Gjest Starya Skrevet 13. mai 2003 #41 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har vært gift med en gorilla en gang. Det greier seg med det. Huden min er sensibel for ull, og tydeligvis også kroppshår. *au* Nei, neste gang jeg får meg type håper jeg på en glatt overraskelse når skjorta kommer av. Men jeg ville jo ikke ha dumpe en fyr pga hårveksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 13. mai 2003 #42 Del Skrevet 13. mai 2003 Hårete eller ikke...det er andre ting som avgjør om du har med et "mannfolk" å gjøre. Synes nå jeg da. Utstråling, utstråling, utstråling!!! En mann "stråler" ikke via hårene sine! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 14. mai 2003 #43 Del Skrevet 14. mai 2003 En mann som til forveksling ligner en gorilla = BIG TURNOFF for min del. Litt hår på brystet og selvsagt på bena holder for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #44 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er mann og har hår på brøstet, hår under armene, 2 dagers-skjegg, hår på lår og legger..... til og med hår på tissen har jeg.... Klart jeg er på vei ut... I motsetning til mange andre trives jeg som hulemannen, som kan dra sammen med andre hulemenn på puben, ta noen øl, skrike og rope litt, se på andre svette hårete mannfolk løpe etter en rund ball.... Dersom moten er å shave kroppen, fordype seg i bøker og gå på cafè, melder jeg meg herved ut av motebildet. Det er MIN kropp, og jeg velger hva jeg vil gjøre med den! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. mai 2003 #45 Del Skrevet 16. mai 2003 Kevin skrev: Jeg er mann og har hår på brøstet, hår under armene, 2 dagers-skjegg, hår på lår og legger..... til og med hår på tissen har jeg.... Klart jeg er på vei ut... I motsetning til mange andre trives jeg som hulemannen, som kan dra sammen med andre hulemenn på puben, ta noen øl, skrike og rope litt, se på andre svette hårete mannfolk løpe etter en rund ball.... Dersom moten er å shave kroppen, fordype seg i bøker og gå på cafè, melder jeg meg herved ut av motebildet. Det er MIN kropp, og jeg velger hva jeg vil gjøre med den! Så det så! chimp sier: Sikle, sikle..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 16. mai 2003 #46 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er mann og har hår på brøstet, hår under armene, 2 dagers-skjegg, hår på lår og legger..... til og med hår på tissen har jeg.... Klart jeg er på vei ut... I motsetning til mange andre trives jeg som hulemannen, som kan dra sammen med andre hulemenn på puben, ta noen øl, skrike og rope litt, se på andre svette hårete mannfolk løpe etter en rund ball.... Dersom moten er å shave kroppen, fordype seg i bøker og gå på cafè, melder jeg meg herved ut av motebildet. Det er MIN kropp, og jeg velger hva jeg vil gjøre med den! Så det så! Bra sagt, Kevin, men jeg gjør oppmerksom på at det er fullt mulig å fordype seg i bøker og gå på kafe, selv med litt hår her og der... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. mai 2003 #47 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg foretrekker pelsmannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jelly Skrevet 16. mai 2003 #48 Del Skrevet 16. mai 2003 Liker apen min godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. mai 2003 #49 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er mann og har hår på brøstet, hår under armene, 2 dagers-skjegg, hår på lår og legger..... til og med hår på tissen har jeg.... Klart jeg er på vei ut... I motsetning til mange andre trives jeg som hulemannen, som kan dra sammen med andre hulemenn på puben, ta noen øl, skrike og rope litt, se på andre svette hårete mannfolk løpe etter en rund ball.... Dersom moten er å shave kroppen, fordype seg i bøker og gå på cafè, melder jeg meg herved ut av motebildet. Det er MIN kropp, og jeg velger hva jeg vil gjøre med den! Tenk om en kvinne kunne sagt det samme... (minus skjegget, da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 16. mai 2003 #50 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg liker pels best på firbeinte, og er svært så fornøyd med min kjæres(naturlig) glatte bryst Og så er han veldig brun om sommeren og litt brun om vinteren fortsatt :blunke: Men jeg er ikke noe glad i det strie ansiktshåret, så hvis han vil kline så må det vekk..ellers er det huden min som blir vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deesdab Skrevet 17. mai 2003 #51 Del Skrevet 17. mai 2003 Oj! Der kom det igjen! Dere kvinner liker det som er inni oss ja.... Nyrer, magesekk og lever og slikt... Hvordan kontrollerer dere om de tingene er er bra da? Blir redd jeg :-? Mannfolk skal ha hår!!! Men det aller viktigste er det som er inni mannen' date=' jeg ville nok elsket sambo like høyt om han var hårløs [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. mai 2003 #52 Del Skrevet 17. mai 2003 Oj! Der kom det igjen! Dere kvinner liker det som er inni oss ja.... Nyrer' date=' magesekk og lever og slikt... Hvordan kontrollerer dere om de tingene er er bra da? Blir redd jeg :-?[/quote'] Vi forlanger selvsagt oppdaterte røntgenbilder, ultralydfotos og videosnutter av utvalgte endoskopiske undersøkelser. Høvdingen har forresten noen aldeles nusselige tarmtotter. :smelt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 17. mai 2003 #53 Del Skrevet 17. mai 2003 Hehe. Ja heller en hårete mann enn en mann som barberer kroppen sin i hvert fall. Fisj - ville jeg hatt en kvinne hadde jeg funnet meg det. Skal de stakkars mennene virkelig måtte gjennomgå samme stress hver gang de skal vise kroppen sin som vi skal? Syns det er helt merkelig jeg når menn barberer seg - femi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #54 Del Skrevet 18. mai 2003 Bra sagt, Kevin, men jeg gjør oppmerksom på at det er fullt mulig å fordype seg i bøker og gå på kafe, selv med litt hår her og der... :blunke: Bra sagt, Sandman! Kevin: jeg tror du finner flere jålemenn blandt de som løper svette rundt etter en rund ball enn de som fordyper seg i bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 18. mai 2003 #55 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har hatt et par affærer med nærmest hårløse menn. In eller ei, jeg syntes det var litt ubehagelig med den glatte huden. Jeg vil helst ha eneretten på det myke, glatte. Jeg føler meg mer feminin sammen med en som har litt mer mer hår på kroppen enn meg. Helst skal han ha litt rufsete skjeggstubber også. Hvis kjæresten min ikke hadde hår på kroppen kunne jeg like gjerne blitt lesbisk og kjøpt en dildo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. mai 2003 #56 Del Skrevet 18. mai 2003 Mannfolk med ryggen og brystet dekket med et tykt saueteppe er ufyselig, synes nå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2003 #57 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg er mann og har hår på brøstet, hår under armene, 2 dagers-skjegg, hår på lår og legger..... til og med hår på tissen har jeg.... Herregud.....skikkelig avlegs du, da......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 19. mai 2003 #58 Del Skrevet 19. mai 2003 Debatten (i VG og media) om utseende blir mer og mer idiotisk. VI her inne er også med på det - å legge press på ungdommen om hvordan de skal se ut... Voksne tåler en støyt, men tenk på unge gutter som leser i VG - og her, men her inne får de i alle falle delte meninger om saken, og det er jo bra. Reklamen skaper moten med glattbarberte menn - og jeg har ingen ting til overs for reklame og er glad jeg var ungdom før den tid. Men menn blir jo eldre og mister testosteron, da blir de ganske silkeglatte på legger osv. - kanskje sjekke opp en gamling da, de er jo in for tiden... Men dette er ganske sant, kroppsfiksering er like mye problem for gutter som for jenter. Mitt svar til debatten er: Hårløse menn som har fin personlighet er sexy. Hårete menn som har fin personlighet er sexy. Menn som har problem med naturlig hår = barbert, er turn-off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 20. mai 2003 #59 Del Skrevet 20. mai 2003 Menn med litt (eller ganske mye) hår på kroppen synes jeg definitift ser mer mandige ut enn hårløse menn. Har dog vært sammen med både en med mye hår og en med lite hår, og de er bra begge to! Forøvrig liker jeg det godt om de er barbert nedentil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibbi Skrevet 20. mai 2003 #60 Del Skrevet 20. mai 2003 Hår er bra det, men ikke på ryggen da ! Syntes ikke menn med glatt-barberte legger og lår er særlig deilig, nei! Takke meg til en skikkelig mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå