Gå til innhold

Hårete menn er ut

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og siden når hadde VG krav på sannheten?

Måkke lese den søpla der... til slutt begynner du å tro på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden når hadde VG krav på sannheten?

Er vel liten tvil om at fler og fler kvinner foretrekker menn med lite kroppshår. Heller ikke tvil om at mannsidealet blir mer feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Debatten (i VG og media) om utseende blir mer og mer idiotisk. VI her inne er også med på det - å legge press på ungdommen om hvordan de skal se ut...

Voksne tåler en støyt, men tenk på unge gutter som leser i VG - og her, men her inne får de i alle falle delte meninger om saken, og det er jo bra.

Reklamen skaper moten med glattbarberte menn - og jeg har ingen ting til overs for reklame og er glad jeg var ungdom før den tid.

Men menn blir jo eldre og mister testosteron, da blir de ganske silkeglatte på legger osv. - kanskje sjekke opp en gamling da, de er jo in for tiden...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de har faktisk vært in? :o

Ja, det var det da. Men jeg tror faktisk at kvinners mannsideal er glattere nå enn for 50 år siden.

Noe det ikke hersker noen som helst tvil om er at kroppsidealene endrer seg litt med tiden. Dagens kvinneideal er f eks slankere enn for 50 år siden (samtidig som kvinnene, og mennene, er feitere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hår er OK.....Sånn vitenskapelig sett så vil håret på mannen inneholde feromoner som vi kvinner snapper opp. Vi blir derfor fysisk sett tiltrukket av dem. (om du sniffer på han) Disse mennene er derfor såkalt maskulin. Hårløse menn vil nesten ikke ha en kjønslig og primitiv inpact på oss. Synes det er skummelt jeg. Vi skal være litt mer dyr og sniffe litt på hverndre!

(hehe)

..nå går jeg på butikken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Så lenge de har rensket opp i underlivet så kan de være så hårete de bare kan ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Min samboer har hår på det meste av kroppen, og jeg synes han er flott jeg. Nei, takke emg till noe som ser ut som en MANN. Mannfolk har hår på brystet, på armer og ben, ja de HAR rett og lsett hår på kroppen, i motsetning til lille meg. Og, jeg elsker ham akkurat slik han er! (Ja, det er innsida jeg falt for, og innsida som gjør at jeg er sammen med ham altså, ikke hår eller ei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårete mannfolk er IN etter mine begreper, har alltid vært og kommer alltid til å bli.....uansett hvor UT d er iflg VG eller hvem d måtte være....Sexy og deilig er menn m pels på kroppen...D er d som kjennetegner et EKTE mannfolk!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, jeg bryr meg i alle fall ikke om hva Vg mener er inn, i så måte. Jeg bryr meg ikke om deres mange, mange skriverier om hvor langt det mannlige kjønnsorgan skal være heller.

Min samboer elsker jeg. For den han er. Og akkurat slik han ser ut, slik synes jeg han er flott, tiltrekkende og sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg elsker mannen i mitt liv for den han er, med eller uten hår :D Han har akkurat passe mye hår, synes jeg, er en ordentlig MANN!!!

En tidligere elsker passet vel mer inn i "apekategorien", og han var supermandig, og en fantastisk elsker!!!

Har også vært borti en rimelig hårløs fyr, han var faktisk ok han også :D

Moralen er: Det er mannen bak hårene som avgjør :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningsfeltet mellom det maskuline og det feminine kan neppe styres av moter. De mekanismene ligger nok for primitivt i oss til det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er mannen inni som er viktig jeg da..

Kan vi ikke bare godta at vi mennesker er forskjellige da? Med eller uten hår, store eller små pupper, med eller uten mage, flat eller fyldig rumpe...

Syns det er veldig mye fokusering på hva som er in og ut eller sexy og ikke sexy jeg. Ikke rart det blir frustrasjon blandt folket!!!

Jeg elsker sambisen min for den han er jeg, trenger ikke å ta bort noe eller legge til noe for at jeg skal være fornøyd!!!

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at helt hårløse menn ser litt femi ut jeg.

Riktignok synes jeg ikke at det er fryktelg pent med MASSE hår, men noen fjoner på brystkassa er bare pent. Og jeg synes også at gutta skal ha hår under armene jeg da.. og på legger og lår.

Mote får bare være mote for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...