Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Kennel er jo en idé... Men slags yrker har du innen det da? Dyrepleier trenger du 2 års utdannelse for å bli, og jeg vil helst finne noe jeg ikke trenger å utdanne meg til, da jeg er sooooo over skole! Tror virkelig aldri jeg kommer til å få energi nok til å fullføre 3. klasse en gang, selv om jeg vil, for da er jo valgene betraktelig flere. :sukk:

Ja, uff, har en litt off-periode på KG nå, men jeg kommer snart sterkt tilbake! :lur:

Hadde en OK helg. Jobbet fredag og lørdag, og etter jobb på lørdag dro jeg til pappa og kom hjem i går. Ikke noe mer spennende enn det som har skjedd. Derfor jeg ikke har skrevet noe i min egen dagbok heller, for det har bare ikke vært så mye å skrive om. :vetikke:

Håper deres helg har vært fin?

Nu skal jeg spise frokost! Ha en super dag! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå ferdig vgs.. uansett hva du gjør, ellers kommer du til å angre. for selvom du er aldri så skolelei nå, så kan det endre seg om noen år.. det var hvertfall sånn det var med meg. og da var det jævla kjipt å måtte bruke et år på å ta opp en haug med fag for å få muligheten til å studere! det er merkelig hvor lyst man får til å studere etterhvert, når man ser hvor mye muligheter det fins der ute :jepp:

Her er en veldig bra link,s om jeg bruker når jeg driver å pønsker ut hva jeg vil bli :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
gå ferdig vgs.. uansett hva du gjør, ellers kommer du til å angre. for selvom du er aldri så skolelei nå, så kan det endre seg om noen år.. det var hvertfall sånn det var med meg. og da var det jævla kjipt å måtte bruke et år på å ta opp en haug med fag for å få muligheten til å studere! det er merkelig hvor lyst man får til å studere etterhvert, når man ser hvor mye muligheter det fins der ute :jepp:

Her er en veldig bra link,s om jeg bruker når jeg driver å pønsker ut hva jeg vil bli :mrgreen:

Å, mio :hjertesmil: Tusen hjertelig takk for kloke ord. Ble litt inspirert til å gjøre ferdig vgs bare av å lese det! :) Skal nå sette meg og skrive søknad til Indiska. Er så drittlei den butikken jeg jobber i nå, at jeg må bare se og finne noe bedre så fort som mulig. Elsker Indiska, klærne, interiøret, alt!! Så nå får dere krysse fingrene for meg! :)

Stor klem til deg mio! :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kryssefingre*

så spennende om du får jobb der!! jeg elsker også den butikken.. utrolig mye fint altså :jepp:

kanskje jeg også må begynne å se meg om etter en ekstrajobb.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør nok gjøre ferdig vgs i det minste ja. Det gjør alt så mye lettere senere. Kan du ta det på nett er jo det veldig greit da :)

Flink du er som har meldt deg inn på treningssenter. Har du råd til PT er det absolutt greit i starten, da må du jo komme deg av gårde og når du først har gjort det til en vane å trene er det mye enklere enn når man må sparke seg selv bak for å dra, sånn man gjerne må i begynnelsen. Trenger du et spark bak er det bare å si i fra forresten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Jeg slenger meg på de andre og mener du bør gjøre ferdig vgs! Lettere å få jobb, få bedre jobb, du kan når som helst starte å studere om du ønsker det, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :rødme: Så søtt at jeg er savnet! Jeg titter innom for å si at jeg lever!!

Første jeg la merke til: LekeHusmor!! Har du bytta navn tilbake? Takk gud! Hehe, du er liksom LekeHusmor du. :blush:

Jeg har en litt av-periode på KG. Rett og slett fordi jeg orker ikke å følge med i alles dagbok, og jeg føler at jeg ikke har noe å fortelle, mens alle har så mye hele tida! Og det blir for mye stress noen ganger. Dere er jo så populære her inne, at er man borte én dag så er det 10 nye sider liksom. Så jeg bare har ikke orka å begi meg inn i denne verdenen på en liten stund.

Men jeg er innom min egen dagbok noen ganger, så hvis dere vil snakke med meg så er det bare å skrive her! :biggrin: Så får dere svar - jeg lover!

klem skorpio :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi, du er her :strix:

skjønner godt hva du tenker ang dagbøker.. det er et svore strev å oppdatere seg iblant! så jeg bare titter innom og skriver ting jeg, kommenterer på hva som har blitt sagt nylig. orker ikke gå 5 sider tilbake :fnise:

og jaaa jeg er tilbake! the real me :nigo:

men du, jeg har ikke akkurat noe spennende liv jeg heller.. jeg bare rabler ned alt jeg tenker og funderer på jeg, og hva jeg gjør ogsånn.. ikke alltid like spennende for andre å lese, men shitt au..det er min bok! :rolleyes:

hva gjorde du i helgen da? var du ute på liiived?

håper det går bra på skolen. er aldri noe gøy å være lei og motivasjonsløs.. men det gjelder bare å komme seg gjennom.. ta en dag av gangen! :)

håper også du kommer oftere innom :) savner deg når du ikke er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi, du er her :strix:

skjønner godt hva du tenker ang dagbøker.. det er et svore strev å oppdatere seg iblant! så jeg bare titter innom og skriver ting jeg, kommenterer på hva som har blitt sagt nylig. orker ikke gå 5 sider tilbake :fnise:

og jaaa jeg er tilbake! the real me :nigo:

men du, jeg har ikke akkurat noe spennende liv jeg heller.. jeg bare rabler ned alt jeg tenker og funderer på jeg, og hva jeg gjør ogsånn.. ikke alltid like spennende for andre å lese, men shitt au..det er min bok! :rolleyes:

hva gjorde du i helgen da? var du ute på liiived?

håper det går bra på skolen. er aldri noe gøy å være lei og motivasjonsløs.. men det gjelder bare å komme seg gjennom.. ta en dag av gangen! :)

håper også du kommer oftere innom :) savner deg når du ikke er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LekeHusmor: Skolen har jeg slutta på for ett år siden. Det er det å ta opp fagene som ikke frister. Også tenker jeg hele tiden: trenger jeg det? Er det nødvendig? Altså for meg er ikke jobb og karriere alt, som det virker som det er for alle andre i disse dager. Jeg kan fint leve et godt liv og være fornøyd med jobben min ved kun å jobbe i en "middelmådig" jobb. Og aller mest vil jeg bli noe uavhengig og kreativt. Kunstner, fotograf, skuespiller, et eller annet! Hvor jeg kan bruke meg, og ikke kunnskap og utdannelse og karakterer.

hm, det var deilig å skrive litt igjen. (skrive, klage, kall det hva du vil). :gjeiper:

missLady: Altså du mener eksen, som i han du chatta med?

Enigma: Helluu :goodbye:

ÅH, jenter!! Jeg har sagt opp jobben min i den møkkabutikken!! :hoppe: Jeg er så glad for at jeg er ferdig der nå! Bare tre uker igjen av oppsigelsestiden nå! a040.gif Så hvis dere vet om noen jobbtilbud i Oslo, så let me know! :strix:

De type jobbene jeg tenker på er klesbutikk, smykkebutikk (typ Arts&Crafts, Accessorize +++), bokhandel (jeg elsker bøker, så hvorfor ikke) også kommer jeg ikke på mer :gjeiper: ... Telefonselger og sånn har jeg prøvd ut før, og det var IKKE for meg! Makan..

Ha en fin dag a chicas :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Han jeg chattet med er helt ute av bilde nå! Fant meg jo en ny en vettu ;) Han har droppet xn fordi jeg sa at skulle han møte henne kom ikke jeg til å være der når han komtilbake, så han droppet henne =D

Guuud, livet mitt er komplisert.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...