Gjest Janna Skrevet 10. mai 2003 #21 Del Skrevet 10. mai 2003 AMEN chimp!... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. mai 2003 #22 Del Skrevet 10. mai 2003 Enig,enig Lea! Og alt dette snakket om å være hårløse nedentil...jeg vil da ikke ha sex med en 12 åring heller! Friser ja, barber nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #23 Del Skrevet 10. mai 2003 http://avant.cc/forum/viewtopic.php?t=1654&highlight= Er indianlady og bayer samme person.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mai 2003 #24 Del Skrevet 10. mai 2003 hår på brystet er helt greit,men hår på ryggen.... kan nesten ikke tenke meg noe verre syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 10. mai 2003 #25 Del Skrevet 10. mai 2003 http://avant.cc/forum/viewtopic.php?t=1654&highlight= Er indianlady og bayer samme person.? Hvem er bayer da ? indianlady er meg det og ingen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 10. mai 2003 #26 Del Skrevet 10. mai 2003 Selv kan jeg ikke fordra hårete gutter, og hår under armene er stygt uansett om det er på en jente eller gutt. Hår på beina er ikke så nøye uansett kjønn, men andre steder bør være hårløse synes jeg. Ja, unntatt på hodet da selvfølgelig. Men selvsagt er det personen inni jeg bryr meg om, ikke utseende, men må ærlig innrømme at utseende betyr endel før jeg er blitt kjent med en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #27 Del Skrevet 10. mai 2003 Hår på og under armer, og bein er da noe som hører med. Ellers holder jeg meg til den hårløse varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. mai 2003 #28 Del Skrevet 11. mai 2003 Hår på og under armer, og bein er da noe som hører med. Ellers holder jeg meg til den hårløse varianten. Enig her, men synes det skal være litt frisert kjønnshår og glatt pung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. mai 2003 #29 Del Skrevet 11. mai 2003 Syns det er litt sexy med litt hår på brystet jeg. Da viser jo det at han er mann. Så jeg syns det bare er fint jeg. Men selfølgelig jeg syns jo uten hår er sexy også. Men hår skremmer meg ikke. Bare om det er i store mengder. Men om ikke et mannfolk skal ha noe hår noe sted, syns jeg det nesten begynner å bli ekkelt. Det er jo et mannfolk vi snakker om her da. Vil ikke ha noe homo/ kvinne- mann.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 11. mai 2003 #30 Del Skrevet 11. mai 2003 Hedigvis valgte jeg min mann ut fra helt andre kriterier enn håret på hans kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. mai 2003 #31 Del Skrevet 11. mai 2003 samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. mai 2003 #32 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, det gjorde jeg også. Og det er visst bra, for alle her sier at min samboer er motbydelig! (det vokser nemlig hår på ryggen hans...) Godt at jeg elsker ham av andre grunner enn hårvekst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. mai 2003 #33 Del Skrevet 11. mai 2003 Uffda Fredagsbarn.. Jeg mente det ikke slik.. Har vært sammen med en som ganske sikkert hadde mer hår på ryggen enn din samboer( på brystet hadde han nærmest teppe... ) Jeg syntes ikke det var motbydelig,men det er ikke noe jeg foretrekker.. (Han hadde komplekser for dette selv og ville vokse ryggen,jeg sa at det burde han ikke gjøre, og jeg fikk rett..."Stikkerter" som vokser ut igjen er mye verre.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 11. mai 2003 #34 Del Skrevet 11. mai 2003 Mannfolk skal ha hår!!! Men det aller viktigste er det som er inni mannen, jeg ville nok elsket sambo like høyt om han var hårløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 11. mai 2003 #35 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg liker ikke ekstrem hårvekst og tror ikke at jeg hadde klart å vært tiltrukket av noen med ekstrem hårvekst der på et seksuelleplan! Men når det er sagt er det ikke noe imot menn som har dette "problemet" det er bare noe jeg fortrekker (som andre foretrekker brunt hår eller magemuskler) Jeg har ingen problem med hår på brystet, leggene eller armene så sant det går an å se huden under! Må få understreke at dette er min personlige tiltrekkning til gutter ikke det at alle disse er ekle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2003 #36 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg synes muskuløse, hårete mannebein er kjempe sexy! Det er skikkelig MANN!!! Om han har hår eller ikke, det blåser jeg i, jeg fortrekker mannen under dette håret...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 13. mai 2003 #37 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg synes menn skal ha hår på legger og lår og under armene. Har sett menn som har vært barbert på legger og lår og det er turn off for meg. Synes det blir litt for femi. Når det gjelder hår på ryggen og masse hår på brystet og mage er jeg ikke noe særlig begeistret for det. Menn kan gjerne også stusse/barbere seg nedentil, er litt kvalmt å få lange kjønnshår i munnen. Men dette er jo bare slik jeg foretrekker det. Mote eller ikke mote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 13. mai 2003 #38 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel - jeg må bare innrømme at for meg er hår på ryggen skikkelig turnoff. Sånn er det bare, jeg klarer rett og slett ikke å tenne på det. Men litt hår på brystet er OK, og mannebein skal ha hår på! En mann uten hår på beina ser litt ut som en femi fiskepuddingutgave av en mann...antar at det kanskje hjelper litt hvis den hårløse er brun da men.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2003 #39 Del Skrevet 13. mai 2003 Klippet fra annonsen: "Helst skal huden nå være babymyk og hårløs - også på mannfolk." Yuhhh.... JEG vil ikke ha en babymyk og hårløs mann!!! Har INGEN motforestillinger mot hårete menn! Men mener at mannen gjør med sine hår som han selv ønsker. (ville doglurt litt dersom jeg møtte en som var barbert hårløs over hele kroppen gitt, ville gitt meg litt sånn sosse-vibber... eller homse-vibber.....) (sier IKKE at jeg tror alle homser helbarberer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 13. mai 2003 #40 Del Skrevet 13. mai 2003 Å......det er så deilig å være perfekt, altså...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå