Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk! :klemmer: fra Lillel@m.

Håper din dag også har vært fin Skravla!

Skrevet

Oppsigelse av barnehageplass er forresten levert. ;)

Har gått flere runder med meg selv for og finne ut av om det er jeg som overreagerer, men H@nnsauen var også enig i at vi ikke gidder dette. Er sikkerpå at jeg har tatt det riktige valget, men synes likevel det er kjipt... L@mmet var innstilt på å begynne, men det virker ikke som hun tar det så tungt. Hun er strålende fornøyd med at vi fortsetter i den åpne barnehagen.

Kjipt at det er 3 måneder oppsigelsestid også... Er jo en del lapper man må betale for ingenting... men that's life. Jeg gidder ikke gå og være engstelig for at noe skal skje med L@mmet. To dager "fri" i uka er ikke verdt det. :riste:

Skrevet

Har hatt en fin dag, selv uten sjokoladekake med fingermerker. :rødme:

Skrevet

Oppsigelse av barnehageplass er forresten levert. ;)

Har gått flere runder med meg selv for og finne ut av om det er jeg som overreagerer, men H@nnsauen var også enig i at vi ikke gidder dette. Er sikkerpå at jeg har tatt det riktige valget, men synes likevel det er kjipt... L@mmet var innstilt på å begynne, men det virker ikke som hun tar det så tungt. Hun er strålende fornøyd med at vi fortsetter i den åpne barnehagen.

Kjipt at det er 3 måneder oppsigelsestid også... Er jo en del lapper man må betale for ingenting... men that's life. Jeg gidder ikke gå og være engstelig for at noe skal skje med L@mmet. To dager "fri" i uka er ikke verdt det. :riste:

Hennes sikkerhet er det beste. Og med åpen barnehage får hun jo sosialisert seg. Sikker på at du gjorde riktig. Surt med lappene som må ut da......

Skrevet

Har hatt en fin dag, selv uten sjokoladekake med fingermerker. :rødme:

Det er bra. :klemmer:

Skrevet

Greier ikke holde meg lenger...

:gravid:

Veldig tidlig, men skulle det gå rett vest, trenger jeg et sted hvor jeg kan få ut gruff, og det kan like godt være her. ;)

Etter at så mange kroppsdeler har meldt seg sånn halvveis ute av drift, er det godt at i alle fall en del ser ut til å virke. Til trodd for plutselig dårligere odds. :fnise:

Formen er ganske så :spy: , men akkurat nå tar jeg det som et godt tegn. Skal på tidlig UL neste mandag. Spent!

Planlagt? Ja

Termin? Foreløpig 16. april, men jeg har ennå ikke opplevd og komme så veldig nærme termindato.

Yey! :hjerter_rundt:

Muligens litt overraskende på folk siden jeg sa så klart i fra etter Lillel@m, at hun var den siste. :fnise:

Og derfor jeg gikk litt ekstra i tenkeboksen med det barnehagegreiene. Måtte være sikker på at det ikke bare var jeg som var hormonell eller noe. :ler:

Skrevet

:hoppe:

Gratulerer så masse @lfa. Så moro....

Skrevet

Kjipe svogerfamilien som ikke gidder å komme i Lillel@m sin bursdagsfest. :tristbla:

Skrevet

Fortsatt sur. Ikke for min egen del, men for Lillel@m. Hun har gledet seg til denne bursdagsfesten i flere uker, og når dagen endelig nærmer seg, er det ingen som gidder komme. :kjefte:

En er syk. Det er greit. Et søskenbarn er syk. Også greit. Resten av familien er friske, men gidder de komme? Nei for de furter. :snurt:

Og jeg blir :kjefte: fordi jeg må lyve til en 3-åring. Kan jo ikke si at xxx og xxx ikke kommer på festen fordi de har megabarnslige og giddalause foreldre... :dåne:

Skrevet

Et bittelite hjerte som banker og ser ut til å ha det helt fint. :rødme:

Like fantastisk hver gang. :)

Skrevet

Så herlig. :hoppe:

Og den dumme svigerfamilien sin.... ikke kunne komme på bursdag en gang. :kjefte: :slå:

Skrevet

Ja, de kan seile sin egen sjø... Forresten de samme som ikke kom i dåpen. :glare:

Svigermor begynner å bli så rar. Hun som for eksempel sier at hun ikke forskjellsbehandler, gjør nettopp det... Og skjønner ikke at hun gjør det når hun blir konfrontert med det.

Blir så irritert på ungenes vegne...! Men hva kan man gjøre når H@nnsauen forsøker å ta det opp og hun absolutt ikke skjønner bæret? :roll:

I stedet blir hun sur og grinete for så å late som absolutt ingenting neste gang vi møtes... Er det mulig liksom?

Greit nok at ungene lærer at ikke alt er rettferdig her i verden, men når hun så til de grader fronter at hun er så veldig rettferdig og likevel ikke er det, blir det bare feil...

Vurderer å melde meg inn i syt og klag A/S.. :fnise:

Skrevet

Hadde faktisk glemt hvor drygt det er å være kvalm hele dagen lang... :spy:

Skrevet

:troest:

Det går forhåpentligvis snart over.

Skrevet

Takk håper det! :klemmer:

Mat hjelper mot kvalmen... det er jo typisk... Akkurat som om man ikke har nok å drasse på fra før. :sjenert:

Ellers består dagene og nettene stort sett av å drikke og å gå på do. Skikkelig spennende altså. :ler:

Skrevet

I dag måtte jeg finne frem en mammabukse fra forrige gang. Er like oppblåst som en full sekkepipe... :biggrin:

Skrevet

By the way... Har fått info om at det foreligger klager på barnehagen vi droppa ut fra. Så det er tydeligvis ikke bare meg.

Synd vi ikke visste om det på forhånd...

Skrevet

Hvor langt på vei er du nå?

Klager på barnehagen ja.... synd dere ikke visste det, men bra at dere kunne ta Lillemor ut.

Skrevet

Er litt over 9 uker nå Skravla. Nærmer seg de magiske 12. :)

Ja, det var greit at vi ikke var avhengige av plassen... Tror det er fullt i alle de andre barnehagene nå.

Den som sa at gravide har en ekstra glød, mente nok en litt merkelig grønnfarge som går over til likblek for så å endre til tomatrød. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...