sommerglede Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 min mann har et barn fa før.. og av og til når vi skal hente henne så må vi hente henne hos hans eks svigermor... og hun er nudist delux..... så når han kommer å henter henne så vanker hun rundt naken (toppløs)... jeg blir så f6rbannet,, jeg mener hun kan få på seg klær når hun vet at det kommer besøk... og jeg nærmest "nekter" han å dra dit om det skjer igjen.. hva hadde dere gjort?
Karmela Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde bedt ekssvigermor, sammen med min mann, om å levere piken til dere - MED KLÆRNE PÅ!
Gjest Cascabel Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 I alle dager da. Vis han tar skade av det får han vel rett og slett si at han foretrekker henne med klærne på så hun tar hensyn.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Er det hjemme hos seg selv hun er toppløs? Så problemet er at mannen din ser henne toppløs når han henter datteren sin? Om man vil gå toppløs i sitt eget hjem er vel en privatsak. Jeg ser ikke helt hvofor dette er noe noen har noe med?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville valgt å se det komiske i det. Hun virker jo ganske sprø.
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Det er iallefall ikke normalt å vise seg sånn. Hun mangler sikkert noen sperrer.
Gjest nextlife Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg vil tro at det føles helt naturlig for en nudist å gå med bare pupper i sitt eget hjem
Shade Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 (endret) Det virker litt rart da Men det skader jo ingen Endret 21. april 2008 av Shade
Gjest Reka Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 :klø: Det var litt rart Men er hun da toppløs når barnet er der??
LilleSiri Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Men er hun da toppløs når barnet er der?? Spiller det noen rolle da? Viktig at barn får et avslappet forhold til kropp synes nå jeg
Amalie_85 Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Hadde og følt det litt ubehagelig om jeg måtte henta ett barn hos noen og jeg må se dem toppløs. Er ikke alltid man har så lyst til det! Og det har ikke noe med at barnet ikke kan se en toppløs kropp (eller naken for den sags skyld) Men det er da virkelig ikke alle mennesker man har lyst til å se slik. Hadde det vært sånn at jeg måtte innom stranda fordi det er der dem er kunne jeg forstått det. Også at man soler seg toppløs i sin egen hage, men ikke når det kommer folk. Så kommer jo veldig ann på hvor dette skjer om jeg syns det er ok eller ikke!! TS, syns du burde si ifra. Kan jo være at ho føler det er veldig naturlig.
Gjest Reka Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Det spiller kanskje ingen stor rolle om barnet ser det eller ei, men synes hele situasjonen var litt rar jeg..
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Går hun naken rundt når andre folk kommer, eller gjelder det bare mannen din? Hvis det bare er mannen din, kan det jo hende at hun bare sender signaler...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Jeg blir litt overrasket når trådstarter først snakker om mannens ekssvigermor som "nudist delux" og deretter forteller at hun (bare) er "toppløs". Jeg har aldri tidligere hørt noen betegne noen som nudist bare fordi de går toppløs. Nå er sikkert ekssvigermor vokst opp i en annen tid og jeg synes at hun i sitt eget hjem må få kunne opptre slik hun vil. Hvis jeg har forstått det riktig så er TS bestemor til barnet mens TS egentlig ikke er i slekt. Hadde det vært hennes eget barn så synes jeg TS hadde større rett til å bestemme hvilke kultur barnet skal oppleve. Hvis det er et problem for TS så får hun bare holde seg unna eller snakke med henne om det. Kanskje det er så naturlig for ekssvigermoren at hun ikke tenker på at det er problematisk for den yngre generasjonen som ikke har det samme avslappede forholdet til dette. Men uansett synes jeg ikke at hun kan kreve noe av svigermoren hjemme i hennes eget hjem. Ekssvigermoren vokste opp på 70-tallet og da var det vanlig at man solte seg toppløs. Før var det moralsk forkastelig at menn gikk i bar overkropp på stranda. Så ble man sjokkert fordi kvinner begynte med splittet badedrakt (bikini) og viste frem magen. Deretter på 70-tallet ble man sjokkert fordi noen kvinner solte seg toppløse helt til man ble vant med også dette og 80-90% av kvinnene gjorde det. I dag viser man frem undertøyet, noe som var sett på som uanstendig selv i den sterkeste toppløs (og nudist)-perioden på 70-tallet og som helt sikkert mange eldre har sterke sperrer mot.
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2008 :klø: Det var litt rart Men er hun da toppløs når barnet er der?? absolutt det er hun..... i tilegg så går mannen oxo rundt naken.. har jentungen selv fortalt.....
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. april 2008 Jeg blir litt overrasket når trådstarter først snakker om mannens ekssvigermor som "nudist delux" og deretter forteller at hun (bare) er "toppløs". Jeg har aldri tidligere hørt noen betegne noen som nudist bare fordi de går toppløs. Nå er sikkert ekssvigermor vokst opp i en annen tid og jeg synes at hun i sitt eget hjem må få kunne opptre slik hun vil. Hvis jeg har forstått det riktig så er TS bestemor til barnet mens TS egentlig ikke er i slekt. Hadde det vært hennes eget barn så synes jeg TS hadde større rett til å bestemme hvilke kultur barnet skal oppleve. Hvis det er et problem for TS så får hun bare holde seg unna eller snakke med henne om det. Kanskje det er så naturlig for ekssvigermoren at hun ikke tenker på at det er problematisk for den yngre generasjonen som ikke har det samme avslappede forholdet til dette. Men uansett synes jeg ikke at hun kan kreve noe av svigermoren hjemme i hennes eget hjem. Ekssvigermoren vokste opp på 70-tallet og da var det vanlig at man solte seg toppløs. Før var det moralsk forkastelig at menn gikk i bar overkropp på stranda. Så ble man sjokkert fordi kvinner begynte med splittet badedrakt (bikini) og viste frem magen. Deretter på 70-tallet ble man sjokkert fordi noen kvinner solte seg toppløse helt til man ble vant med også dette og 80-90% av kvinnene gjorde det. I dag viser man frem undertøyet, noe som var sett på som uanstendig selv i den sterkeste toppløs (og nudist)-perioden på 70-tallet og som helt sikkert mange eldre har sterke sperrer mot. hun er faktsik nudist.... hun elkser å gå rundt naken til alle tider...... men når vi har kommet for å hente jenta så løper hun rundt toppløs... jeg bare lurte hva andre mente om denne saken .da jeg selv synest det er ganske ekkelt av ei dame på 55-60 år å løpe rundt å vise pupper til alle og enhver.... nei... få på deg noen klær mener jeg... så kan du mene hva du vil
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. april 2008 Går hun naken rundt når andre folk kommer, eller gjelder det bare mannen din? Hvis det bare er mannen din, kan det jo hende at hun bare sender signaler... eh ? :slåss:
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 jeg bare lurte hva andre mente om denne saken .da jeg selv synest det er ganske ekkelt av ei dame på 55-60 år å løpe rundt å vise pupper til alle og enhver.... Nå ble jeg nysgjerrig: Hadde det vært mere greit hvis hun så ut som en fotomodell på 22år?
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 eh ? :slåss: Nei, jeg vil ikke anbefale deg å sloss med dama. Kan jo hende du får en pupp i øyet. Seriøst - synes dette virker noe merkelig. Hva sier moren til barnet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå