Gå til innhold

Har folk manglende sosiale antenner?

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Guttungen
Idag på vei inn i bussen med vogn. Masse ledige seter, men likevel sitter det to menn på de klapp-stolene på vognpassen. Og ved siden av dem står de tre kameratene deres. Altså, det var proppfullt akkurat på vognplassen, og stort sett ledig i resten av bussen.

Halvveis innenfor døren, og ingen av dem reagerer på at jeg prøver å manøvrere vognen inn. Greit nok. Så jeg sier "Unnskyld...?".

De snur seg og ser dumt på meg, der jeg står med halvparten av vognen inne, og resten (som ikke får plass) utenfor. Bra tungt, ja. Null reaksjon.

"Unnskyld meg, men...", blir avbrutt av "Hvaaaa???".

"Jeg må nesten få plass til vognen".

Da kommer det fra den ene bavianen:

"Vi satt her først!". Åh... Jeg måtte bare le. Heldigvis fikk de litt kjeft av to unge gutter som ikke synes det var særlig relevant hvem som var der først, og at man ikke "behandla damer sånn!" :-D

Gøy på buss med barnevogn!

Gamle menn 'as! Kan'ke folkeskikk dem der 'as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Å ikke vite når det passer seg med sarkasme/morsomheter er vel et tegn på dårlige sosiale antenner...

Det er umulig å til en hver tid vite hva som sårer andre. Dessuten er sarkasme ment å være frekt, så det er ikke nødvendigvis meningen at den det går utover skal le av det selv om andre ler. Jeg sier ikke at det er pent, jeg mener bare at det ikke har noe med sosiale antenner å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...