Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Jeg så forresten "It's Complicated" i stad. Jeg vil flytte til Santa Barbara! Sikkert lurt å bo i et engelskspråklig land :Nikke: ååå, det hadde vært noe.......... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du ikke er skapt for å bo her i landet kunne du jo slått deg sammen med Lekehusmor og reist til Australia?

:klø:

Forøvrig så støtter jeg Rekaaa sitt forslag om en engelsk cottage.

Engelske landsbygda se bare så koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser kjempekoselig ut med England ja! Kunne absolutt bodd der en gang i livet mitt, men ikke lenge. Hele poenget er å komme seg til et varmt land med sommer hele året, så California f.eks. frister. :) Pluss at landsbygda er ikke helt mer altså. Skal ikke nekte for at jeg er litt glad i "luksuslivet" og huset Cameron Diaz egentlig bor i, i The Holiday, frister mer! Hehe! :ler:

Jeg har ikke fått med meg at LekeHusmor skal til Australia, når da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg at LekeHusmor skal til Australia, når da?

Øh....

Du, det har ikke jeg heller fått med meg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg sett AVATAR. Den var kjempefiin! :) Skjønner ikke hvordan man lager sånne filmer!? Helt sykt bra hvertfall! Måtte jo bare le når den superslemme soldaten sier "We gotta fight terrorism with terrorism!" Sound familiar?

Nå synes jeg svensken kan sende mld snart.. Jeg begynner å bli utålmodig, og kjenner at jeg er litt lei. Snart en måned siden vi møtte hverandre første gang, og vi har bare møttes én gang etter det, er det normalt? Jeg vil sende mld, men samtidig vil jeg at han skal ta initiativ! Åh, hater denne fasen her...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar er super;) Endel new age bullshait, men det må man vel leve med :fnise:

Hvor lenge siden er det du fikk melding da? Han høres litt ut som playertypen desverre :/ Evt. så er han veldig glad i selve "jakten". Mulig han bare er veldig travel med jula også, kanskje fortsatt hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar er super;) Endel new age bullshait, men det må man vel leve med :fnise:

Hvor lenge siden er det du fikk melding da? Han høres litt ut som playertypen desverre :/ Evt. så er han veldig glad i selve "jakten". Mulig han bare er veldig travel med jula også, kanskje fortsatt hjemme?

Nei, uff, ikke si det a.. Han har kommet til Norge igjen nå, så julestress er ikke noen unnsyldning nå lenger. Har ikke fått mld siden lørdag, og det var da han ventet typ 8 timer med å svare.. Herregud, når jeg skriver det ned hører jeg jo selv at han er "just not that into me"... :sukk: Skjønner ikke hva kompisen hans driver og babler om da.. Nei, jeg får jammen meg ta å lese den boka igjen, så jeg får det inn. Som mamma sa til meg: "Du skal ha en fyr som behandler deg som en prinsesse!" Haha :ler:

Det fortjener vi alle sammen, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Kvelden i går startet veldig bra med gode jenter, mat, musikk og drikke! I 23-tiden kommer Johan, ting er bra og jeg begynner å bli passe full. Klokken blir ett og jeg er KANAKAS. Tror aldri jeg har vært så full før, jeg var bevisstløs! Spøy på doen og over hele meg (heldigvis så ikke svensken meg slik), mamma henter meg og dusjet meg når vi kom hjem. Dette husker jeg ikke for fem øre, har helt black out fra jeg lå på badegulvet. Sykt ekkelt! Heldigvis har hun vi var hos to innganger, så vi kom oss ut relativt ubemerket. MEN dette er ikke alt skjønner dere... Da jeg våknet i dag og snakket med venninne T (hun vi var hos) fortalte hun at svenskene hadde invitert masse venner, noe som er ganske respektløst i seg selv, men det som gjør det verre er at ikke engang svenskene fikk komme fordi de var for mange. Så gjør de sånn.l Dårlig gjort! Ikke nok med det... Svensken kysset T!!! Greit at han var superdrita og man gjør dumme ting i fylla, men synes det var utrolig kjipt. Er skikkelig skuffa. Jeg likte han så godt... Men han har jo ikke akkurat kjempet for å få meg. Har ikke engang fått en jævla mld av han i dag.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja, her er jeg tema! :ler:

jeg flytter til australia den 21 januar, skal studere der nede.. i Sydney!

har du reiselyst du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Æsj, Scorpio han høres kjipulf ut! Hverfall når han kysser T og inviterer mange mennesker uten lov..

Du fortjener en som bare vil kysse deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
se her ja, her er jeg tema! :ler:

jeg flytter til australia den 21 januar, skal studere der nede.. i Sydney!

har du reiselyst du også?

Ja, jeg vil ut av lille Norge og oppleve verden og treffe nye mennesker!

Æsj, Scorpio han høres kjipulf ut! Hverfall når han kysser T og inviterer mange mennesker uten lov..

Du fortjener en som bare vil kysse deg! :kose:

Han hadde visst ikke invitert masse folk. Snakket med en venn av han i stad, og han sa at det var bare noen som hadde kommet for å hente en av de, men jeg vet ikke jeg. Det forsvarer ikke kysset! Jeg begynner å lure på om jeg noen gang kommer til å treffe en som virkelig vil ha meg, og som kan vise det... :tristbla:

(edit: skrivefeil)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Skorpa :( Godt du fant ut at han ikke er en å samle på før du fikk veldig kraftige følelser for ham! Snille mammaen din ;) Minner om min mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Sånne tanker er veldig vanlige kjære deg, men har du sett deg selv i speilet og pratet med deg selv? Du er en super jente og kommer garantert til å finne deg en! Ikke tvil på deg selv :)

Men som Serenity sier, så er mammaen din gull :) Og sånne mødre er de beste vet du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Sorry Skorpa :( Godt du fant ut at han ikke er en å samle på før du fikk veldig kraftige følelser for ham! Snille mammaen din ;) Minner om min mamma :hjerte:

Mm.. :sukk: Vet det er bra, men det føles ikke så godt akkurat nå.

Ja, mamma er bra å ha :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Sånne tanker er veldig vanlige kjære deg, men har du sett deg selv i speilet og pratet med deg selv? Du er en super jente og kommer garantert til å finne deg en! Ikke tvil på deg selv :)

Men som Serenity sier, så er mammaen din gull :) Og sånne mødre er de beste vet du! :klemmer:

Søøta :hjerte: Så god du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Huskeliste til meg selv:

- Jeg gjorde ingenting galt eller feil med svensken. Jeg var meg selv, og noe bedre enn det kan jeg ikke være.

- Jeg er fantastisk, og det er kun kjipt for han at han ikke så det.

- Jeg vil ikke ha en fyr som kun sender meldinge, og aldri ringer. Vil heller ikke ha en fyr som kun vil møte meg når han er full. Og jeg vil hvertfall ikke ha en som kysser venninnene mine!

- Det finnes andre gutter der ute, og det må jeg ikke glemme. Når jeg tenker etter har jeg jo på en måte ikke blitt kjent med svensken en gang, siden vi bare har møttes 3 ganger - hver gang på fylla.

Jeg ønsker meg bøkene til Karl Ove Knausgård - Min kamp 1, 2 og 3. Den første boka begynner visst med den setningen jeg har skrevet over. Syntes den var så enkel, men samtidig ubeskrivelig dyp.

Nei, jeg trenger å dra til en venninne i kveld. Orker ikke sitte her alene med tankene mine. Faen, faen, faen. Selv om jeg leser min lille huskeliste om og om igjen tar det allikevel ikke fra meg tårene.

Æsj, jeg er ensom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...