Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Den første scenen der er så utrolig nydelig, og samtidig så trist.... Elsker avslutningen av den hvor hun kysser ham og han går derfra mens han mumler "enough now, enough"... *sukk* En av de veldig få romantiske filmene jeg virkelig liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Den første scenen der er så utrolig nydelig, og samtidig så trist.... Elsker avslutningen av den hvor hun kysser ham og han går derfra mens han mumler "enough now, enough"... *sukk* En av de veldig få romantiske filmene jeg virkelig liker.

Ja, vet! Synes så utrolig synd på han, for måten han gjør det på og alt! Han vet jo at det aldri blir de to, og av respekt for bestevennen prøver han seg aldri på henne! Han kan godt komme og ligge i armkroken min da, selv om den kanskje ikke frister like mye som Keira sin! :laugh: Nei, men fra spøk til alvor; jeg er sammen med Hugh jeg, så det går ikke..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Jaaa, den filmen er så elsk! Digger setningen "To me you are perfect" ååååh søøøøtt!!! Om noen hadde sagt DEN setningen til meg og ment det, hadde jeg dånet.. hehe :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skorpa! :goodbye:

Innom å snoker og sier hei bare jeg ^^

Gidder ikke å delta i diskusjonen, for jeg liker ikke kjærlighets-klisse-filmer :riste:

Håper alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

Envy: Går det ann?!? Wæææh! Hehe :ler: Det betyr bare at du ikke har sett noen skikkelige romantiske filmer det.. Her er et par forslag: The Notebook og Ps I Love You! ;)

Neida! Ikke alle kan like slike filmer heller... Egentlig er jeg ikke superdigger av Love Actually (men hysj ikke si det til noen her inne, da er det fare for å bli drept :ler: ), men den scenen synes jeg er så sykt romantisk og perfekt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg Envy, stort sett liker jeg fantasy/thrillere/action, men akkurat Love Actually synes jeg er veldig søt av en eller annen grunn.

Har du funnet julefølelsen da, skorpio? Håper du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

missLady: Hehe, ja :) Og missLady; hvordan kan du være fan av sånne filmer, og IKKE Love Actually? :sjokk:

Ansjoni: Ja, det er yndlingsfilmen min! :) Blir så varm om hjertet når jeg ser den.

REKA!!: :hoppe: Mm, The Holiday er og skikkelig fin :) Det huset miss Diaz bor i i den filmen er SYKT ass! Jeg vil ha.. :sukk:

Envy: Okei, jeg skal ikke flippe helt ut her, men jeg må litt: HVORDAN GÅR DET AN Å IKKE LIKE SÅNNE FILMER???! Også Love Actually da - den beste av alle! :hjerte: Hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den virkelig! Se den, og du kommer ikke til å angre :) Hør på Enigma!

*Enigma*: Jeg har ikke det altså.. Men det er heldigvis ennå litt tidlig da, så den kommer nok snart skal du se :) I dag har jeg kjøpt masse julebrus som jeg skal kose meg med når jeg er alene hjemme i helgen. Ikke den rød, men den champagnefargede i glassflaske. Håpet at følelsen skulle komme da, men den gjorde ikke helt det.. Hva med deg??

Stor klem til dere alle som har vært innom! :klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeeeeeeeee, jeg skal på førpremieren av "Twilight" neste fredag! a040.gif Leste boka i fjor sommer, og digga den. Og fant først ut nå for noen uker siden at det finnes TRE bøker til! :dåne: And to the library we go! a010.gif Bestilte for 30 kr. ekstra "luksussete" som er en ny greie på Saga. De to midterste radene har mye behageligere seter enn de andre. Og siden er jul så spanderte jeg på meg det :Nikke: Det eneste som mangler nå er en å gå med! Haha! Jeg kjøpte nemlig to billetter for å være sikra med en gang, så en eller annen skal få en billett i julegave av meg :)

Også er jeg sååå glad fordi jeg har fri resten av uka! f040.gif Det eneste som er litt kjipt er at mamma reiser bort og da blir det veldig tomt og ensomt med middager og frokoster og sånn. Alltid koselig å komme hjem til noen. Jeg må nesten le da...tror jeg er den eneste som syns det er trist når mamma reiser bort! :hoho: Jeje.. Trives i lag med mammaen min jeg da! :happy: Blir litt sånn når det bare har vært oss to (+ hunden da selvfølgelig) i ti år.

Har trent i dag og! :trene: Det var deilig, ikke gjort på en liten stund nå..

Kommer ikke på mer å skrive jeg nå... Svar hvis du ser noe verdt å svare på!

~skorpio :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det andre huset er koseligst jeg :fnise: Det andre er selvfølgelig mye kulere, men jeg vil ha peis! :ler:

Heldig som skal på førpremieren! Har ikke lest bøkene, men har hørt de skal være skikkelig bra!

Er så koselig å lese om deg og mamman din :fnise: Søtinger!! Håper du klarer deg uten henne noen dager :jepp: (Du har jo kg da, her har vi både :vin::sjokolade: og :kaffekopp: )

:strix: God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har funnet julefølelsen nei :) Det mangler jo snø og i tillegg har det vært alt for mye å gjøre på jobb til at jeg har fått tid til å slappe av og "kjenne" på følelsen av at jula nærmer seg. Godt å høre at du har funnet den riktige brusen i alle fall. Regner med at det er Hamar/Lillehammer du har funnet deg, det er vel ikke så mange andre brune julebruser på glassflaske her i området? :)

Jeg skal få kjøpt inn marsipan, julebrus og klementiner selv, også skal jeg oppover til moren min i helga. Der er det snø og vi skal bake pepperkaker, tipper det kan hjelpe på julefølelsen.

Du er heldig som har et så godt forhold til moren din. Det skal du pleie :Nikke: Selv er jeg pappajente ;) Flink du er som har trent, hva liker du best å trene?

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Reka: Det til Kate Winslet er absolutt koseligst, men jeg er hemmelig fan av sol, varme, luksus og L.A. :fnise: Er det noe jeg forbinder deg med, Reka, er det peis! Tror kanskje jeg har lest det sånn tjue ganger nå at du har lyst på peis! Søtnos!! :hjertesmil:

Du kan godt være med meg på førpremieren? Blind date.. :lur: Nei, det tror jeg ikke at jeg tør... :fnise:

Tror jeg kommer til å henge MYE på KG i helga ja! :ler: So you better be here, guys!

*Enigma*: Yes, det er Hamar/Lillehammer-brusen! :jepp: Den er så god! Pepperkakebaking er så herlig, da siger nok jula inn i kropp og sjel vettu :)

Er veldig pappajente når jeg først ser han, men jeg og moren har de siste årene fått et veldig godt forhold. Hun er min beste venninne, veileder og rådgiver - alt på en gang, og det er helt fantastisk å ha hun i livet mitt! :hjerte:

Når det gjelder trening, så liker jeg best saltimer hvor jeg virkelig kjenner at kroppen jobber svetten siler. Pilates og yoga f.eks. føler jeg ikke at jeg får noe utbytte av. Og å jobbe med apparater alene er det vanskelig å presse seg selv til det ytterste syns jeg. Men i saltimer føler jeg et ekstra press på å prestere siden det er en trener der som følger med.

Hva med deg, hva liker du best?

GOD HELG TIL DERE ALLE TRE! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: Det til Kate Winslet er absolutt koseligst, men jeg er hemmelig fan av sol, varme, luksus og L.A. :fnise: Er det noe jeg forbinder deg med, Reka, er det peis! Tror kanskje jeg har lest det sånn tjue ganger nå at du har lyst på peis! Søtnos!! :hjertesmil:

Du kan godt være med meg på førpremieren? Blind date.. :lur: Nei, det tror jeg ikke at jeg tør... :fnise:

Tror jeg kommer til å henge MYE på KG i helga ja! :ler: So you better be here, guys!

Jeg er også fan av det.. Men jeg vet at helt innerst like jeg best: Høst, peis, teppe, te-kopp, tøfler, vindu ut mot en hage full av snø eller regn. :ler:

Jeg hadde nok ikke turt det :fnise: Men har ikke vi vært på kino før? Satc filmen? :ler:

Jeg skal og henge mye, i dag og søndag hvertfall.

I morgen skal jeg jobbe og jeg skal la være å snakke om jobben i boken din fordi da blir den bare forpestet av stygge ord! :kjefte:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg er også fan av det.. Men jeg vet at helt innerst like jeg best: Høst, peis, teppe, te-kopp, tøfler, vindu ut mot en hage full av snø eller regn. :ler:

Jeg hadde nok ikke turt det :fnise: Men har ikke vi vært på kino før? Satc filmen? :ler:

Jeg skal og henge mye, i dag og søndag hvertfall.

I morgen skal jeg jobbe og jeg skal la være å snakke om jobben i boken din fordi da blir den bare forpestet av stygge ord! :kjefte:

:strix:

Jo, vi var på SATC-filmen samtidig! Kanskje vi til og med så på hverandre uten å ane hvem den andre var! :sjenert:

Uff, kjipt at du hater jobben din så mye. Skal ikke si så mye jeg heller - jeg hater hater hater min og! Heldigvis jobber jeg bare ut desember så er jeg ferdig i det hølet der! a022.gif

(edit: trykkleif)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da husket jeg rett! :fnise:

Heldig som er ferdig ut desember!! Jeg skal jobbe til og med juli 2009, men så er jeg done done done!! Da skal jeg ut av byen og studere!! :danser:

Hva er dine fredagsplaner da scorpio? (Håper du også skal sitte her og nerde sammen med meg :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Okei, det er noe jeg har lyst til å gjøre... Vet ikke om det er helt lov - det er hvertfall litt på kanten, men jeg orker ikke mer. Jeg er veldig motstander av pels, og jeg så på Dyrebeskyttelsens hjemmesider at de har lagt ut en rapport som heter "Skinnet bedrar" som er en gransking av pelsyroppdrett i Norge. Og visste dere at det eneste partiet på Stortinget som er i mot pels er SV? Hvor sykt er ikke det... Også har det seg slik at en av naboene mine er en ganske kjent politiker og tilhører et av de store partiene på Stortinget. Så jeg har veldig lyst til å printe ut denne rapporten og gi den til han/henne.. Skal jeg, eller skal jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Da husket jeg rett! :fnise:

Heldig som er ferdig ut desember!! Jeg skal jobbe til og med juli 2009, men så er jeg done done done!! Da skal jeg ut av byen og studere!! :danser:

Hva er dine fredagsplaner da scorpio? (Håper du også skal sitte her og nerde sammen med meg :nigo: )

Fredagsplanen min er å sitte på sofaen foran TV-en. Skal selvfølgelig ha laptopen foran meg med KG på nettleseren! (haha, så ekstremt nerd jeg hørtes ut nå :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...