Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest missLady

Heihei :hallo: Lest masse på dagboken din og ville bare sende en liten hilsen :)

Oh armyboy, nice nice nice :lur:

Masse lykke til med operasjonen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Heihei :hallo: Lest masse på dagboken din og ville bare sende en liten hilsen :)

Oh armyboy, nice nice nice :lur:

Masse lykke til med operasjonen i morgen :)

Nei, har du???? Så koselig!! :rødme:

Yes, Armyboy, hehe.. :lur:

Tusen takk! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Nei, har du???? Så koselig!! :rødme:

Yes, Armyboy, hehe.. :lur:

Tusen takk! :hjertesmil:

Ja, måtte nesten lese litt tilbake når jeg leste den siste siden, måtte jo skjønne hva du bablet om :fnise:

Mye bra, morro og ting jeg er enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, så hyggelig å høre fra dere. Jeg er helt dø. Har de største blåveisene, nesa blør og jeg orker ikke engang se på tv. Men en liten tur innom her tvang jeg meg selv til ;) Kan skrive mer neste gang, akkurat nå trenger jeg å sove litt. Håper det er bra med dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se at dere stikker innom og ønsker meg god bedring! :helen: Jeg er absolutt bedre enn jeg har vært. Nå orker jeg endelig å spise, se på tv og sitte ved pc-en, har ikke engang orket det de første dagene. Da bare sov jeg, kjeda meg, hadde vondt, tok piller og sov litt til.. Så jeg er veldig glad for at jeg har blitt bedre. Men det som er vondest er å ikke kunne gå ut. Jeg ser jo ut som et vesen fra helvete, tror jeg hadde skremt livvskiten ut av alle som hadde sett meg. Ikke at jeg har lyst til å vise meg sånn som jeg ser ut nå uansett.. Mamma er snill og passer på meg -- er så utrolig heldig som har henne! :hjerte::hjertesmil::hjerte:

Nå er det bare fire dager til bandasje og og alt skal av!! :bolledeig: Det blir så spennende!!

Håper dere KG-jentene mine har det bra og! :hjerter_rundt:

Klem fra rekonvalesent´en som begynner å gå seg selv på nervene :bond:

PS! Er det bare jeg som finner det en smule irriterende at alle de nye smileyene er oppkalt etter medlemmer? Eller så er jeg kanskje bare sjalu.. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra det går bedre med deg :) Fortsett sånn :jepp:

Heldig som har en snille mamma som kan passe på og stelle for deg. Det er ingen som er så god som mammaer når man er syk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, så nettopp at første episode av sesong 6 av One Tree Hill er lagt ut på surfthechannel!! :bond: Nå skal jeg kose meg glugg de nærmeste 45 minuttene! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...