Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #41 Skrevet 21. april 2008 Men ungen da? Er han allerede hentet? Glem nå ungen da. Spør heller om hvor lommeboka er...
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #42 Skrevet 21. april 2008 (endret) Glem nå ungen da. Spør heller om hvor lommeboka er... Det er mye man kan få plass til under hengepupper... eller imellom andre sprekker. Om ikke hele lommeboka, så ihvertfall et bankkort. Endret 21. april 2008 av Alice Ayres
Lurvina Skrevet 22. april 2008 #43 Skrevet 22. april 2008 moren til jentungen har hatt mye diskusjon med henne... men hun kommer ingen vei med det.. og nå er hun så vant med det at hun bryr seg ikke så mye om det lengre... men jentungen derimot synst det er litt flaut,,, og jeg skjønner henne SÅ godt... Jeg tenkte først på at hvis jenta ikke reagerte så kan det ikke være så farlig, men når hun reagerer også så synes jeg at dama burde ta hensyn, huff. Men hvordan dere skal få henne til å gjøre det vet jeg ikke helt, men kanskje dere kan finne noen andre til å passe henne, eller fortelle dama at dere kommer til å finne andre til åvære barnevakt hvis hun og mannen ikke kler på seg den stunden barnet er der?
sommerglede Skrevet 22. april 2008 Forfatter #44 Skrevet 22. april 2008 Jeg tenkte først på at hvis jenta ikke reagerte så kan det ikke være så farlig, men når hun reagerer også så synes jeg at dama burde ta hensyn, huff. Men hvordan dere skal få henne til å gjøre det vet jeg ikke helt, men kanskje dere kan finne noen andre til å passe henne, eller fortelle dama at dere kommer til å finne andre til åvære barnevakt hvis hun og mannen ikke kler på seg den stunden barnet er der? hadde det bare vært så enkelt,, er jentas mor som sender henne avsted dit fordi hun trenger"barnevakt" mens hun er på jobb.....
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #45 Skrevet 22. april 2008 Jeg ville donert klær til stakkaren jeg, istedet for å gi til fretex kunne man jo laget en egen beholder til puppedamen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå