Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #201 Del Skrevet 20. juli 2008 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 26. juli 2008 #202 Del Skrevet 26. juli 2008 Håper du har en fin ferie, Karense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. juli 2008 #203 Del Skrevet 26. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juli 2008 #204 Del Skrevet 26. juli 2008 Heihei Karense! Hvordan er ferien? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei hei Jeg ferierer ikke i år, jobber på leir for organisasjonen jeg er med i, så hele juli går med til det. Nå er jeg heldigvis snart ferdig, for jeg er pisslei, og gleder meg til å komme hjem til samboer og hverdagsliv. Heldigvis er været flott, og selv om det er dødelig varmt, så nyter jeg det. Vi er ferdige på torsdag, og da skal jeg "feriere" hjemme frem til skolestart, kun avbrutt at tre jobbekvelder. Håper alle andre har det bra!? Rekker ikke dagbokrunde, men er innom og titter litt i blant hos alle. Lover og ta en real runde når jeg er ferdig her. Karenseklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. juli 2008 #206 Del Skrevet 27. juli 2008 Heisan Karense Ikke lett å komme seg innom alle dagbøkene nå som det er sol og sommer Og etter en jobb på leir i mange uker blir det nok herlig å feriere hjemme Ha en strålede dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #207 Del Skrevet 27. juli 2008 Åja :-D Daså, skjønner godt du gleder deg til å komme hjem til hverdagslivet hvis du er lei! Men håper du alt i alt har hatt det bra! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 27. juli 2008 Jada, det har vært en fantastisk måned med enormt mange nye bekjentskaper og venner over hele verden. Men dette er femte sommeren på rad jeg bruker ferien på å være et godt menneske (les jobbe frivillig), så neste år blir det godt å ha et friår. Føler jeg skylder samboer å ikke stikke fra han i hans tre ferieuker en gang til. Ellers er det kun 41 dager til vi flytter inn i den nye leiligheten - hurraaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #209 Del Skrevet 27. juli 2008 Innom med en goood før jeg drar til Stockholm! Ha en fin uke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. juli 2008 #210 Del Skrevet 29. juli 2008 Hurraaaa for snart innflytting!! Imponert over at du bruker ferien din slik Kos deg de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 31. juli 2008 O hoy! Karense is back on track, tilbake fra leir, dødstrøtt og sliten etter lang natt med masse grining og triste barn. Etter å ha tilbragt en hel måned med 70 andre mennesker, er det ekstremt stille å komme hjem. For tre dager siden gledet jeg meg til dette mer enn noe annet, men de siste tre dagene har vært helt fantastiske, og jeg ville ikke hjem igjen. Etter å ha sovet ut den verste søvnmangelen, våknet jeg opp, halvveis fortapt, da varmen ligger som et teppe rundt meg og gjør meg enda mer døsen enn jeg er. Samboer er på jobb, og det er kun meg og gullfiskene. Søte er de, men søren meg ikke mye selskap. Så hva annet er det å gjøre, enn å gå på KG? Jeg må nok bare venne meg til stillheten og sette ned tempoet, men det tar noen dager å omstille seg. Regner med å bli med mamma på hytta i ettermiddag, må jo nyte været nå som det fremdeles er fint. Kjipt at samboer måtte jobbe akkurat i kveld da. Men men, sånn er det bare. Bilen er stappet full av alt mulig nødvendig (og mye unødvendig) jeg har hatt med meg, men lysten til å pakke ut er ikke helt tilstedeværende akkurat. Tror første prioritet blir å hoppe i dusjen, så får vi se hva dagen bringer videre. Er jo greit å ikke sove for mye heller, da blir det så vanskelig å sove igjen til kvelden. Kanskje jeg skal legge meg på senga i badekåpe og se noen episoder av Big Love eller Sex og singelliv. Da går i alle fall tiden fort. Ha en flott dag, alle sammen! Hilsen en sliten, trøtt, trist og glad på samme tid-Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 1. august 2008 #212 Del Skrevet 1. august 2008 KARENSE ER TILBAKE! Hurra!! :juhu: Jeg er kjempe-imponert over din frivillige innsats. Og så i en hel måned! Du fortjener virkelig fri neste sommer. Fint at det ble en super avslutning, så det er den gode stemningen som du husker best. Men skjønner godt at du var litt sliten og lei en stund der. Tviler på at jeg ville holdt ut mer enn en uke... Nå kan vi begynne og glede oss til du skal flytte inn: Mer spennende saker å følge med på! Ha en flott helg, Karense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 6. august 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 6. august 2008 Oj oj oj, jeg søker motivasjon!!! *søkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøkersøker* Finner det ikke! Hvis jeg bare tar oppvasken, og shiner stua litt, så skal jeg være fornøyd med husarbeidsinnsatsen for i dag. Da gjenstår bare: - fullføre trehundre klesvasker til - rydde og støvsuge i bilen - brette masse klær - tømme og kaste omtrent alt i bodene - begynne å pakke ting vi ikke trenger frem til flytting Nei, møkkete gryter kaller på mor, jeg får finne frem oppvaskbørsten og sette i gang. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 7. august 2008 #214 Del Skrevet 7. august 2008 Alt til sin tid!! Er det ikke så? :klø: Jeg bruker hvertfall å si at livet er kort, man må leve det, og om man har et større behov for å lese en bok, vel så gjør man det.. Ikke alltid samboeren er enig, og jeg tror kanskje ikke når det en gang kommer unger i hus at det er måten å gjøre det på... Derfor nyter jeg hver dag!! Nå har jeg tapetsert litt til hos meg... Kanskje du liker den tapeten også? Uansett, ha en riktig super dag Karense!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 7. august 2008 #215 Del Skrevet 7. august 2008 Tenker på deg hver gang jeg ser den derre "Skal du flytte?" på tv. Og grugleder meg til den dagen jeg må begynne å rydde og kaste fordi vi skal flytte i en enkel leilighet med begrenset bodplass... Men det hadde vært lurt å begynne å kaste nå, ikke sant? Har bare ikke lyst før jeg MÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 7. august 2008 #216 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med ny leilighet og salg av gammel. Ser faktisk ut som du er på flyttefot samtidig med meg. Har nemlig også kjøpt bolig og vi slapp også at noen tok den på forkjøpsrett. Må si jeg gruer meg litt til å begynne og pakke sammen alt, men greit å få rydda opp litt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. august 2008 #217 Del Skrevet 7. august 2008 Skjønner utrolig godt at motivasjonen til vaking og pakking ikke er helt på topp. Det er jo mye morsommere å pakke opp enn å pakke ned. Men blir godt å komme på plass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 8. august 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, jeg gleder meg innmari til vi har kommet i orden i den nye leiligheten. Og naiv som jeg er, så innbiller jeg meg jo at DER kommer vi selvfølgelig til å ha det ryddig hele tiden. Tviler vel på det, men det er lov å håpe! I går var jeg på kafé med tre barndomsvenninner, og det var ordentlig hyggelig. Vi ses jo kun i ferier nå, men likevel er det som vi akkurat har vært med hverandre hver gang vi treffes. Er så glad for at man kan holde kontakten selv om man ikke bor i samme by lengre. De fleste vennene mine flytter fra byen for å studere i andre byer, mens jeg får vel bli her og gjøre byen klar til de en gang flytter tilbake. Nå surfer jeg på Finn.no etter nytt salongbord, er så lei av å ha glassbord ved sofaen, hvert minste lille støvkorn synes! Har lyst på et kisteliknende bord med mye oppbevaringsplass, da vi kommer til å ha begrenset med oppbevaring i stua. Noen som vet om noen fine, så gi meg gjerne link. Noe liknende dette, men ikke så "orientalsk" om dere skjønner. Men, det blir vel lettere å se når vi kommer på plass og ser hva som kan passe. Ikea er vel mer etter vårt budsjett for tiden... Apropos Ikea, jeg venter og venter på ny katalog, men det har fremdeles ikke kommet noen. Har dere fått ennå? En kopp te og rykende fersk Ikea-katalog på en regnværsdag er ikke til å kimse av. Nei, skal man komme seg ut en tur. Har så lyst til å få til en blåbærtur, lurer på om jeg skal finne et skogholt i nærheten og plukke en bøtte eller to. Kanskje teste husmorskills og lage syltetøy for første gang? Det er utrolig hva man rekker før jobb kl 17.30. Dessuten er jeg mer motivert for husarbeid dersom jeg har vært ute en tur først. Tror det er svaret. Putte, here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. august 2008 #219 Del Skrevet 8. august 2008 Det er deilig med sånne venninner Håper du får en fin helg karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. august 2008 #220 Del Skrevet 11. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå