Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt underlivs undersøkelse en gang, fordi jeg trodde jeg hadde mista en tampong oppi der, men det var ikke så ille, det eneste jeg synes var litt fælt var at legen absolutt skulle titte opp og snakke iblant, så jeg satt mest og så opp og til siden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så jæævlig kleint! :dåne: Som om det er helt naturlig at du ligger dere og spriker oppi trynet til en totalt ukjent person! Har du dame eller mann som lege? Jeg skal til fastlegen min som er dame, tenkte det var like greit siden jeg helst ikke vil ha en mann oppi der. (vil jo vanligvis det, men ikke akkurat i den situasjonen! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fastlegen min som er mann, det har liksom ikke vært det samme siden den timen..

Det verste er egentlig det at jeg har hatt han siden jeg var liten, og halve familien har også han, så det føltes veldig feil å skulle ha en normal samtale når jeg lå der og viste frem alt liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fastlegen min som er mann, det har liksom ikke vært det samme siden den timen..

Det verste er egentlig det at jeg har hatt han siden jeg var liten, og halve familien har også han, så det føltes veldig feil å skulle ha en normal samtale når jeg lå der og viste frem alt liksom!

Å, familielege blir det nesten enda flauere :rodme: Jeje, that's life!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg hos gynekologen i dag da, for the very first time. Ganske kleint akkurat de sekundene du kler av deg og skal legge deg til rette!!..men så gikk det egentlig fint..siden det var første gang, så pratet hun liksom hele tida og fortalte hva hun gjorde, mens jeg satt og så i taket og følte meg passe dum der jeg skreva for en dame i fullt flomlys :flau: Men nå er det hvertfall over, og som det er med nesten alt så er det vel verst første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen aaaa, jeg får ikke sove! c025.gif DOH!

Egentlig har jeg et littebittegranne crush på en... Han trener der hvor jeg trener, og jeg har lagt merke til at han titter en del bort på meg :fnise: Egentlig er han altfor kjekk for meg, litt glætt.. Også tror jeg han har kjæreste.. Men det er lov å drømme, er det ikke? Which is exactly what I will do now! (skjer ikke)

Æsj, får bare fortsette å prøve, ellers blir det et hælvete å komme seg opp i morgen... Natta!

f033.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint at det ikke har vært noen her inne.. :sukk:

Jeje, da får jeg si natta til meg selv da! Og jeg vil gjerne få si det på tysk.. a011.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så søt! :ler: haha.. aaaw

men nå har det vært noen her og lagt igjen et lite spor!

Håper du får en superduper helg snuppa, og husk å oppdatere oss :jepp:

Og btw, oppdateringer om han på treningen er oxo av interesse takk :lur:

:hug: stor klem til søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle jeg gjort uten deg her inne da, Envy? :hjerte: Oppdatering blir det selvfølgelig hvis noe skulle skje! :jepp: (synes det bør skje noe snart nå, syns alle har noen jeg bortsett fra meg jeg!)

Hei Enigma! I kveld skal jeg på jente/damekveld og feire bursdagen til en venninne av mamma. Har kjent henne siden jeg var bitteliten, så hun er nesten som en tante samtidig venninne for meg :) Så det blir koselig! Håper du og får en kjempefin kveld! :klemmer: Planer?

Å se er ingen forbrytelser, nei, mymlen! Hittil har jeg lekt litt overlegen, haha, men neste gang jeg ser han på trening skal jeg se litt mer ordentlig :lur: Siden han titter på meg er han sikkert ikke så forelska i kjæresten sin uansett! Moaha :ler:

God helg til dere alle tre! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig koselig ut, kos deg masse :)

Skal bare ta det med ro i kveld jeg. Var ute 2 kvelder tidligere i uken, så er litt sliten. Har egentlig litt lyst til å gå ut og se om jeg finner fyren fra torsdag, men samtidig så er jeg redd jeg kan bli litt skuffet :gjeiper: for tenk om det ikke skjer noe. Uansett har jeg ikke alkohol i huset, så.. Blir nok hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter! :) Hadde det veldig koselig, men det var en del gladkristne damer der da, men artig med litt forandring. Er ikke alltid man er i humør til "fjortis"fylla heller ;) Jeg er generelt veldig glad i å være hjemme. Og en ideell helgekveld for meg er å sitte i sofaen med litt snacks, te, brus etc, se en film eller noe på TV, og ha laptopen på fanget. Med stearinlys selvfølgelig (alltid stearinlys må vite :Nikke: )

Haha, er det rart jeg ikke får meg kjæreste eller?! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...