Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #501 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Trulselinemor! Koselig å se deg her igjen! Takk for gratulasjonen, hehe! Det går så fint så -- bare litt øm og gul og blå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. september 2008 #502 Del Skrevet 10. september 2008 nå er det lenge siden jeg har vært her. hvordan går det med deg? ble nesa fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #503 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) nå er det lenge siden jeg har vært her. hvordan går det med deg? ble nesa fin? Jepps, er kjempefornøyd! har skrevet en del innlegg om det de forrige sidene hvis du er interessert i å lese om det Endret 10. september 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 10. september 2008 #504 Del Skrevet 10. september 2008 Jo, kunne jo spørre frisøren, men er litt redd for å ikke få ærlige svar. Men jeg tenker at om jeg klipper håret som hun, så er det så langt at man kan ha det på den ene siden, som man ser hun gjør i serien jeg ser på "the big bang theory" Der bytter hun mellom å ha lugg og å legge den på siden.. Så det kan jo gå!! Får tenke litt på det til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. september 2008 #505 Del Skrevet 10. september 2008 1. Hvor gammel er du? 20 2. Hvilken by bor du i? Bærrrgen 3. Singel? Neh 4. Beskriv deg selv med 3 ord: Lattermild, rettferdig og samfunnsengasjert 5. Hva liker du å gjøre? Spille fotball, gå i fjellet, være med samboer/venner/pusekatten, feste iblant, lese og tegne/male 6. Planer for helgen ennå? Mamme kommer på besøk fra Oslo Alt går bra med pusen forresten Kunne blitt bitt skikkelig hardt av en annen katt, veterinærregningen derimot :dåne: Han er vel verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #506 Del Skrevet 10. september 2008 Jo, kunne jo spørre frisøren, men er litt redd for å ikke få ærlige svar. Men jeg tenker at om jeg klipper håret som hun, så er det så langt at man kan ha det på den ene siden, som man ser hun gjør i serien jeg ser på "the big bang theory" Der bytter hun mellom å ha lugg og å legge den på siden.. Så det kan jo gå!! Får tenke litt på det til neste gang De er som oftest ærlige på sånt, er jo ikke akkurat sånn at det har noe mer penger å gjøre, så det er jo uavhengig om du klipper lugg eller hva du gjør. Verdt å prøve hvertfall Misunner deg hvis du får deg bangs!! 1. Hvor gammel er du? 20 2. Hvilken by bor du i? Bærrrgen 3. Singel? Neh 4. Beskriv deg selv med 3 ord: Lattermild, rettferdig og samfunnsengasjert 5. Hva liker du å gjøre? Spille fotball, gå i fjellet, være med samboer/venner/pusekatten, feste iblant, lese og tegne/male 6. Planer for helgen ennå? Mamme kommer på besøk fra Oslo Alt går bra med pusen forresten Kunne blitt bitt skikkelig hardt av en annen katt, veterinærregningen derimot :dåne: Han er vel verdt det... Så bra det går bra med kattepusen din! Jaa, han er verdt det!! Kjipt med dyre veterinær, men tenk at nå har du hjulpet et dyr til å få det bedre, og det er vel minst like mye verdt som å kjøpe seg en ny dyr kjole fra Oasis f.eks. Skulle ønske jeg var flink til å tegne, det ser så gøy ut å kunne! -------------- Frisørtime bestilt! Førstkommende lørdag. Håper trynet mitt ser litt bedre ut til da.. Blir bare farging av ettervekst da, har ikke penger til noe mer akkurat nå, pluss det jeg skrev i forrige innlegg om å bli vant til nesa først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. september 2008 #507 Del Skrevet 10. september 2008 da har jeg oppdatert meg så bra å høre at du er fornøyd altså. må være utrolig deilig! har du veldig vondt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #508 Del Skrevet 10. september 2008 da har jeg oppdatert meg så bra å høre at du er fornøyd altså. må være utrolig deilig! har du veldig vondt enda? Nei nei, vondt har det ikke vært heller. (bortsett fra i går da jeg fjerna de greiene) Tok så mye smertestillende de første dagene at jeg har aldri kjent noe smerte. Gjør ikke vondt nå heller, bare litt øm som sagt -- men det går jo over etter hvert! Jeg er hvertfall superfornøyd, og det var verdt alle penga! Jeg elsker nesa mi nå! hver gang jeg ser meg i speilet blir jeg skikkelig overrasket over å se meg selv! Jeg tror liksom ikke helt på det, så det er en veldig rar følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. september 2008 #509 Del Skrevet 10. september 2008 glad på dine vegne jeg skorpa. (har bestemt for å kalle deg for skorpa. det er så søtt og passer til deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #510 Del Skrevet 10. september 2008 glad på dine vegne jeg skorpa. (har bestemt for å kalle deg for skorpa. det er så søtt og passer til deg ) Så koselig, takk Haha, skorpa!