Bindi Skrevet 4. juni 2008 #42 Skrevet 4. juni 2008 Sjekk forsikringen nøye. Flere inkludert ANSA sin reklamerer med hjemreise dersom besteforeldre blir syke/dør men dette gjelder ikke dersom besteforeldrene er over 60-65 år...
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 5. juni 2008 #43 Skrevet 5. juni 2008 Hei. Jeg og min famile reiser til Perth nå i juli. Min mann skal studere ved Curtin universitetet, Vi har to barn på 5 og 2 år. Vi har ikke fått tak i noe sted å bo enda, så hvis noen har gode tips å komme med så blir vi glad. Og hvie dere har andre tips og erfaringer å dele så tar vi gjerne imot.
Gjest LanaLane Skrevet 5. juni 2008 #44 Skrevet 5. juni 2008 Hei. Jeg og min famile reiser til Perth nå i juli. Min mann skal studere ved Curtin universitetet, Vi har to barn på 5 og 2 år. Vi har ikke fått tak i noe sted å bo enda, så hvis noen har gode tips å komme med så blir vi glad. Og hvie dere har andre tips og erfaringer å dele så tar vi gjerne imot. Gå inn på www.gumtree.com.au og til høyre står det en link til Perth. Da kommer du på den lokale siden. Mange som leier ut hus der og du kan sette inn egen annonse. Omtrent som finn.no, bare gratis:) Slik fant vi hus, og du slipper styret med å leie igjennom en eiendomsmekler(som er vanlig i Perth). Men sett deg inn i den australske husleieloven først! Det finnes sleipe folk der som her. Depositum skal settes inn på egen depositumskonto med begge underskrifter. Depositum er som regel 4 ukers leie og i tillegg må du betale 2 uker på forhånd.Leia blir oppgitt i pris pr uke som regel. Bare spør om du lurer på mer:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå