MarianneE Skrevet 20. juni 2009 #1461 Del Skrevet 20. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juni 2009 #1462 Del Skrevet 20. juni 2009 Oi, du altså, naughty, naught woman... Jeg er så nysgjerrig på hvem det er Kos deg på Killers-konsert og militærguttvors! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. juni 2009 #1463 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Oi, du altså, naughty, naught woman... Jeg er så nysgjerrig på hvem det er Kos deg på Killers-konsert og militærguttvors! Takk takk! Da får vi bare håpe han kommer, har ikke hørt fra han ennå. (Ps. Det er ikke konsert, de skal signere album! ) ------------------- Nå har jeg vært kjempeflink!! Sykla opp til Elixia, for så å trene en innmari tøff time, men den er så moro!! Hvis noen av dere medlem på Elixia må dere prøve "Elixia Power"! Nå skal jeg straks lære meg og starte en bil! That can be exciting... Endret 20. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 #1464 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Litt nysgjerrig på om det blir noe med deg og dette møtet med Bjørn Dæhlie. Joda, du sier det ikke er han, men du har enda ikke motbevist det, so I'm sticking to my story! Endret 21. juni 2009 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juni 2009 #1465 Del Skrevet 21. juni 2009 Litt nysgjerrig på om det blir noe med deg og dette møtet med Bjørn Dæhlie. Joda, du sier det ikke er han, men du har enda ikke motbevist det, so I'm sticking to my story! Ja, det er greit. La oss kalle han det! Men nei, jeg har ikke møtt "Bjørn Dæhlie" ennå :gjeiper: Det blir til uka HVIS jeg tør... Det er jo litt skummelt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. juni 2009 #1466 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må holde oss oppdatert iallefall! Vi kan inngå en deal, du får se brudekjolen min, hvis jeg får se kjendisen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 #1467 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må holde oss oppdatert iallefall! Vi kan inngå en deal, du får se brudekjolen min, hvis jeg får se kjendisen din Show me yours, and I'll show you mine? Fortell hvem han er da! Jeg lover å... å..... å..... Det er så hemmelig at jeg kan ikke skrive det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juni 2009 #1468 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må holde oss oppdatert iallefall! Vi kan inngå en deal, du får se brudekjolen min, hvis jeg får se kjendisen din Ikke spøk med sånt Kjolen din får jeg se uansett hvis du legger ut bilde i dagboka di.. Og du vil vel vise den fram til alle de andre? Show me yours, and I'll show you mine? Fortell hvem han er da! Jeg lover å... å..... å..... Det er så hemmelig at jeg kan ikke skrive det her! Oi, prøver du omvendt psykologi? Cause...it's not working! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. juni 2009 #1469 Del Skrevet 21. juni 2009 Ikke spøk med sånt Kjolen din får jeg se uansett hvis du legger ut bilde i dagboka di.. Og du vil vel vise den fram til alle de andre? Kommer ikke til å legge den ut der nei, den er spesiallagd til meg, og litt for personlig til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juni 2009 #1470 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kommer ikke til å legge den ut der nei, den er spesiallagd til meg, og litt for personlig til det Å jasså, du leker kostbar? hehe, neida. Men som sagt, jeg vil ikke si navnet hans. -------------- Jeg har kjørt bil i dag! I dag og i går! Eller kjørt og kjørt. Jeg har lært meg å starte bilen, og kjørte jeg litt rundt omkring på en åpen plass, og i dag prøvde jeg meg på rygging. Det var litt skummelt altså.. Men det er så gøy! Så nå håper jeg at jeg kan begynne å øvelseskjøre snart! Har ringt han jeg skal kjøre med, men han er innmari treig på å ringe tilbake.. Og jeg har helt glemt å fortelle..i går på vorset mitt kom ikke han militærgutten. Er ikke lei meg for at han ikke gjorde det, men jeg er litt skuffa fordi han sa ikke i fra. Det virket som han hadde lyst, men han var ikke sikker på om han kunne, også sa jeg at da måtte han bare si fra når han visste om han kunne eller ikke, men jeg fikk aldri noe beskjed. Så det var litt kjipt..men men! Kan jo være en grunn til det og.. Dessuten kjenner jeg han jo ikke, så jeg gikk jo ikke akkurat glipp av noe! Men hadde vært kos å møte han da, for å se om det kan bli noe.. Endret 21. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. juni 2009 #1471 Del Skrevet 21. juni 2009 Kostbar og kostbar Man høster som man sår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juni 2009 #1472 Del Skrevet 21. juni 2009 Kostbar og kostbar Man høster som man sår! Hehehe, touchè.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juni 2009 #1473 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) *slettet innlegg* Endret 24. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1474 Del Skrevet 23. juni 2009 Ville bare ønske dere en god St.Hans! Også må jeg fortelle om platesigneringen i går! Herregud, I'm in love!! vokalisten i The Killers, Brandon Flowers! My god, det høres sikkert utrolig latterlig ut. Men når han signerte albumet mitt..den øyenkontakten! Jeg klarer ikke slutte å tenke på det! Og jeg klarer ikke slutte å tenke på han! Jaja.. så jeg og venninna mi skal bli groupies har vi funnet ut av. Haha! Har dere sett "Almost Famous"? Digger den filmen! Ja, dere får ha en fin kveld da, og når dere skal legge dere/ eller bare slappe av; hør på denne sangen! Den er så vakker at den gir meg tårer i øynene...... Bliss - A hundred thounsand angels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1475 Del Skrevet 23. juni 2009 Killers er jo dødskule! Så på face at du skulle dit vurderte å dra jeg også, men blir litt langt for meg med sånne på-sparket-dårlig-tid-turer til byen :gjeiper: Kult med øyenkontakt, er lov å drømme litt om kjendisene av og til også vel hvem vet, kanskje det var en liten gnist der ^^ Håper alt er bra ellers frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1476 Del Skrevet 23. juni 2009 Killers er jo dødskule! Så på face at du skulle dit vurderte å dra jeg også, men blir litt langt for meg med sånne på-sparket-dårlig-tid-turer til byen :gjeiper: Kult med øyenkontakt, er lov å drømme litt om kjendisene av og til også vel hvem vet, kanskje det var en liten gnist der ^^ Håper alt er bra ellers frøken Envy!! Kos at du stakk innom det hadde vært morsomt hvis du hadde dratt da, så kunne vi møttes;P Ja, men så fort man sier at man kanskje har hatt en greie med en kjendis er alle sånn "ja, særlig" og synes at personen kanskje er innbilsk. Men uansett hvor stor stjerne man er, så er man jo fortsatt et menneske med egne behov og sin egen smak. Så jeg liker å tro at vi hadde en liten greie der altså, så får alle andre tro på det de vil! :happy: Håper du fortsatt er her inne, jeg vil preike med noen. Kjeder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1477 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) jeg er her nå da, sånn 10 min etter hehe, sitter å spiller og da er jeg treig med å oppdatere sidene :gjeiper: men så noe lenger frem her om en militærgutt når skal han på vors til deg? eller hadde det vært, eller hva skjedde med det? (forresten, jeg tror vi var på samme utested natt til 1. mai.. mine vennewr hang hvertfall med dine venner så jeg ) Endret 23. juni 2009 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1478 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg er her nå da, sånn 10 min etter hehe, sitter å spiller og da er jeg treig med å oppdatere sidene :gjeiper: men så noe lenger frem her om en militærgutt når skal han på vors til deg? eller hadde det vært, eller hva skjedde med det? (forresten, jeg tror vi var på samme utested natt til 1. mai.. mine vennewr hang hvertfall med dine venner så jeg ) Yaay! Oi, hvilke venner?? Huh? Jeg husker ikke egentlig hvor jeg var natt til 1. mai jeg... Så du bilder på face eller? Ja, han kom aldri=/ det var på lørdag han sa han kanskje kunne, men så fikk jeg aldri noen melding fra han om han kom eller ikke, så.. Litt kjipt, men men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1479 Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm, hun var skikkelig platinablond hvertfall, og navnet hennes begynte på T. Vi var på tempest, men tror ikke jeg så deg, så bare på bilder på face etterpå at de jentene var venner av deg og at du hadde vrt på vors med de eller noe :klø: æh, så kjipt da Da er han vel enten som gutter flest, eller så kom det noe i veien.. du vet, de snilleste guttene er fryktelig vanskelige å oppdrive, men de fins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1480 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg må bare skrive en huskelapp til meg selv her: Elixia i morgen Easy Step kl. 18:00, Power kl. 18:45. Do it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå