Gå til innhold

Mina Hadjian har fått sparken igjen!


Gjest Gjest_Trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Kjempeide!! Det kan hete "Eli sier det som det er", og så kan vi ha et fast innslag der hun leser høyt fra boken sin. Og elllers litt intervjuer og sånn, men jeg syns hun også bør ha åpen mikk.

En time med Eli Hagen? Hadde hatt litt problemer med det, kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok heller det ble for mye for dem at hun harselerte med sjefen. Det er noe som ikke blir godtatt på de fleste arbeidsplasser, og det skjønner jeg godt.

For noen år siden harselerte Thomas Giertsen og Bjarte Hjelmeland med sjefen i TV Norge, samtidig som de tisset på en utgave av Se og Hør. Da fikk de sparken.

Man harselerer ikke med sjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden harselerte Thomas Giertsen og Bjarte Hjelmeland med sjefen i TV Norge, samtidig som de tisset på en utgave av Se og Hør. Da fikk de sparken.

Man harselerer ikke med sjefen.

Nei, det dekkes ikke av ytringsfriheten. Skal man harsellere med sjefen, må man få seg jobb i NRK. Der har de herjet med sjefene sine siden kanalen ble åpnet. Bjartmar Gjerde og Førde var noen av de heftigst parodierte menneskene på kanalen i årevis.

Og av en eller annen grunn er det ingen som får sparken på grunn av sånt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man harsellere med sjefen, må man få seg jobb i NRK. Der har de herjet med sjefene sine siden kanalen ble åpnet. Bjartmar Gjerde og Førde var noen av de heftigst parodierte menneskene på kanalen i årevis.

Og av en eller annen grunn er det ingen som får sparken på grunn av sånt der.

Det mener jeg er usammenliknbart. i NRK hadde de intelligente mennesker som parodierte på en intelligent måte: f.eks. Trond Kirkevaag. Og ikke minst var de noe foreberedt på forhånd. NRK-parodieringen var ikke ondsinnet, den var smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mener jeg er usammenliknbart. i NRK hadde de intelligente mennesker som parodierte på en intelligent måte: f.eks. Trond Kirkevaag. Og ikke minst var de noe foreberedt på forhånd. NRK-parodieringen var ikke ondsinnet, den var smart.

Nuvel, vil ikke si at Finn Kalvik ble så glad for Harald Eia og Bård T.Johansens harselering av han i programmet Åpen Post.

Det var meget uintelligent gjort mot han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, vil ikke si at Finn Kalvik ble så glad for Harald Eia og Bård T.Johansens harselering av han i programmet Åpen Post.

Det var meget uintelligent gjort mot han

Forskjellen er vel at Finn Kalvik ikke har vært, eller er, sjefen til de som "gjør komedie" ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mener jeg er usammenliknbart. i NRK hadde de intelligente mennesker som parodierte på en intelligent måte: f.eks. Trond Kirkevaag. Og ikke minst var de noe foreberedt på forhånd. NRK-parodieringen var ikke ondsinnet, den var smart.

Og så hadde de kanskje en ledelse som innså at man kan ikke la seg motivere av private emosjoner til å legge seg opp i utformingen av et program.

JEG tror forskjellen er profesjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så hadde de kanskje en ledelse som innså at man kan ikke la seg motivere av private emosjoner til å legge seg opp i utformingen av et program.

JEG tror forskjellen er profesjonalitet.

Profesjonalitet var et bedre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...