Gå til innhold

Boligromantikk

Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, Reka mi! Er du helt vill om dagen eller? Dobbelposter og står på :fnise:

Har du en fin dag i dag? Nå er det ikke mange dagene igjen av ferien vår :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! :ler: Så ikke at det ble dobbelposting før nå, det var nok fordi jeg ønsket deg en ekstra god morgen :ler:

Jeg har en fin dag, skal bare slappe av! Og lage middagsmuffins, håper de blir gode! :spise:

Det er ikke lenge igjen av ferien nå nei :sukk: Og da blir det nok lite kg fremover på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på meg heller... så må jo nyte de siste dagene på KG :)

Middagsmuffins? :klø: Hva er det? noe jeg kan ha til middag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagsmuffins

250 g hvetemel

2 ts bakepulver

1 ts løkpulver

1 ts salt

1 ts paprikapulver

4 egg

3 dl creme fraiche

200 g revet ost

100 g kokt skinke

hakket purre

Alt blandes sammen og legges i store muffinsformer, stekes deretter på 170 grader på nedesrte rille i ca. 20-30 minutter. (Tiden må sees litt ann, de skal bli gylne).

Er gode sammen med supper og salater.

Jeg har aldri laget dem før, men skal prøve idag! Tror jeg fikk oppskriften fra Frigg, hun sa de ble veldig gode! (Hun fikk oppskriften fra Lille Ballerina) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg prøve! Godt du skrev den inn i dagboken min, så har jeg den. Vet ikke om det blir i dag, er så lei av å lage mat på MINI-kjøkkenet vårt, men kanskje jeg kan bjude inn på middagsmuffins i ny leilighet!? Hurraaa :duskedame: Må danse litt for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, småkvalm og svimmel i dag og. Whyyy? Ikke superkvalm, bare sånn kvalm man er hvis man er sulten. Og jeg er jo sulten, men jeg er sultenkvalm (og sulten) hele tiden! Jai sjoner ike dete...

Kanskje på tide å få i seg noe mat da. Men hva skal man ha til middag da? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg prøve! Godt du skrev den inn i dagboken min, så har jeg den. Vet ikke om det blir i dag, er så lei av å lage mat på MINI-kjøkkenet vårt, men kanskje jeg kan bjude inn på middagsmuffins i ny leilighet!? Hurraaa :duskedame: Må danse litt for det

Jeg synes du kan bjude inn på det ja! :juhu:

(Så kan jo jeg bekrefte om de faktisk ble gode :fnise: )

Æsj, småkvalm og svimmel i dag og. Whyyy? Ikke superkvalm, bare sånn kvalm man er hvis man er sulten. Og jeg er jo sulten, men jeg er sultenkvalm (og sulten) hele tiden! Jai sjoner ike dete...

Kanskje på tide å få i seg noe mat da. Men hva skal man ha til middag da? Hmm...

Vi hadde supergod middag i går! Kyllingminestronesuppe! :sikle: Kjempe sunt og godt! Men tar litt tid siden man må kutte opp alle grønnsakene.

Ellers så kan du lage potetmos med vri og ha kjøttboller eller noe til? Det skal vi ha på søndag! (Reka har funnet noen oppskrifter og lager middag til hele familien :tunge1: )

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De middagsmuffinsene hørtes jammen gode ut!

...må prøves en gang....

Ousj, nå ble jeg jammen sulten!!!

Åååå, det er jo halvannen time til jeg er ferdig på jobb jo... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

På sommershow nå? :) Har faktisk ikke vært der jeg, men hadde vært litt gøy. Er vel ikke over ennå så jeg har jo muligheten i år, kanskje jeg skal høre med sambo. Problemet er at han ikke alltid er så gira på sånne ting.

Ellers håper jeg formen din er bedre, ikke gøy å være småpjusk.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt dere skal gå, Leela! Det er et utrolig bra show, og det sier jeg ikke bare fordi jeg jobber der. Om ikke samboer vil være med, hør med noen venninner/kollegaer? Det er vel verdt pengene, tror det er igjen litt billetter til neste uke. Ta deg turen :)

I morgen :tog: vi til hovedstaden for å se Porgy & Bess i operaen. Jeg gleder meg så veldig veldig veldig! På videregående gikk jeg musikklinja, og det ene året hadde vi et samarbeid med byorkesteret her i byen om å sette opp konsertversjonen av Porgy & Bess, med proffe solister fra Operaen - utrolig moro, lærerikt og ikke minst en flott opplevelse!

Så må nok ta natta nå, tidlig opp i morgen. Dessuten må jeg sluke en del sider i "Jenta som lekte med ilden" før jeg køyer. Trist at den snart er ferdig...

God natt og god dag, alt etter som. :klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...