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. september 2008 #511 Del Skrevet 10. september 2008 Skorpan er iallefall kjælenavnet til han i Brødrene Løvehjerte Så da må du du kunne være skorpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. september 2008 #512 Del Skrevet 10. september 2008 Skorpan er iallefall kjælenavnet til han i Brødrene Løvehjerte Så da må du du kunne være skorpa I'm fine with it. Selv om jeg får litt assosiasjoner til skorper, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. september 2008 #513 Del Skrevet 12. september 2008 Hei hei I går fikk jeg den første pakka fra strawberrynet.com. Å, jeg elsker de!! Geniale mennesker.. Og jeg fikk filmene jeg har bestilt på CDON.com. 6 filmer! Så nå blir dvd-samlingen min ennå større! I dag har jeg gått en tretimers lang tur med en venninne -- over 12 000 skritt gikk vi på den turen altså! Og nå skal jeg til henne etterpå, så da blir det kanskje 1000 skritt til. Syns bare det var litt kult, så jeg måtte skrive det ned her. Og det var to kjempesøte gutter som var på vei hjem fra skolen (jeg gikk forbi en barneskole på tilbakeveien), som syntes hunden min var SÅ søt! De prata og prata, og det er de eneste menneskene i dag som ikke har stirret på blåveisene mine. Nå er det helg! Håper dere koser dere så mye som det jeg skal gjøre. Fikk forresten dårlig med respons på spørsmålene mine. Greeit, jeg tar hintet.. ~ skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 12. september 2008 #514 Del Skrevet 12. september 2008 Oi, flink du var!! Lyst på skritteller jeg, søsteren min stjalt min :gjeiper: Hvilken filmer bestile du? Noen brae?? En film du MÅ se, som faktisk alle jenter MÅ se er, PS. i love you! Den søteste filmen ever! Har sett den minst 10 ganger!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 12. september 2008 #515 Del Skrevet 12. september 2008 Btw. Hvilket spørsmål??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. september 2008 #516 Del Skrevet 12. september 2008 1. Hvor gammel er du? 18 1/2 2. Hvilken by bor du i? Hovedstaden 3. Singel? Jupp! 4. Beskriv deg selv med 3 ord: Nysgjerrig, omtenksom og glad! 5. Hva liker du å gjøre? Være med venner!! 6. Planer for helgen ennå? Mamma Mia, jobbe, Venninnebesøk, sove og lade batteriene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. september 2008 #517 Del Skrevet 12. september 2008 Hvilke spørsmål? God helg søtaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. september 2008 #518 Del Skrevet 12. september 2008 1. Hvor gammel er du? fyller 22 om litt over en måned 2. Hvilken by bor du i? Bergen 3. Singel? Samboer 4. Beskriv deg selv med 3 ord: Vimsete, utadvent og omtenksom 5. Hva liker du å gjøre? åhh. det var vanskelig! liker mye jeg.. men spesielt å lage mat, våkne ved siden av min kjære, reise, lese bøker, få dilla på nye Tv-serier, gå ut å ta en øl med kollegene mine etter vi er ferdig lørdag kveld, sove lenge, sove på dagen, lese fransk, bade, pynte til jul, shoppe, spille Wii, stå på telemark, være på hytta med familien, spille golf, gå rundt i byen med iPod på ørene og se på folk og livet, henge på KG 6. Planer for helgen ennå? Stort sett jobbe og slappe av. lade opp til en ny uke men har lyst å få ryddet i kjelleren, og å knuse min ukjære samboer i golf på Wii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. september 2008 #519 Del Skrevet 13. september 2008 1. Hvor gammel er du? 28. 2. Hvilken by bor du i? Bor ikke i en by, men i Vestfold. 3. Singel? Samboer. 4. Beskriv deg selv med 3 ord: Liker kaffe, shopping og skravling. 5. Hva liker du å gjøre? Shoppe, gå på kafé, kose meg hjemme. 6. Planer for helgen ennå? Jeg har blitt forkjøla. Så det blir vel bare ut og handle mat og hjem igjen. Ja, og se på Dexter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. september 2008 #520 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Takk for svar alle sammen! Endret 13. september 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå