Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Åh, jeg er så forbanna!! :frustrert: Faen heller altså! Jeg har en kompis som bare gir faen i meg! Jeg sendte mld i går kveld og spurte om vi skulle finne på noe i morgen (altså i dag), også fikk jeg svar tilbake "ja, det kan vi sikkert få til:)" også skrev jeg tilbake og spurte om vi bare kunne komme avtale tidspunkt med en gang. Fordi han gir meg så uklare tilbakemeldinger - altså kan man ikke bare si ja for faen, isteden for ja kanskje, ja sikkert osv!??! Og det verste av alt er at han svarte meg ikke! :kjefte: Og ikke fikk jeg noe svar i dag heller! Én ting er om dette hadde skjedd én gang, men vi har vært venner i over 5 år nå, og det har vært sånn i ALLE ÅR! Og jeg har sagt det til han før, for noen ganger da vi var yngre så kunne vi faktisk avtale noe, også kom han aldri. Og når jeg ringte - da var klokken gjerne blitt over tolv, når han egentlig skulle vært hos meg kl. åtte -- da sa han at han skulle komme snart, han bare hadde vært og tagga med gutta! Og til og fra på denne tida var jeg litt småforelska i han og.. Tror det ikke jeg har grini og vært frustrert mye over denne gutten eller?! Og nå, når vi er 20 år gamle er han fortsatt den samme! Vi har ikke sett hverandre på et halvt år, og han bryr seg ikke engang med å svare på mld min når jeg spør hvilket klokkeslett vi skal møtes! Nei fuck it ass..jeg har fått nok! Bryr han seg ikke om meg, hvorfor i hælvete skal vi være venner da? Jævla dust....... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Åh, minn meg på at jeg er ferdig med han hvis jeg ved en senere anledning vurderer å tilgi han. Jeg er dessverre aldri langsint! Glemmer faktisk ofte hvorfor jeg ble sint i begynnelsen. Kanskje fordi jeg er slikt et positivt menneske :rødme: Neida.. Men bare hjelp meg med å husk at jeg gidder ikke han mer. Jeg fortjener bedre venner enn det der..

Over til noe helt annet! Jeg har begyntet nytt og bedre liv! Etter å ha lest "Munken som solgte sin ferrari" ble jeg så inspirert! Og når jeg samtidig var en uke uten tv og alle sånne forstyrrelser da jeg leste den, hjalp det jo ennå mer! Jeg har endelig forstått at livet handler faktisk ikke om hva som skjedde på Frustrerte Fruer kvelden før, eller hvem som gikk ut av Ungkaren..Og jeg er ikke NØDT til å se Friends etter jobb selv om jeg har sett alle sesongene 104574878027653 ganger før. Nei, pokker ta altså! Så altså, mitt nye jeg sover bare 7 timer hver natt (visste du at mennesker egentlig ikke trenger mer enn 6 timer for å fungere normalt?) Og det deilige er at jeg føler at jeg har mye mer overskudd! Ofte hvis jeg sover 10 timer på en natt kan jeg allikevel være drittrøtt på ettermiddagen igjen. Også lærte jeg 21-dagersregelen, og den er at for å venne deg til en ny vane, er du nødt til å gjøre det hver dag i ca 21 dager(3 uker). Så i natt sov jeg min fjerde natt med 7 timer søvn. Og det er faktisk utrolig deilig å stå opp kl. seks om morgenen når jeg ikke begynner på jobb før halv ti, for jeg trenger ikke stresse i det hele tatt! :)

Jaja, dere synes vel dette var høl i huet, men jeg måtte jo skrive det i dagboka mi=)

Ha en fin dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Oi, wow imponerende! I natt sov jeg 6timer og 30min :jepp: Men i natten som kommer skal jeg sove leenge..hehe! Du får fortelle hvordan det går! :) Hva handler den boken om da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg blir helt ødelagt hvis jeg får mindre enn 8 timer, så kanskje jeg skulle prøve meg på ditt regime? Det er vel iallefall sant at man helst skal stå opp til samme tid hver dag!

God påske, skorpio! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Oi, wow imponerende! I natt sov jeg 6timer og 30min :jepp: Men i natten som kommer skal jeg sove leenge..hehe! Du får fortelle hvordan det går! :) Hva handler den boken om da??

Nettopp det du skriver der, at i natt sov du bare 6 t 30 min, mens i dag skal du sove lenge, er i følge denne boka sånn du helst ikke skal gjøre det da.. ;) hehe.. Det skaper ubalanse. (føler meg så spirituell når jeg forteller om det :ler: )

Siterer cappelen på handlingen - de forklarer det nok bedre enn meg ;) :

Julian Mantle, middelaldrende stjerneadvokat, stinn av penger, berømt - og dypt ulykkelig, kollapser midt under rettsforhandlingene. Det ville jobbtempoet og et liv uten innhold og lidenskap er nær ved å jage ham i graven. Men istedenfor å dø setter han kursen mot helt andre horisonter.

Tre år senere får hans nære kollega og partner overraskende besøk av en ungdommelig, flott og vital mann med en tiltalende ro i blikket og et blendende smil i et rynkefritt ansikt ...

"Munken som solgte sin Ferrari" er historien om hvilken storhet som venter den som søker det enkle. Det er fortellingen om den tidligere advokatens fantastiske odyssé som ender i en landsby høyt oppe i Himalaya, hos vise og fredfylte munker som lever etter evigunge prinsipper og tidløse teknikker som ser ut til å frigjøre både sinnet, kroppen og sjelen.

"Hver og en av oss burde kjenne de vises filosofi. Hver og en av oss kan dra nytte av den. Hver og en av oss må få kjennskap til sin perfekte, naturlige tilstand," sier den tidligere Ferrari-eieren idet han begynner å formidle munkenes urgamle kunnskap til sin tidligere kollega, og dermed til oss.

Jeg blir helt ødelagt hvis jeg får mindre enn 8 timer, så kanskje jeg skulle prøve meg på ditt regime? Det er vel iallefall sant at man helst skal stå opp til samme tid hver dag!

God påske, skorpio! :kyss:

Ja, jeg ble vanligvis det før jeg og, men det er nok fordi du sover f.eks. 6 timer én natt, og så 10 timer en annen natt. Det skaper ubalanse, som faktisk er veldig lett å unngå i dette tilfellet. Det høres kanskje utrolig ut, men når jeg først har kommet meg opp opp på beina og i dusjen, er det faktisk helt greit å være oppe! :) Det er bare grusomt akkurat når vekkerklokka ringer, men hallo - det er det jo alltid uansett hvor mange timer man sover. Så det anbefales altså! :tommel: Er så utrolig deilig å ha god tid om morgenen! Beste som finnes!=)

Mitt neste prosjekt er å begynner å jogge om morgenen (kan jo like så godt gjøre det når jeg har så god tid om morgenen! ;) ) Men nå må jeg først fokusere på å sove 7 timer de nærmeste ukene!

-----------------------

I dag har jeg bare vært på jobb i to timer! Det var deilig. Var jo ingen barn i barnehagen, men vi kunne jo ikke bare ta oss fri, så derfor var vi og rydda og ordna litt. :)

Hjælp, i morra skal jeg på date dere........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Oh date? Med hvem? Så spennende! Jeg har faktisk aldri vært på skikkelig date-date. Når jeg og typen tok en date, hadde vi jo sovet sammen hver natt i ei uke allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Oh date? Med hvem? Så spennende! Jeg har faktisk aldri vært på skikkelig date-date. Når jeg og typen tok en date, hadde vi jo sovet sammen hver natt i ei uke allerede :ler:

Vet du hva, jeg har faktisk aldri vært på date-date før jeg heller. Men vi skal være hos han og spise og se film tror jeg, og det har jeg jo gjort med gutter før, men han her kjenner jeg egentlig ikke! Derfor føles det mer som en date enn bare et møte. Er en fyr jeg har hatt på msn i flere år.. skrev om det på forrige side, så du kan jo lese der. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har levd litt i min egen lille ego-boble i det siste, men har vært innom og lest med jevne mellomrom. Sånne venner som han kompisen du skrev om er forferdelig frustrerende. På en måte er det best å kutte dem ut, fordi man blir bare skuffet, oppgitt og irritert hver gang, men samtidig er det fryktelig vanskelig å kutte ut mennesker som har vært en del av livet ditt lenge.

Så koselig med date da, håper den blir vellykket. Kos deg masse, og god påske! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har levd litt i min egen lille ego-boble i det siste, men har vært innom og lest med jevne mellomrom. Sånne venner som han kompisen du skrev om er forferdelig frustrerende. På en måte er det best å kutte dem ut, fordi man blir bare skuffet, oppgitt og irritert hver gang, men samtidig er det fryktelig vanskelig å kutte ut mennesker som har vært en del av livet ditt lenge.

Så koselig med date da, håper den blir vellykket. Kos deg masse, og god påske! :hug:

Ja, jeg har det samme, så du er tilgitt! :ler:

Ja, det er utrolig frustrerende og, men jeg er så lei av det at jeg vet ikke om jeg orker å ha kontakt med han lenger jeg faktisk! Jeg er bare ikke en sånn som klarer å ha sånn halvveis venner. Er du en sann venn så bryr du deg- enkelt og greit!

Jo, takk! Hittil lover det ikke veldig bra.. han har ikke kommet med noen forslag til hva vi kunne gjøre eller hvor vi skulle være, eller noe, og så plutselig virket ikke komfyren hans som den skulle, så jeg skal spise middag før jeg kommer til han, og i det hele tatt.. Skal dette bli noe av håper jeg han imponerer med noe når jeg kommer. :ler:

God påske til deg og kjære Enigma! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, shit! Kjente jeg fikk sånn sug i magen da jeg leste ordet "date" :fnise: men hvordan tør du å skrive om det i boka? tenk om du jinxer? :sjokk: shit, jeg er serr altfor overtroisk :lol:

Håper du hadde/har det supert på date hvertfall! :hoppe:

Intressant det du sa om søvn lenger oppe her btw. Jeg har jo sliti med mye rart som du sikkert har fått med deg. og da jeg var innlagt på sykehuset i høst sa de faktisk at alle mennesker trenger minst 7-8 timer søvn hver natt for å fungere.. men kanskje det er litt fra person til person.. jeg for min del bli psycho om jeg får mindre enn 8 timer hvertfall :gjeiper:

oooh, men jeg så bilder fra ferien din på face, så super deilig ut :jepp:

hoho.. men du får han en fortsatt stråelnde påske, lille solstråle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Æh, shit! Kjente jeg fikk sånn sug i magen da jeg leste ordet "date" :fnise: men hvordan tør du å skrive om det i boka? tenk om du jinxer? :sjokk: shit, jeg er serr altfor overtroisk :lol:

Håper du hadde/har det supert på date hvertfall! :hoppe:

Intressant det du sa om søvn lenger oppe her btw. Jeg har jo sliti med mye rart som du sikkert har fått med deg. og da jeg var innlagt på sykehuset i høst sa de faktisk at alle mennesker trenger minst 7-8 timer søvn hver natt for å fungere.. men kanskje det er litt fra person til person.. jeg for min del bli psycho om jeg får mindre enn 8 timer hvertfall :gjeiper:

oooh, men jeg så bilder fra ferien din på face, så super deilig ut :jepp:

hoho.. men du får han en fortsatt stråelnde påske, lille solstråle :)

Envyyy! Jeg har savnet deg i dagboka mi! Og nå var du her! a040.gif

Vel, daten blir ikke noe av. Hvertfall ikke denne uka. Seriøst fyren har sendt meg meldinger hver dag siden søndag da vi avtalte det...!! Jeg blir litt småstressa da jeg. Og hver gang er det sånn "hva gjør du da?" åhh, jeg spyr! :spy: Pluss at siden han akkurat har flytta inn i ny leilighet, så var liksom ingenting i orden. Først sa han at han skulle lage middag til oss, og så funka plutselig ikke komfyren, og så hadde han bare en kjempeliten tv jeg så for meg at vi skulle presse oss sammen foran. Så til slutt skrev jeg bare at jeg tror kanskje vi skulle prøve å få det til en annen gang isteden.

Ja, det med søvn er jo litt interessant, men hvis du bare hadde lagt det til en vane å sove 6 eller 7 timer hver natt, så vender du deg nok til det skjønner du. Lest flere steder at man trenger faktisk ikke mer enn det altså. Legene mener nok bare at sånn som vi lever i dette samfunnet så stresser vi avgårde, og fester, og jobber, og det i det hele tatt.. Og DA kan jeg nok se at så lenge man ikke venner seg til en fast soverutine, så vil man trenge hvertfall 8 timer på en natt. Skjønte du hva jeg mente nå?

Ha en super påske du og, og slapp godt av hos mor og far! ;)

:hug::klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envyyy! Jeg har savnet deg i dagboka mi! Og nå var du her! a040.gif

:fnise: plutselig dukker jeg opp vettu!

Kjedelig at det ikke ble noe av daten da, men skjønner godt at du ikke gadd likevel. æsj, blir liksom så kleint når de maser sånn! men er du intressert i han da? eller har han ødelagt alt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:fnise: plutselig dukker jeg opp vettu!

Kjedelig at det ikke ble noe av daten da, men skjønner godt at du ikke gadd likevel. æsj, blir liksom så kleint når de maser sånn! men er du intressert i han da? eller har han ødelagt alt? :lol:

Nei, jeg har aldri vært interessert i han. Men jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse siden vi aldri har snakket sammen i virkeligheten, men når liksom ingenting funka i leiligheten pluss at han masa værre enn en unge på speed.. Og når han ikke kan ta initiativ til en dritt. Han kunne jo f.eks. foreslått at vi kunne gått på kino eller gått ut og spist isteden. Tenner ikke akkurat på slike gutter altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Ææææ, jeg kjeder meg! Fælt å si det for jeg elsker pappaen min, men jeg kjeder meg så fælt når jeg er hos han. Er liksom ingenting å finne på.. :sukk: Kanke noen av dere komme på og prate med meg? :pls:

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Jeg er her :nigo:

Å...og lite viste jeg. :sukk:

Hihi.

--------------------

Nå sitter jeg på verandaen til pappa og har sluppet kaninene ut her. Vanligvis bor de i bur ute, men jeg tenkte at siden de ikke er så tamme skulle jeg sitte her ute med de en stund. Pluss at da får beveget seg litt mer enn i det lille buret sitt for en gangs skyld. De er så søte. Løper rundt. De har akkurat hatt en liten pause hvor de måtte slappe av litt i skyggen (sola steiker jo på :sol: ), og da lå de akkurat som hunder ligger når de slapper av! :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaw, søte små! :hjerte:

Selv om det er lett for meg å si som har hatt en skikkelig sosial hurra-helg, så er det faktisk sunt å baaaare kose seg av og til oxo da, ha tid til seg selv, kjæledyr og familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt flau... for jeg har ikke besøkt deg på dritlenge, og det er litt kjipt gjort av meg.

Synd med den daten, men han fyren virket litt eh.. spesiell så kanskje er det ikke noe tap uansett?

Fint med små søte kaniner, har "alltid" ønsket meg det, uten at det har blitt noen kanineier av meg.

Kommer nok ikke til å bli noen her i huset heller.

Ha en fin 2.påskedag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Envy: Ja, er det noe jeg er god, så er det jo å henge med fammen! ;) :gjeiper:

MarianneE: Ja, han har sendt meg meldinger hver dag i påsken og! Æsj, annoying..... Også skriver han på en sånn tilbakestående måte som ikke gutter (egentlig ingen uansett kjønn) skal skrive, typ "hei på du".. *frys*

Jaja..

Hehe, nei, jeg sier bare: skal du først skaffe deg dyr, så TENK DEG OM. Er altfor mange idioter her i verden som skaffer seg dyr som blir lei, eller rett og slett ikke vet nok om det.

Du er forresten tilgitt ;) Jeg har ikke vært altfor aktiv i boka di i det siste heller, selv om jeg har tittet innom og lest da. :)

Ha en fin 2. påskedag du og! :skya: Og du Envy!

-------------------

Nå har jeg akkurat shoppa filmer på CDON. Disse kjøpte jeg:

- 5 Løgner (norsk)

- I could never be your woman

- Smother

- P.S.

- Junebug

- The good night

568 kr. inkl. frakt :) Egentlig GRUNNEN til at jeg gikk inn der var for å kjøpe Friendspakka (alle sesongene) som jeg har villet ha så lenge nå), men så fant jeg plutselig så mange andre filmer og, så da ble det veldig dyrt, så jeg droppa Friends :gjeiper: haha!

Var på kino i går og så den Shopaholic-filmen. Den var søt og morsom=) men stemningen ble litt ødelagt da det var ekstremt mange fjortiser der som fniste og lo hele tiden. Jeg tolerer lett (jeg tenker faktisk ikke over det engang) knirkene godteriposer, men fnising og prating blir jeg så sur av altså! :kjefte:

Jaja. Nå lukter det middag!

:pasha: I'm out! <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...