Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

App lastet ned og klar til bruk! :jepp: Her i huset er det nemlig jeg som står for den nattlige aktiviteten, så jeg er glad samboeren ikke har oppdaget denne tråden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle legge meg da jeg var hos typen, å mens jeg kledde av meg hører jeg bare; "ALLE SAMMEN STOPP, BARE STOPP!" Sikkert drøm om paintball eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned, og skuffelsen var stor da det viste seg at jeg ikke hadde sagt noe som helst..:/

Jeg er nok heller en som vandrer i søvne. Går ut av senga, og legger meg på sofaen i stedet... Merkelig nok, da komforten ikke kan sammenlignes i det hele tatt..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede og Tarandus satt på flyet hjem fra utlandet.

Hun satt ved midtgangen mens jeg hadde fått kapret vindusplass, noe som gjorde det vanskelig å skjule min flotte partners søvnvaner.

Tarandus satt godt nedi setet med hodet bakoverlent, med åpen munn og håret til alle kanter...

Med jevne mellomrom kom det "morsomme" lyder slik som "namnam naaaaam" og "mmmmm" etterfulgt av et sleskt smil.

Folk stirret...

Plutselig skvatt hun til med et høylytt grynt og tok tak i armen min mens hun så temmelig forfjamset ut, åååh, så stolt jeg var.. hehe :)

Tarandus, jeg er veldig glad i deg, ikke fortell noe dumt om meg nå!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min stod plutselig opp en natt, gikk ut i stua og begynte å pisse på stuegulvet. Når jeg gikk ut og spurte hva i H/#&$#" han holdt på med sa han: "Ååå, du skylder alltid på meg. Det er jo *** (kompisen hans) som har gjort det." Også gikk han å la seg igjen.

Anonym poster: c2c9593b66cbbfde5d8060ec19b67f0e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på natten en gang og var kald, og kjæresten min lå med ryggen til. Så jeg kravlet inntil for å spoone og la armen rundt ham, hvorpå han utbryter; HERREGUD! SLUTT NÅ!

Jeg kvekket jo til i halvsvime(vi hadde nettopp blitt sammen også), og tenke what the hell??

Men så begynte han å bable noe om en båt og en paraply, før han snurra to hele ganger rundt og ble stille :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

**Legger til i favoritter**

Absolutt god latter å finne her!

Dette er ikke noe som har blitt sagt, men gjort.

Jeg har understreket for kjæresten min på en mer artig tone, at jeg ekke interessert i å leke med rumpa hans:P

Første gangen: Kjæresten våknet brått av at jeg, i søvne, puttet hånda mi mellom rumpeballene hans!!

Han våknet skvettet til og forstod jeg sov... Da la han seg ned på igjen:P

Nestedag: DET SAMME SKJER IGJEN! Haha, da lo han bare i det han våknet av.

Når han fortalte meg dette, fikk jeg jo latterkrampe og bare "iiiiiiijh"

Syns nå dette var litt artig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Hihi! Altfor mange bra her! :laugh:

Jeg fryser ofte når jeg sover. Så for noen netter siden lå jeg med en genser på. I løpet av natten har jeg reist meg, gått oppi badekaret og satt på vannet. Våknet brått når jeg ble våt :smilbla:

I forgårs:

Jeg: Ååh, jeg er så stolt av dem!

Han: Av hva?

Jeg: De ufattelig søte små beina mine!!!!

Ikke vet jeg hvor det kom fra. Har aldri tenkt så mye over beina mine :fnise:

Typen min nå i natt: Trappetroll?

Jeg: Ja kjære?

Han: Jeg elsker deg så utrolig høyt. Skal vi reise til Syria og gifte oss?

Jeg: Syria?!

Han: Mhm.. Det er så fint når det smeller...

Så snudde han seg og sov videre. Så ikke vet jeg :fnise:

Har også en tendens til å være litt voldelig.. Har slått en del folk opp igjennom årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min nå i natt: Trappetroll?

Jeg: Ja kjære?

Leste ikke nicket ditt med engang, begynte å lure på hvorfor i all verden han kalte deg trappetroll :fnise:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Dette skjedde i går natt, og skremte meg godt før jeg endte opp på gulvet med latterkrampe. Jeg skulle legge meg rundt en time etter typen, og i det jeg kommer inn på soverommet klarte jeg å velte noe slik at typen ble urolig og begynte å røre på seg. Det var helt bekmørkt på rommet.

Plutselig begynner han å lage noen rare lyder. Hørtes ut som en blanding av en kråke og jenta fra The Grudge. Så ble det tydeligere, og jeg hører at han sier "KA...KA....KAAA....KA...KA..." Forestill dere en ekkel gurglelyd... syns dette var ganske skummelt, men etter en god del flere "KA...KAAA....KA..." så avslutter han med: "KAAAA...KAAAK....KAAAAAKEEEE", etterfulgt av "nomnomnom".

Holdt på å le meg i hjel! Typen våknet av dette og lo godt da han fikk høre om hva han hadde sagt.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet av at min kjære kavet noe veldig, pusten gikk i hundre, og han strevde veldig med å få sagt noe, men tunga gikk i krøll. Til slutt fikk han endelig kontroll på ordene, og i en blanding av hysteri og eufori utbrøt han: "Jeg vet adressen! Jeg vet adressen til den hemmelige superspionen!" Javel, tenkte jeg, og spurte han hva den var. "Huskar vel ikkje eg!" sa han surt, og snudde seg demonstrativt som for å vise hvor idiotisk teit jeg var som spurte.

Thihi, han er søt, på en noget irriterende måte :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i går natt, og skremte meg godt før jeg endte opp på gulvet med latterkrampe. Jeg skulle legge meg rundt en time etter typen, og i det jeg kommer inn på soverommet klarte jeg å velte noe slik at typen ble urolig og begynte å røre på seg. Det var helt bekmørkt på rommet.

Plutselig begynner han å lage noen rare lyder. Hørtes ut som en blanding av en kråke og jenta fra The Grudge. Så ble det tydeligere, og jeg hører at han sier "KA...KA....KAAA....KA...KA..." Forestill dere en ekkel gurglelyd... syns dette var ganske skummelt, men etter en god del flere "KA...KAAA....KA..." så avslutter han med: "KAAAA...KAAAK....KAAAAAKEEEE", etterfulgt av "nomnomnom".

Holdt på å le meg i hjel! Typen våknet av dette og lo godt da han fikk høre om hva han hadde sagt.

hahahaha :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lasta ned den der sove-appen og ble skuffa over at jeg ikke prata noe særlig.

Men da jeg var på besøk hos mannen i helga, ble det andre boller.

Vi satte den på da vi la oss, fordi mannen min prater MYE i søvne.

Det morsomme var at da vi våkna og skulle høre, var det JEG som babla!

Tidlig på lørdagsmorran har det tydeligvis blitt skuflet masse snø rundt den lille hybelleiligheta og sikkert laget lyder som minner om hav, og det å legge inn til kai. For jeg babla noe om at jeg trodde vi var i en båt.

Høres ikke så veldig morsomt ut, ser jeg nå. Men det var sykt morsomt å høre stemmen min bli så korny i søvne ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, har også lastet ned den appen.. Vet at jeg snakker mye i søvne.

Da jeg hørte på det morningen etter hadde jeg sagt i en sinna tone : JEG SÅ DU KOM! Jeg beit deg i beinet!!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Tror ikke jeg sier så veldig mye i søvnet, foruten om at jeg kan bli veldig følelsesmessig engasjert. Jeg har våknet av meg flere ganger selv f.eks av at jeg ligger å hulk gråter, ler høy eller spenner hardt borti noe.

Ofte merker jeg også at jeg skal spørre kjæresten min om de merkeligste tingene akkurat i det han vekker meg. Så tenker jeg etterpå hvorfor i huleste skulle jeg til å spørre om det?

Helt i en annen verden vet du :) Må vel legge til at jeg drømmer veldig mye, hver natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min snakket i søvne hele tiden. Glemmer aldri den gangen han mumlet mye rart før han plutselig brøt ut. "JEG GLEMTE TOMATBOKSEN PÅ FLYET!". Har alltid lurt på hva han drømte da, men han husket ikke noe av drømmen når han våknet.. en annen gang reiste han seg fra senga og la seg på gulvet. Jeg tenkte bare "score, mer plass til meg" og snudde meg rundt, men når han våknet ble jeg falskt anklaget for å ha plassert han der strategisk mens han var sovende og forsvarsløs... :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg hadde vært våken i noen timer og ryddet og vasket huset mens kjæresten sov. Gikk inn på rommet for å vekke ham...

Meg: Vil du stå opp snart, eller...?

Ham: Stå opp?? Vel, mens du har holdt på med tull, så har jeg funnet ut av ALT!

Meg: Jaha?

Ham: Det er grupperingene! Til nynazistene!

Meg: Mhm...

Ham: Ja, det kan jo godt hende de også vil ha det varmt og godt, og ikke bare bli MAST på!!!

Meg: Ja, det...vil de sikkert...

Ham: HaHAHAHAHAHA!

Meg: Hmm?

Ham: Jeg finner ut alt, jeg! Ingen som lurer MEG, nei!

To sekunder etterpå våknet han, og husket iiiiiingenting.

Idag da jeg sto opp...

Ham: Du er en engel! Jeg drømte om smilet ditt i natt!

Jeg: Så hyggelig.

Ham: Jeg ble så glad, for jeg fikk plass til det i en liten boks!

Jeg: Hva?

Ham: Men det var ikke sånn at jeg hadde skåret det av ansiktet ditt, det hadde jo vært litt ekkelt.

Jeg: Det hadde vært veldig ekkelt, ja!

Ham: Neida, jeg puttet deg opp i boksen også. Alle burde ha en slik boks.

Jeg: Ja, alle burde ha meg i en liten boks.

Ham: Det var egentlig en ganske stor boks i passe størrelse. Du får ikke plass i en liten boks...

Jeg er bare kjip i søvne, jeg. Kjefter og smeller og roper "Det er ikke MITT problem!" til alt som blir sagt...

Jeg og broren min og stefaren min var utenbys en ukes tid, og bodde på hotell. Bror og stefar delte dobbeltseng, og jeg sov alene. Siste kvelden sa stefaren min at i natt fikk jeg dele seng med bror, for han ORKET ikke mer! Skjønte ikke helt problemet, men sa at det var helt greit, så vi gikk og la oss og hadde mange rolige timer.

Så plutselig bråsnur bror seg på tvers av sengen, setter spenntak med føttene i siden på meg, drar dynen min av med all kraft mens han roper "HNNNNNNNG!!!!". Jeg holder fast i dynen alt jeg kan, helt fortumlet av denne bråvåkningen. Så slapp han taket, og la seg tilbake i rekordfart. Det hele tok kanskje fem sekunder fra start til slutt.

Fortalte om dette neste morgen, og stefar lo og sa han hadde gjort nøyaktig dette hver eneste kveld hele uken. Bror husker ingenting, hehe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...