vi har vært sammen. Det verste var da jeg våknet av at hun stod vedsiden av senga på min side. Jeg spurte hvorfor hun stod der, og hun svarte "han mannen med hatt har tatt plassen min" 

Anonymkode: 37223...91c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...