Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Scarlet
Skrevet

Etter mitt syn har vel aldri menn som ser ut som de er tatt ut fra et bavian-reir hvert noe særlig "in". Jeg synes ikke det er særlig pent..menmen, folk er forskjellige (heldigvis).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig i at hårete menn er mest sexy! Det er liksom det som gjør dem så maskuline.. Syns liksom at en hårløs fyr er litt naken liksom. Kjæresten min er hårete både her og der og jeg synes det er dødssexy!! Han er i grunnen den fineste jeg kan huske å ha sett.. :)

Men personligheten er selvfølgelig viktigst..

Skrevet

Hårete er bra.... En hårete elsker får meg til å føle meg feminin og sexy. Er elskeren glatt og pinglete, blir det ikke det samme. Dog han kan gjerne være frisert eller barbert nedentil, ja!

Kid

Gjest gjesta
Skrevet

Kanskje vi skal begynne å be mannfolka om å ta av seg skjorta før vi vurderer videre om de kan være interessante :o

Min eks hadde fem hår på brystet og det var det. Kjæresten min har mer hår på brystet og ryggen enn på hodet. Snakk om ytterpunkter. Jeg synes ikke akkurat at det er lekkert med masse hår på ryggen, men jeg er glad i denne mannen. Nå bryr jeg meg ikke. Liker hele mannen jeg :sjarmor:

Skrevet

Jeg digger menn med litt hår på brystet, jeg. Syns det er utrolig sexy. Vekker innstinkter og full pakke :wink:

Men er ikke like begeistra når det er et skikkelig teppe på ryggen..

Skrevet
Ja. Hårete menn er ut. Fysj.

Dette er helt vanlig blant dere fjortisjenter, Ursula. Før jenter/kvinner blir voksne, og ordentlig seksuelt modne, famler de fælt med sine preferanser i forhold til det annet kjønn.

De syns det meste er ÆSJ hos gutter/menn, før de får grep om spenningene mellom det feminine og det maskuline.

Skrevet

Javel maverick,følte du deg støtt nå kanskje ?

Jeg har vært sammen med menn som både er veldig hårete og de totalt motsatte, og jeg foretrekker nå sistnevnte jeg da. Uten tvil.

Kall meg gjerne fjortis- Like I care.

Gjest Milah
Skrevet

Litt hår er bare kjempe fint og sexy.. Men ELVIS bryst og hårete rygg er direkte frastøtende..

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg elsker det som er inne i og uten på min bepelsede mann :oops:

hilsen

Gjest Scarlet
Skrevet

Litt hår må han ha..litt på brystet og sånn, men det er noen som har ekstremt mye. Når jeg sier for mye mener jeg i den grad hår som han som spilte Arne Markusen i Hotell Cæsar har, hvis noen husker han...det er når det kommer til den mengden at jeg synes det blir for mye.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Huff... Må bekjenne at jeg helst skulle sett at min samboer hadde fjerna håret både her og der. Jeg har en "greie" med at jeg liker menn hårfrie overalt, men langt, velstelt hår på hodet er SÅ tiltrekkende (og selvfølgelig øyebryn og vipper må de jo ha)....

Men min kjære er av den gamle skolen så noe hårfjerning skal det neimen ikke være der i gården... Er jo selvfølgelig like glad i han uansett, men hårfrie menn med lang hårpryd på hodet.... Sukk... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...