Gå til innhold

Boligromantikk

Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: Karense :-D

På tide jeg tar meg en tur innom deg for å si litt mer enn god helg :)

Ser du har vært i Operaen. Håper du koste deg masse da. Opera er ikke akkurat min greie, men sikkert flott for dem som liker det.

Jeg har vært i Opera en gang i mitt liv. For noe ånt som 100 år siden :ler: Tror det var i 7-8 klasse eller noe.

Meldte meg vel på fordi det var kult med tur med klassen, og så var den gutten jeg var forelsket i den gangen også med :ler:

Du er vel fullt opptatt med planlegging i forbindelse med flytring du. Du har sikkert sagt det, men du vet den husken. Når var det dere skulle overta leiligheten igjen da?

Ha en strålende dag Karense :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Hatt ei fin helg i Oslo? Høres artig ut med en tur i operaen.

Ellers tror jeg kanskje jeg står over sommershowet i år, var på konsert på lørdagen og nå er jeg selvsagt blitt syk. (Tror ikke dette egentlig henger sammen da...) Men tiden begynner og renne ut for meg nå. :)

Når tar dere over leiligheten forresten? Vi tar over imorgen og jeg er ganske spent på å se boligen vår igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at Karense har hatt det travelt i det siste... Håper det er med pakking/flytting/overtakelse av ny leilighet! ...og at småsjuken har gitt seg.

God helg, Karense! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, det har vært travle dager, men dessverre ikke med flytting - ennå. Mandag satte jeg meg på skolebenken igjen, og det har vært en flott uke med masse nye inntrykk, opplevelser og læring. Tror det blir fire meget spennende år, utfordrende, men herlige. Har allerede blitt kjent med en gjeng på ca 7, og vi holder samme allerede. Så godt å ha noen der fra begynnelsen, selv om jeg ikke kjente noen der fra før!

Ellers har småsjuken heldigvis gitt seg, men den varte litt for lenge, synes jeg. Uansett tror jeg det hjalp å komme inn i faste rutiner igjen, selv om noen av dagene har blitt uforsvarlig lange. I går var jeg på skolen fra 9, og så rett på jobb kl 16, til 00.30. Det var en relativt sliten Karense som stavret seg i seng i går kveld.

I dag stod vi opp til håndballkampen, og gledet oss over seieren. Det var jo nesten ikke spennende en gang, men utrolig fortjent. Det ble felt et par tårer her i hjemmet også da vi så de glade fjesene. Det blir nok litt smårydding og en real handlerunde, kjøleskapet begynner å bli stusselig tomt nå, har knapt vært hjemme hele uka. I kveld er det jobb igjen, men heldigvis siste kvelden, og etterpå er det avslutningsfest med hele gjengen, som sikkert teller 30-50 totalt. Og blir det like bra som i fjor, da vi holdt på til halv åtte om morningen, så er nok duket for en festkveld uten like. Moro var det i alle fall!

Operaen var forøvrig fantastisk! Som jeg tror jeg nevnte tidligere, så har jeg ganske tett forhold til Porgy & Bess, så det var så flott å endelig se sammenhengen og historien i det hele. En tur i Operaen anbefales, enten du liker opera eller ei! Vi koste oss også fælt i Oslo med lunsj på Aker brygge med reker og blåskjell, og en tur innom min bror.

Da tror jeg det er på tide å skru på TVen igjen for å se hvordan det går med Andreas Torkildsen. Og kl 14 er Nina Solheim i finale i tae kwon-do. Det er ikke min store interesse, men finale er finale, og spennende er det jo når Norge er med. Blir dette tidenes store gulldag for Norge?

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!!!

Jeg har litt dårlig samvittighet!!! Men jeg ble litt verre enn jeg regnet med etter operasjonen, så jeg har ikke fått sett så mye på leiligheten som jeg skulle ha ønsket. Men noen ideér har jeg fått :)

Håper du ikke sliter deg ut nå om dagene, høres tøft ut med masse jobb i tillegg til skolestart!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, det må du ikke tenke på en gang! Det er så fabelaktig snilt av deg bare å tenke tanken om å hjelpe oss, så når du gjør det, spiller ingen rolle. Du bestemmer helt selv, og det er ingen hast. Nå er det viktigste at du blir frisk og rask etter operasjonen, ikke sant? Så kan du se på leilighet en gang senere når du ikke har operasjonsrekonvalesens, jobb og familieliv å tenke på.

Goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig å se deg her igjen.

Skjønner godt det blir mye med skolestart. Spesielt på nytt studie. Så det var full fart med nye studenter her i byen i går.

Så fint at dere hadde en fin tur til Oslo.

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det kan bli for hektisk med både jobb og nytt studium. Men bra at du hadde en hyggelig tur til byen, med både lunch, besøk og opera. Jeg har også lyst å se en oppsetning i den nye operaen, selv om jeg ikke har noen spesiell forkjærlighet for opera. Må jo oppleve den nye operaen! :jepp:

Spent på om avslutningsfesten din er ferdig nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp tur innom med en godnatthilsen :klem:

En annen gang skal jeg fortelle deg hvor tøff du er med skolegang i tillegg til jobb og det hele :5: Har vært der selv og vet hvor tøft, men samtidig givende det kan være :blomst: :blaaveis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er nå søte da. Tenker meg en real dagbokrunde i morgen, selv om jeg har fått vært en del inne hos noen i kveld. Det skjer ikke stort mye nytt, bortsett fra at vi faktisk har begynt å flytte litt, har tatt over ene kjellerboden, men det har jeg kanskje allerede nevnt. Helgen går med til flytting og lesing, henger allerede litt bakpå ift studier, og det lover ikke godt etter bare to uker. Tar nok bare litt tid å komme tilbake i modus etter et års fri. Ønsker alle deilige damer en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest _Leela_

Bare ni dager til dere skal flytte? Spennende, føler flyttinga vår er så veldig langt frem i tid, men men, den kommer den også.

Håper ellers alt går bra med skole, pakking og alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har Ambriel lest seg gjennom de 4 siste sidene. Jeg begynte på "Jenta som lekte med ilden igår jeg", bare lest første kapittel men jeg gleder meg til resten ;) Slukte jo den første boken hans på under 1 uke jeg :sjenert:

Her blir det en stille og rolig uke :sukk: Lurte på om jeg skal laste ned et par serier som jeg kan kose meg med :Nikke: Har en del episoder av Csi miami jeg ikke har sett :lur:

Heldige dere som skal flytte til ny leilighet, jeg vil å :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...