Gjest Ansjoni Skrevet 22. juli 2009 #1561 Del Skrevet 22. juli 2009 . Ansjoni: hvem er fra mine trakter? Bjørn Dæhlie eller han kjendisen det faktisk er snakk om? :gjeiper: B.D. aner jeg ikke hvor er fra, og han creepen som sender meg meldinger og ringer er ikke fra samme trakter som meg hvertfall. selv om han faktisk ikke bor så langt unna egentlig.. Jeg refererte til MarianneEs kjendis, som jeg gjettet på var fra porsgrunn Bjørn Dæhlie er vel fra nannestad, og din kjendis veit jeg dessverre ikke hvem er jeg vil på kjendisparty! vi reiser til hollywood da, jenter, og hooker opp med noen hotte skuespillere! eller dere må nøye dere med å baaare se, iiikke røre! men JEG kan hoppe fra klamydiatiss til klamydiatiss! Skal fikse oss opp noe noen parties når jeg flytter til junaiten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2009 #1562 Del Skrevet 22. juli 2009 ja, det er vel egentlig lettjente penger, men det gjør meg jo også faktisk til en hore ... no offence til hun venninna di, MarianneE :gjeiper: Sa aldri hun er venninna mi. han er vel fra traktene dine, er han ikke? Stemmer. Ingen navn sagt osv.... Hun jeg kjenner fikk 50.000 fordi det kom på forsida med bilde av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1563 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg refererte til MarianneEs kjendis, som jeg gjettet på var fra porsgrunn Bjørn Dæhlie er vel fra nannestad, og din kjendis veit jeg dessverre ikke hvem er Skal fikse oss opp noe noen parties når jeg flytter til junaiten jeg yaaay! Sa aldri hun er venninna mi. Stemmer. Ingen navn sagt osv.... Hun jeg kjenner fikk 50.000 fordi det kom på forsida med bilde av henne. fy fader, skjønner'u eller.. det er ikke bare pga. denne kjendisen at jeg ikke går til media med det, men JEG har heller ikke lyst til å bli rikskjendis for å ha sendt et bilde av rumpa mi til en 50 år gammel mann! :gjeiper: hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2009 #1564 Del Skrevet 22. juli 2009 kan du ikke si hvem det er daaaaaa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1565 Del Skrevet 22. juli 2009 ja, det er vel egentlig lettjente penger, men det gjør meg jo også faktisk til en hore ... no offence til hun venninna di, MarianneE :gjeiper: ...Men en godt betalt hore.. ... :fnise: i'm in! jeg kan igrunn kvalifisere til en form for Æ-kjendis Sant det, hvis vi går tilbake i tid noen år, så var du mer enn æ-kjendis for meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1566 Del Skrevet 22. juli 2009 åå, jeg vil gjerne fortelle det! men tenk hvis en av dere skulle gå til media med det, eller tenk hvis en av dere kjenner han/er i familie!! :O det kan vi ikke ha noe av. :gjeiper: hvorfor er lekehusmor kjendis??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1567 Del Skrevet 22. juli 2009 Men åhhh! Jeg kan fortelle deg såpass at jeg ikke er i slekt med noen, og at jeg aldri ville gått til pressen med det! Dessuten så vet jo du hvem jeg er så det hadde jo ikke gått så bra hvis jeg skulle prøvd å tjene noe på din kjendis stalker Jeg er så nysgjerrig at jeg dør litt på innsiden, men jeg har egentlig begynt å forestille meg at det er Bjørn Dæhli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. juli 2009 #1568 Del Skrevet 22. juli 2009 åå, jeg vil gjerne fortelle det! men tenk hvis en av dere skulle gå til media med det, eller tenk hvis en av dere kjenner han/er i familie!! :O det kan vi ikke ha noe av. :gjeiper: Jeg er dessverre ikke i slekt med noen kjendiser, og mine lepper hadde vært lukket med syv segl hvis du skulle ha sagt det. Kom AN da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1569 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvorfor får ikke jeg klamydiatiss? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1570 Del Skrevet 22. juli 2009 oh my gooood, jeg kommer til å angre hvis jeg gjør det.. men jeg skal vurdere det :gjeiper: jeg har forresten glemt å fortelle dere at jeg skal på ferie på lørdag!! jeg og fire venninner skal til Platanias på lørdag, og blir i 10 dager! sweeeeeeeeeet!! så dere får holde liv i dagboka mi mens jeg er borte da... på fredag skal jeg vokse meg igjen.. har mensen så jeg kan ikke si jeg gleder meg.. vet ikke engang om de gjør det da jeg... høres jo litt nasty ut da.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1571 Del Skrevet 22. juli 2009 Guten tour honey! Du kan jo fortelle meg hvem det er på spansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1572 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hvorfor får ikke jeg klamydiatiss? :klø: haha, hvis du har sex med hollywood-skuespillere så trenger du nok ikke se langt etter det! eller mente du at du ville være med til hollywood? haha! Endret 22. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1573 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg mente at jeg ville være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1574 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg mente at jeg ville være med selvfølgelig kan du få være med! da har jeg noen å sjekke opp gutter med og, så det er jo flott! (ååå, jeg hater den reklamen for wasa med hun som klikker på strømpebuksa si. når hun biter i den, aaaah, jeg får helt fnatt! det er noe med det stoff mot tennene som er så ekkelt) (og nå hater jeg også Fairytales-reklamen for Alexander Rybak sin nye CD. jeg mener..... så jævlig dårlig lagd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1575 Del Skrevet 22. juli 2009 Score! Og så kan vi slenge på noen spanske gloser som sjekketriks Jeg har ikke sett norsk tv på over en måned Jeg har falt ut av reklameverden.. Men på lørdag skal jeg se på tv, tv, tv, tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1576 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Score! Og så kan vi slenge på noen spanske gloser som sjekketriks Jeg har ikke sett norsk tv på over en måned Jeg har falt ut av reklameverden.. Men på lørdag skal jeg se på tv, tv, tv, tv! hola señore Johnny como estas? me love you loong time! Endret 22. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. juli 2009 #1577 Del Skrevet 22. juli 2009 Nonono, Depp esta mi marido! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juli 2009 #1578 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) ain't gonna happen. haha! ( ikke at jeg tror han noen gang kommer til å gjøre det mot dama si da... å, han er jo bare perfekt!!) Endret 22. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2009 #1579 Del Skrevet 22. juli 2009 i'll show you mine if you show me yours... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 #1580 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg kan støvsuge for deg i en uke om du sier det! Evt så kan vi nevne alle kjendissene vi vet om, og tilslutt er alle eliminert, og da har vi "bjørn dæhlie" igjen bare. Ser for meg at det kan bli litt mye når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå