Gjest Reka Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke anbefale deg å sloss med dama. Kan jo hende du får en pupp i øyet. Ja, og tenk om du får en pupp i hvert øye, så satt man der da.. puppeblind.. - men kan ikke mannen din snakke med eksen og få henne til å si noe?? Det må da gå ann å ikke løpe naken rundt når barnet er der/blir hentet..
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Ja, og tenk om du får en pupp i hvert øye, så satt man der da.. puppeblind.. - men kan ikke mannen din snakke med eksen og få henne til å si noe?? Det må da gå ann å ikke løpe naken rundt når barnet er der/blir hentet.. Kanskje de har dårlig råd og for stolte til å be om hjelp, så det at hun springer rundt naken kan være et stumt rop om hjelp. Jeg synes barnefar skal ta med seg en genser til dama neste gang han kommer og henter ungen.
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 21. april 2008 Nå ble jeg nysgjerrig: Hadde det vært mere greit hvis hun så ut som en fotomodell på 22år? absolutt ikke,,,, men mener at de må ha såpass vett at de kan kle på seg når de vet det kommer besøk....
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke anbefale deg å sloss med dama. Kan jo hende du får en pupp i øyet. Seriøst - synes dette virker noe merkelig. Hva sier moren til barnet? moren til jentungen har hatt mye diskusjon med henne... men hun kommer ingen vei med det.. og nå er hun så vant med det at hun bryr seg ikke så mye om det lengre... men jentungen derimot synst det er litt flaut,,, og jeg skjønner henne SÅ godt...
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 21. april 2008 Kanskje de har dårlig råd og for stolte til å be om hjelp, så det at hun springer rundt naken kan være et stumt rop om hjelp. Jeg synes barnefar skal ta med seg en genser til dama neste gang han kommer og henter ungen.
Gjest Phoenix Skrevet 21. april 2008 #26 Skrevet 21. april 2008 Klart det er rart; dette er jo ikke innenfor normalen av sosialt akseptert oppførsel. Likevel, dette besteforeldreparet er nok litt eksentriske, de hører ikke på hva barnet mor sier, og da synes jeg det blir feil at barnets stemor (TS) skal lage bråk. Dette får man bare leve med og le litt av synes jeg
sommerglede Skrevet 21. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 21. april 2008 Klart det er rart; dette er jo ikke innenfor normalen av sosialt akseptert oppførsel. Likevel, dette besteforeldreparet er nok litt eksentriske, de hører ikke på hva barnet mor sier, og da synes jeg det blir feil at barnets stemor (TS) skal lage bråk. Dette får man bare leve med og le litt av synes jeg det er akuratt det... jeg vil ikke lage bråk... men jeg synst det er "kvalmt" at hun ikke kan få på seg en singlet eller noe når hun vet det kommer besøk...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde syntes det hadde vært ustyrtelig morsomt. Ikke noe å hisse seg opp over i alle fall.
Amalie_85 Skrevet 21. april 2008 #29 Skrevet 21. april 2008 den her tråden ble jo helt super..... ler så jeg griner her. puppeblind.... og den med å ta med en genser syns jeg var heeelt genial
Leanne Skrevet 21. april 2008 #30 Skrevet 21. april 2008 hun er faktsik nudist.... hun elkser å gå rundt naken til alle tider...... men når vi har kommet for å hente jenta så løper hun rundt toppløs... jeg bare lurte hva andre mente om denne saken .da jeg selv synest det er ganske ekkelt av ei dame på 55-60 år å løpe rundt å vise pupper til alle og enhver.... nei... få på deg noen klær mener jeg... så kan du mene hva du vil jeg synes nå damen er ganske hensynsfull ovenfor dere jeg. Hvis hun trives med å gå naken i sitt eget hjem må hun da få lov til det. Vær glad for at hun viser hensyn nok til å ta på seg en bukse før dere kommer...
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #31 Skrevet 21. april 2008 Nå ble jeg nysgjerrig: Hadde det vært mere greit hvis hun så ut som en fotomodell på 22år? Skulle mene det. Særlig hvis det er mye løping inni bildet. Med alderen gjør som kjent tyngdekraften sitt inntog, og å se på slaskepupper som henger og slenger blir liksom litt annerledes enn sånne fine og faste.
Honey Bee Skrevet 21. april 2008 #32 Skrevet 21. april 2008 Skulle mene det. Særlig hvis det er mye løping inni bildet. Med alderen gjør som kjent tyngdekraften sitt inntog, og å se på slaskepupper som henger og slenger blir liksom litt annerledes enn sånne fine og faste. Jepp,denne sier jeg meg helt enig i
Helen Skrevet 21. april 2008 #33 Skrevet 21. april 2008 Skulle mene det. Særlig hvis det er mye løping inni bildet. Med alderen gjør som kjent tyngdekraften sitt inntog, og å se på slaskepupper som henger og slenger blir liksom litt annerledes enn sånne fine og faste. Spørs hva TS hadde sagt hvis det var ei snerten snelle som løp halvnaken rundt når hennes mann var der
adams mamma Skrevet 21. april 2008 #34 Skrevet 21. april 2008 nei nei nei.....greit nok at hun vil gå naken...men ikke når hun passer et barn selv om det er familie..og at mannen gjør det i tilegg....kvalmt....kommet til å gi en advarsel jeg.hvi sjeg var faren..greit nok d å ha et normalt forhold til en naken kropp men d får vær måter på da...barn får da likevel sett toppløse på stranden og det holder med en mann i shorts..eller bade bukse..de trenger ikke la det dingle rundt seg når barn er til stede......huff..nå fikk jeg ekle tanker om pedofile mm jeg...
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #35 Skrevet 21. april 2008 Nå har jeg det! Det er overgangsalderen. Svettetokter. Ikke rart den stakkars dama går rundt halvnaken. Og mannen hennes, han kler sikkert bare av seg i ren solidaritet - slik at ikke andre folk skal gjøre narr av kona hans.
Gjest nextlife Skrevet 21. april 2008 #36 Skrevet 21. april 2008 Nå har jeg det! Det er overgangsalderen. Svettetokter. Ikke rart den stakkars dama går rundt halvnaken. Og mannen hennes, han kler sikkert bare av seg i ren solidaritet - slik at ikke andre folk skal gjøre narr av kona hans. Nå får jeg bilder i hodet mitt jeg ikke vil ha
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #37 Skrevet 21. april 2008 Nå får jeg bilder i hodet mitt jeg ikke vil ha Her er mitt bidrag for å hjelpe deg litt på veien...
Gjest nextlife Skrevet 21. april 2008 #38 Skrevet 21. april 2008 Her er mitt bidrag for å hjelpe deg litt på veien... Men ungen da? Er han allerede hentet?
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #39 Skrevet 21. april 2008 Men ungen da? Er han allerede hentet? Regner med at ungen er hentet - ellers er det jo bare å speed-diale barnevernet. Tenk deg å være det eplet hun klemmer på... mhmhmh..
Gjest nextlife Skrevet 21. april 2008 #40 Skrevet 21. april 2008 Regner med at ungen er hentet - ellers er det jo bare å speed-diale barnevernet. Tenk deg å være det eplet hun klemmer på... mhmhmh.. Det er bare så nektaren spruter :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå