Gjest skorpio Skrevet 6. februar 2010 #2001 Del Skrevet 6. februar 2010 Aha, så bra du vet det! Da er det bare MarianneE som ikke vet Å, du har så mye å glede deg til!! Sesong 6 er BRA! MarianneE er bare sooo last year... hehehe.. Det er jo en stund til sesong 6 da, men da har jeg noe å glede meg til *** Hallo, enda mer å glede seg til! Mew-konsert neste lørdag, I'm there! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2010 #2002 Del Skrevet 8. februar 2010 Var så gøy ute på lørdag! Og endelig...hehe.. endelig hooka jeg opp med en fyr.. Latterlig kjekk, og helt SINNSYKT sjenert! Ble helt satt ut! Så vi satt og snakket en stund da vi var hos han før vi endelig hadde sex, og han var så sjenert så han bare snakket om alt og ingenting. Og sa hele tiden "åh, så kleint.", noe som egentlig var ganske turn off, men med den kroppen han hadde klarte jeg fort å glemme det. Var jo litt søtt og... Men som jeg har skrevet før - nå skal jeg ikke ha noen forventninger og det som skjer, det skjer. Så akkurat nå er det eneste jeg tenker at jeg gjerne kan hooke opp med han en gang til.. Kanskje jeg skal ta en tlf til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. februar 2010 #2003 Del Skrevet 8. februar 2010 Endelig! Neida, men så gøy kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. februar 2010 #2004 Del Skrevet 8. februar 2010 Yay! Godt det er noen av oss som får seg noe Synes også gutter med absolutt null selvtillit er litt turn-off, men har han en bra kropp så kan man jo snu det andre øret til for en stund Mew også! Heldiggrisen! Så glad for at ting snur seg litt for deg nå, tiden går vel raskere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2010 #2005 Del Skrevet 8. februar 2010 Endelig! Neida, men så gøy kjære deg! Jaa! Yay! Godt det er noen av oss som får seg noe Synes også gutter med absolutt null selvtillit er litt turn-off, men har han en bra kropp så kan man jo snu det andre øret til for en stund Mew også! Heldiggrisen! Så glad for at ting snur seg litt for deg nå, tiden går vel raskere nå Ja, det var egentlig veldig rart altså, for han var så utrolig kjekk at jeg forstår ikke at han kan være så sjenert. Han la meg til face i går, og da stalket jeg bildene hans..han så ikke mye sjenert ut da, men det kan jo hende han spiller et lite spill fordi han tror det er sjarmerende å være eksepsjonelt sjenert! Jeg synes det er veldig søtt når man er litt sjenert, men ikke en som sier at jeg kan godt bare gå hjem hvis jeg heller vil det.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. februar 2010 #2006 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) I dag var mamma og jeg og tok vaksiner til turen! Herregud, nå reiser vi om litt over en uke! Tenkte jeg skulle vokse meg neste onsdag, så slipper jeg bikinilinje og leggebarbering hele tiden der nede. Finnes det noe kjedeligere enn å barbere seg egentlig? Prøver å tenke ut hva jeg kan skrive på mld til M (han fra lørdagen).. Jeg vil møte han igjen til helgen. Men sender man mld til en gutt kun for å ha sex er det vel ikke sånn superviktig hvordan man uttrykker seg! :gjeiper: Æsj, nå snør det IGJEN! Vil ikke ha mer snø Endret 9. februar 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. februar 2010 #2007 Del Skrevet 10. februar 2010 Å, jeg skal på date på fredag! Jeg gruer meg litt! Men jeg er glad for at skjer noe! Da liker jeg livet mitt, og jeg er mer lykkelig, og ja..ting er generelt morsommere Dette er altså en jeg møtte på søndag. Vi pratet vel i 5 min, så spurte han om nr. mitt, og på fredag skal vi ut og ta en drink Også jo! Han hadde masse tatoveringer! Me like! Fant også ut at han jeg hooket opp med på lørdag er eksen til én på skolen...det var litt pinlig.. Men vi er ikke akkurat venninner, så jeg kommer ikke til å bry meg om det hvis det skulle skje noe mer med han.. Men enn så lenge er jo ikke det noe å bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 10. februar 2010 #2008 Del Skrevet 10. februar 2010 Oh! Så spennende og gøy Med mindre han hadde vært eksen til en av venninnene dine så har du ikke noe å bekymre deg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. februar 2010 #2009 Del Skrevet 10. februar 2010 Oh! Så spennende og gøy Med mindre han hadde vært eksen til en av venninnene dine så har du ikke noe å bekymre deg over Nei, nettopp. Jeg kan nesten ikke bry meg om at han har hatt en kjæreste for snart ett år siden som tilfeldigvis går i pararrellklassen min.. Det blir for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 10. februar 2010 #2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. februar 2010 #2011 Del Skrevet 12. februar 2010 Åh, M fra lørdagen ringte meg i natt. Søtt da.. Jess, da er det datenight! Men først 8 timer på skolen, og kanskje ta sol..? Forresten; Skullcandy ørepropper suger- ikke kjøp de! Mitt andre par på et halvt år er ødelagt... To sanger dere kan nyte med helgen i vente: GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. februar 2010 #2012 Del Skrevet 12. februar 2010 KOS DEG I KVELD! Jeg er ikke helt begeistret for Skullcandy jeg heller God helg skårpan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. februar 2010 #2013 Del Skrevet 12. februar 2010 KOS DEG I KVELD! Jeg er ikke helt begeistret for Skullcandy jeg heller God helg skårpan! Takk! Du også! Nei, de skuffer altså.. Men jeg må ha med meg et par ørepropper til Filippinene, så hvis dere har noen tips til gode ørepropper som er lydtette (altså ikke bakgrunnsstøy), så blir jeg veldig glad! (Gjerne til en overkommelig pris og....dvs. helst ikke mer enn 200 :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 12. februar 2010 #2014 Del Skrevet 12. februar 2010 Clas Ohlson har alltid noen billige Synes de er greie å bruke, også blir jeg ikke ruinert hvert gang jeg mister dem eller når pusen spiser på dem Gøy med date! Håper den blir meeeeget vellykket, ihvertfall med god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. februar 2010 #2015 Del Skrevet 12. februar 2010 Clas Ohlson har alltid noen billige Synes de er greie å bruke, også blir jeg ikke ruinert hvert gang jeg mister dem eller når pusen spiser på dem Gøy med date! Håper den blir meeeeget vellykket, ihvertfall med god mat Herlig, takk for tipset! Skal sjekkes ut!! Ja, håper og den blir vellykket Referat kommer i morgo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. februar 2010 #2016 Del Skrevet 13. februar 2010 Jess, da har jeg vært på date.. Ikke veldig vellykket.. Det startet greit, bittelitt småkleint, men gikk veldig fint. Også ble det mer og mer drikke og det var god stemning. Så dro vi videre til et annet sted, og da.. vel... for det første; han satte seg foran i taxien. Ingen setter seg foran i taxien når du drar alene med en jente. Men herregud, jeg hang meg ikke opp i det altså. Men så plutselig utbryter han: "Faen, jeg elsker pels!" .... Jeg HATER pels!! Og det sa jeg og, også fortalte jeg at jeg var vegetarianer, også begynner han da og snakke med taxisjåføren om at han forsto ikke at folk kune være det og "se, så sur jeg ble".. Etter at vi kom fra til det andre stedet sto han bare og sa jeg var sur hele kvelden selv om jeg ikke var det, og da blir man jo sur etter hvert! Mens jeg prøvde å skåle og være i godt humør var han bare superoverlegen, også plutselig bestemmer han seg for at det er jeg som er sur, og at han skjønner ikke hvorfor osv osv. Herregud.. Så etter en stund begynner jeg å kle på meg og tenker at nå er det faen på tide å dra hjem.. Og da sier han at hvis jeg vil dra hjem så må jeg bare gjøre det og det er kjipt for meg og jeg går glipp av noe osv osv. Så tenker jeg at herregud, greit, jeg gir han en sjanse til. Og tror du ikke han begynner med en gang; "hvorfor er du så sur? Ikke vær så sur" osv..... JESUS!!!! Også kommer det jo andre fyrer og begynner å prate med meg fordi det ser jo ut som jeg er alene siden han ikke gidder å snakke med meg, og da er det gærent og. Også begynner han med at "han ville kysse meg så fort han så meg" osv, men så er jeg plutselig sur igjen i følge han, så til slutt går jeg. Faen, irriterende fyr ass!! Også plutselig spurte han om vi skulle møtes på søndag, og jeg har allerede én avtale da, pluss at jeg var ikke sikker på om jeg ville møte han hvis det skulle fortsette å være sånn stemning, så jeg sa at jeg visste ikke om jeg kunne, og da trodde jeg tydeligvis at jeg var så jævlig mye bedre enn han! Ja, altså... Jeg tror kanskje ikke det her har noen særlig framtid... Men i morgen er det MEW-konsert, og fest etter det! Og så tror jeg M kommer hjem søndag, og jeg lurer litt på om ikke jeg skal ringe han da... Jeg har så lyst på han!! Ja.. Nå er nattmat-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. februar 2010 #2017 Del Skrevet 13. februar 2010 Woho, crazy alarm! Jeg tror kanskje ikke han har noen fremtid sånn sett.. Kos deg heller med Mew og M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. februar 2010 #2018 Del Skrevet 13. februar 2010 Woho, crazy alarm! Jeg tror kanskje ikke han har noen fremtid sånn sett.. Kos deg heller med Mew og M Nei, altså er det mulig liksom?? Utrolig sært og holde på sånn.. Dessuten glemte jeg å skrive at han var lavere enn meg!!! Det er ikke stemning for å hooke opp med en som er lavere enn meg... Det høres kanskje en smule overfladisk ut, men jeg synes bare det er skikkelig turn-off når en gutt er mindre enn meg.. Hadde følt meg som en kjempe hvis jeg skulle hoppa i høyet med han! :gjeiper: Ååå, men det er nydelig vær i dag!! Jeg tenker at jeg skal gå en tur med hunden snart, og så skal jeg skal kanskje trene med en fyr i klassen. Han er veldig koselig, så det blir nok gøy! Og så skal jeg og mamma en tur på Vinterbro hvis vi rekker, og så kommer venninne T i 6-tiden. Og så braker det løs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. februar 2010 #2019 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Joohooo...!! Hvordan har dere det?? Nå er det ikke lenge til jeg drar!! Flyet drar kl. 10 fra Gardermoen (bank i bordet!) på torsdag, så dere får ønske meg god tur! Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt nå. Er ikke lett det altså.. Jeg pakker alltid for mye, men det er jo helt umulig å vite hva jeg kommer til å få bruk for på et sted jeg aldri har vært før. Men én ting er klart; bikinien skal med! Gud, jeg gleder meg! Gruer meg faktisk litt og, men det gjør jeg alltid før jeg skal reise. Ikke fordi jeg er redd for flytur eller at noe skal skje, det er bare en følelse jeg alltid får før jeg skal et sted. Men det er vel ingen fare for at jeg ikke kommer til å få det supert! Skal ta masse bilder, gleder meg allerede til å komme hjem og se gjennom de Men dere får ha en fin kveld, så snakkes vi kanskje før jeg drar. Hvis ikke ønsker jeg dere to flotte uker framover, så håper jeg dere gjør det samme Endret 15. februar 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. februar 2010 #2020 Del Skrevet 15. februar 2010 Lavere enn deg!? Nei, jeg er helt på bølgelengde, like høye eller høyere er greit, men lavere? Hva gjør man da med høy heler? Men du, Vinterbro? Er ikke det i Ski? Hvor er det du bor igjen, har vi ikke snakket om dette før engang? :klø: JEG HÅPER DU FÅR EN AWESOME TUR! Men det vet jeg at du gjør, heldig som skal til varmen! Selvom jeg er gal nok til å faktisk ikke ville ha byttet Stockholm mot noe annet akkurat nå, men uken etter, yes please!! Jeg spionerer på deg på face, så ønske om bilder og statusoppdateringer er høye! GOD TUR SØTA! HA DET AWESOME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå