Serenity88 Skrevet 30. august 2008 #401 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Kunne jo dratt ut med venner, hadde det ikke vært for at flyttet til Bergen og egentlig ikke kjenner noen..... Kjenner et par, men de studerer på NHH og der er det så mange fester og ting som skjer, har ikke lyst til å mase... Går litt bedre med hubbyen nå da, vi skal ha biff til middag og eplekake til dessert Takk for alle tips forresten Det er jo ting jeg (vi vet),men er greit å høre andre si det også! Da blir det mer gjeldende hvis du skjønner? Vet du ikke vil mase, men du vet jo ikke hva han vil da? Er det ikke bedre å drite på draget, enn å sitte og lure i ukesvis? Jeg har derimot tro på at han vil sende DEG melding om ikke lenger, og jeg er sikker på at han tenker på deg nå Edit: Sløv, trykket enter før jeg var ferdig med skrive Endret 30. august 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #402 Del Skrevet 30. august 2008 Er kjedelig på KG på lørdager... Kan ikke alle være hjemme istedenfor å dra og handle, dra på morsomme ting etc.? Håper du har en fin lørdag! Jeg vet alle skal stå til tjeneste for meg 24/7! Takk i like måte Forresten; hvorfor har det seg at du har fått en egen smiley med ditt navn?? hehe! Kunne jo dratt ut med venner, hadde det ikke vært for at flyttet til Bergen og egentlig ikke kjenner noen..... Kjenner et par, men de studerer på NHH og der er det så mange fester og ting som skjer, har ikke lyst til å mase... Går litt bedre med hubbyen nå da, vi skal ha biff til middag og eplekake til dessert Takk for alle tips forresten Det er jo ting jeg (vi vet),men er greit å høre andre si det også! Da blir det mer gjeldende hvis du skjønner? Vet du ikke vil mase, men du vet jo ikke hva han vil da? Er det ikke bedre å drite på draget, enn å sitte og lure i ukesvis? Jeg har derimot tro på at han vil sende DEG melding om ikke lenger, og jeg er sikker på at han tenker på deg nå Edit: Sløv, trykket enter før jeg var ferdig med skrive Jeg sendte han til slutt mld da så nå har vi avtalt at vi skal snakkes i kveld siden begge var keen på å dra ut. hihi! Takk for at du bryr deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. august 2008 #403 Del Skrevet 30. august 2008 Oi, her har det skjedd saker! Så spennende at du skal treffe ham igjen! Lykke til, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. august 2008 #404 Del Skrevet 30. august 2008 Forresten; hvorfor har det seg at du har fått en egen smiley med ditt navn?? hehe!Synes du ikke jeg fortjener det? Mette fant den smileyen og skulle gi den navn, og siden den hadde stoor rosa sløyfe og jeg eeelsker eosa, så ble det lillesky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. august 2008 #405 Del Skrevet 30. august 2008 Men Scorpio! Jeg sitter jo utenfor din veranda også: Det kan jo hende at han var nervøs og redd også? Kanskje armyboy liker deg Men slapp av og pust Det årner seg til slutt fra rekan din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #406 Del Skrevet 31. august 2008 Synes du ikke jeg fortjener det? Mette fant den smileyen og skulle gi den navn, og siden den hadde stoor rosa sløyfe og jeg eeelsker eosa, så ble det lillesky! Hehe, joda, det kan godt hende du har fortjent det. :gjeiper: Men Scorpio! Jeg sitter jo utenfor din veranda også: Det kan jo hende at han var nervøs og redd også? Kanskje armyboy liker deg Men slapp av og pust Det årner seg til slutt fra rekan din! Åå, var det deg jeg hørte utenfor i går da jeg hadde lagt meg!!?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 31. august 2008 #407 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan gikk det igår kveld da? Ble det snakkis og noe gooood etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #408 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvordan gikk det igår kveld da? Ble det snakkis og noe gooood etterpå? Vi sendte meldinger omtrent hele kvelden, men blei ikke noe møting og for jeg var på byen og han et annet sted og han hater byen så.. Jeg er så jævlig stygg ass.. Du husker hvor desp jeg var på det ene innlegget som jeg nå har sletta? Med en gang han viser interesse tilbake, kjenner jeg et voldsomt behov fra kroppen om trekke meg unna! Hva er galt med meg? Én ting er å like "jakten", men hallo..! Endret 31. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. august 2008 #409 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm...Nå burde jeg egentlig si noe klokt, men har ikke så mye klokt å si Er ikke det ganske vanlig egentlig, at man ønsker seg oppmerksomhet og interesse, men når man får det blir man usikker og trekker seg litt unna? Virker iallefall som om han er ivrig, så du kan jo bare se det litt an og ikke legge det på is helt enda? Jakten kan jo fortsette, selv om du allerede har nedlagt byttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #410 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm...Nå burde jeg egentlig si noe klokt, men har ikke så mye klokt å si Er ikke det ganske vanlig egentlig, at man ønsker seg oppmerksomhet og interesse, men når man får det blir man usikker og trekker seg litt unna? Virker iallefall som om han er ivrig, så du kan jo bare se det litt an og ikke legge det på is helt enda? Jakten kan jo fortsette, selv om du allerede har nedlagt byttet Det går bra, det er jo ikke så mye å si kanskje? Det som trigger meg litt ang. det hele er at en venninne av meg var sammen med han for bare et halvt år siden... Men greia er at vi egentlig ikke er venner lenger, mer bekjente. Vi og to til var liksom et firkløver på barneskolen, også begynte vi i forskjellige klasser på ungdomsskolen og da mista vi jo mye kontakten som det så ofte er. Har jo møtt henne mange ganger etter det, men vi tilhører ikke samme venninnekrets lenger og sånn... Men jeg er litt keen på å holde det hele litt hemmelig, nettopp av frykt for at hun får vite om det og blir såra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 #411 Del Skrevet 31. august 2008 *rekker opp hånda* Jeg er en av de som var på jobb i går.. -.- men det kom vel ikke som noe sjokk.. .. men SKORPIO!! Nå har jeg lest litt tilbake her, og sitter igjen som et ? ... HVA SKJER?? Har du vært på date med armyboy? Skjer med slettede innlegg? Er du på g med armyboy? omg omg, nå ble jeg supernysgjerrig!! O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #412 Del Skrevet 31. august 2008 *rekker opp hånda* Jeg er en av de som var på jobb i går.. -.- men det kom vel ikke som noe sjokk.. .. men SKORPIO!! Nå har jeg lest litt tilbake her, og sitter igjen som et ? ... HVA SKJER?? Har du vært på date med armyboy? Skjer med slettede innlegg? Er du på g med armyboy? omg omg, nå ble jeg supernysgjerrig!! O.o Hei Envy!! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå! Koselig at du stakk innom Ja, jeg sletta innlegget i dag, skrev så mye intime detaljer.. aaahh, jeg orker ikke fortelle alt på nytt igjen :gjeiper: Sånt skjer når du er lenge borte fra KG .."på g" hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 #413 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Envy!! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå! Koselig at du stakk innom Ja, jeg sletta innlegget i dag, skrev så mye intime detaljer.. aaahh, jeg orker ikke fortelle alt på nytt igjen :gjeiper: Sånt skjer når du er lenge borte fra KG .."på g" hva betyr det? thæhæ, Skorpio da, det er nå faktisk bare 2 dager siden sist jeg var innom da ;P men men men, jeg har lest alle innleggene helt tilbake til forrige gang jeg var innom og skjønner fremdeles ingenting men men, OM dere var på date så håper jeg du hadde det hyggelig da, lykke til med fyren uansett På g betyr liksom, om du har noe på gang med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. august 2008 #414 Del Skrevet 31. august 2008 åå jeg vil også høre!! fikk heller ikke med meg det slettede innlegget dumme skorpio, si det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #415 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg savner deg sånn når du er borte vet du, Envy, så det virker lenger. Okei da altså.. vi var på nach, og endte til slutt opp alene i leiligheten - hvilket endte i senga :gjeiper: også var jeg bare usikker på om jeg var betatt av han, fordi jeg klarte ikke slutte å tenke på han..men etter i går ble jeg usikker på hva det egentlig er jeg vil og tenker om det hele, for med en gang han viser interesse tilbake får jo jeg helt noia.. Så vi får se videre da vet dere..nå er det hvertfall endelig noe som skjer, det er bedre enn ingenting. Men nå får jeg ikke sett han neste helg da, for jeg skal operere nesa i morgen, og da nekter jeg å dra ut med full gips og blåveiser og sånn Herregud, i morgen får jeg ny nese...!!! Operasjonen starter 08:30 og varer tre timer, så kryss fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 #416 Del Skrevet 31. august 2008 :sjokk: Ja får'n si Skorpio! Driver du med sånt snusk du da? Nå skjønner jeg litt mer her ja! hoho! vel vel vel, det var jo artig da Men skjønner at du får noia.. eller altså kjenner meg igjen, kanskje ikke helt klar for noe mer enn knullings likevel? Masse masse lykke til på operasjonen i morgen søte, det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. august 2008 #417 Del Skrevet 31. august 2008 ohoh! Lykke til på operasjonen i morra! Skal krysse alt jeg har av fingre og armer. Dog ikke beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. august 2008 #418 Del Skrevet 31. august 2008 hvorfor ikke krysse beina ansjoni??? :klø: så moro da skorpio.. men ikke tenk så mye! bare go with the flow og LYKKKKKE til i morgen! du blir nok rålekker! vår egen ashlee simpson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. august 2008 #419 Del Skrevet 31. august 2008 Tja...det kan jo hende det skal noe mellom dem høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #420 Del Skrevet 31. august 2008 Envy: Men jeg har aldri hatt et seriøst forhold da.. Nærmeste var for tre år siden da jeg holdt på med en fyr, men som aldri kom noe lenger enn det. Så en skulle jo tro jeg er klar for et forhold... Ansjoni: Hahahaha, så bra! LekeHusmor: Ja, det er nok lurt å ikke tenke for mye på det. Heller bare go with the flow som du sier. 1000 TAKK alle tre! Dere er supre Hmm.. Jeg har litt lyst å se "Kill Bill", men sitter ennå og tenker på om jeg skal gidde.. Også sitter jeg og tenker på kroppen til Armyboy.. Seriøst DIGG ass! Hva driver dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå