Mazilla Skrevet 3. november 2008 #1801 Del Skrevet 3. november 2008 Du er jo omtrent i mål jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1802 Del Skrevet 3. november 2008 Nærmer seg, nærmer seg ikveld skal vi få ferdig plassering i kirken, samt kirkeprogram så vi kan sende dem til presten å få det godkjent for så å bestille dem fra nettet!! Er det noen som har noen fine kjærlighetsdikt eller sitater?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1803 Del Skrevet 3. november 2008 "størst av alt er kjærligheten..." Det har jeg skrevet på hver eneste invitasjon på baksiden :rødme: Det er kort, men så meningsfullt alikevel "Sammen for alltid. Oss to for alltid Oss to alene Oss to i all tid Du er alltid tilstede" "Generelt et dikt om kjærlighet. Stille kan den vandre, kraftig kan den buldre, smyg kan den være, ofte er den beskjeden, Men kjærlighet er og det beste som fins" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1804 Del Skrevet 3. november 2008 Her er det noen sitater: En dråpe sann kjærlighet er mer verd enn et helt hav av vitenskap. A.H. Francke Kjærligheten er et spill som to kan delta i og begge vinne. Eva Gabor Kjærlighet er der hvor alt kan bli sagt og ingenting behøver å sies. Albert Harper Det er flere å velge i her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1805 Del Skrevet 3. november 2008 åååhhh :rødme: tusen tusen takk nå blir det søte sitater og dikt i boka til kjære masse til dere!!! søtnosene mine :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1806 Del Skrevet 3. november 2008 Så romantiske vi er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1807 Del Skrevet 3. november 2008 de beste :rødme: dere er verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1808 Del Skrevet 3. november 2008 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2008 #1809 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for bilder vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1810 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for bilder vennen!! bare koselig vennen min sitter å pusler med dem nå, nytt bakgrunnsbildet på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. november 2008 #1811 Del Skrevet 3. november 2008 hei Miso!! Så mye du har fått gjort, flinke du Her er noe vi skrev på kirkeprgrammet og på festprogrammet: "Idag gifter jeg meg med min beste venn, den jeg ler med, lever for, drømmer om og elsker..." Synes det er så nydelig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1812 Del Skrevet 4. november 2008 hei Miso!! Så mye du har fått gjort, flinke du Her er noe vi skrev på kirkeprgrammet og på festprogrammet: "Idag gifter jeg meg med min beste venn, den jeg ler med, lever for, drømmer om og elsker..." Synes det er så nydelig jeg... Ekorn den har jeg "lånt" allerede ..syns den var så fin når jeg så den på siden deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. november 2008 #1813 Del Skrevet 4. november 2008 Hei Så flinke dere er:nikke: det meste er på plass nå Er ikke lenge igjen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1814 Del Skrevet 4. november 2008 hei vennen nei, nå er det ikke lenge igjen det nærmer seg veldig fort!! :strix: gleder meg til å bli kona til kjære!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2008 #1815 Del Skrevet 4. november 2008 Bilder..? Er det noe jeg har gått glipp av? Den fotoboka høres kjempekoselig ut forresten, hvis jeg ikke har sagt det før! Blir nok utrolig fin!! Lurer forresten på om jeg også skal låne sitatet fra ekornfrua! Åssen har du det ellers i dag, Miso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. november 2008 #1816 Del Skrevet 4. november 2008 Bare å låne sitat snuppelurer Nest siste uke som frøken Miso!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1817 Del Skrevet 4. november 2008 Hei Mazzimin håper fotoboka blir bra, håper jeg rekker å få bestilt den å få den i tide!! mååå bestilles denne uka her! så får bruke litt tid på den imorgen etter trening, å så bestille den da.. Vi har tatt bilder med fotografen vi skal ha i bryllupet, hun har sendt meg noen smakeprøv bilder jeg liker absolutt ikke bilder av meg selv, og jeg ble fornøyd med dem alle :dåne: så nå gleder jeg meg til å se resten av bildene hun tok,s amt bildene fra bryllupet kan sende deg bilder på mail hvis du vil se!! jeg har det bra, noe stressa men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. november 2008 #1818 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Miso.... Jeg vil også se bilder, hvis jeg kan.... Endret 4. november 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2008 #1819 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er det for slags spørsmål? Selvfølgelig vil jeg gjerne se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1820 Del Skrevet 4. november 2008 Miso.... Jeg vil også se bilder, hvis jeg kan.... Hva er det for slags spørsmål? Selvfølgelig vil jeg gjerne se! Søte dere er sender dere mail jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg