Mazilla Skrevet 1. november 2008 #1781 Del Skrevet 1. november 2008 Nå er vi i riktig måned! :bryllup: 2 uker igjen!!!!!!! :bryllup: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. november 2008 #1782 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) 13 dager igjen gleder meg!!!!!!!! Endret 2. november 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2008 #1783 Del Skrevet 3. november 2008 Du skal gifte deg neste uke!!!! :dåne: Hva er planen for dagen? til misoen som snart er kona til misomannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1784 Del Skrevet 3. november 2008 Miso!! Jeg blir helt rørt av tanken på at du skal gifte deg NESTE UKE :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1785 Del Skrevet 3. november 2008 har ikke tenkt på det sånn.. at jeg skal gifte med neste uke :dåne: hjertet hamrer i brystet mitt nå.... :dåne: gleder meg til å bli gift med kjære :rødme: men er skikkelig nervøs nå!! og stresset!! men jeg gleder meg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> 12 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1786 Del Skrevet 3. november 2008 :strix: Miso blir kone neste uke!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1787 Del Skrevet 3. november 2008 Har du mye rødt igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1788 Del Skrevet 3. november 2008 skal vi se.. jeg skal oppdatere lista med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1789 Del Skrevet 3. november 2008 FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - Røde Kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf Trompet i kirken T.H Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser M.W.H gjestebok Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok sjåfør for dagen Menyen Bordplassering - festes på plakat! Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - bånd til kirkebenkene - Lage prøve bukett selv! (brudepiker) Kake: - Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole - slør - sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd - truser Brudgom: - antrekk - frock cote! - undertøy - sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - hvite strømper - foreldre ordner - jakker - foreldre ordner - hvite sko - foreldre ordner - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite eller røde roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen -Invitasjon og svarkort SENDT 23 juli 08 - bordkort - menyer - kirkeprogram Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 Info om gjester - innhente de siste bildene takkekort - prate med fotograf bestille frisør bestille sminke bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT - pakke klær - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - farge vipper og nappe bryn - torsdag 13 nov - steller negler - sjekke alle bestillinger hente kjolen - 29 oktober! - generalprøve 6 november - morgengave - tale - overraskelse til kjære - dørmatta tja, det blir mindre og mindre rødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1790 Del Skrevet 3. november 2008 Det er jo bare 3 ting jo Og en av de kan faktisk vente til etter bryllupet Flinkingen Du har jo stålkontroll!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1791 Del Skrevet 3. november 2008 Hehe føles ikke som om jeg har det.. men bra det virker sånn nå spiser jeg litt lunsj å jobber med talen, må gjøre den om siden mormor ikke kommer!! så holder jeg på med fotoboka som kjære skal få i morgengave!! fikk nemlig noen av bildene fra fotografen igår :dåne: å jeg som ikke liker å bli tatt bilder av en gang, jeg gleder meg til hun skal fotografere i bryllupet!! :dåne: fikk beskjed om at vi var så naturlige og flinke foran kamera :dåne: trodde aldri noen skulle si det til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1792 Del Skrevet 3. november 2008 Så bra Det er jo deilig å ha et avslappet forhold til fotografen, for da blir det som regel bra Jeg er spent på hvem vi skal bruke som fotograf jeg... har noen i tankene, men har ikke spurt enda Må vel kansje gjøre det snart :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1793 Del Skrevet 3. november 2008 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1794 Del Skrevet 3. november 2008 Bør nok bestille i god tid ja!! hadde dere bodd nærmere oslo kunne dere brukt hun som vi skal ha!! for hun er utrolig flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1795 Del Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om vi skal ha noen proffer.. Det er ingen akkurat her vi bor så vi må kjøre en halv time for å tatt bildene... Og da blir det lang ventetid på gjestene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1796 Del Skrevet 3. november 2008 skjønner !! men man kan få fine bilder selv om det ikke er proffe fotografer dere blir så nydelig såå snakket akkurat med kjære, han ringte mens jeg tenkte på han.. merkelig ringene våre har kommet tilbake til gullsmeden ferdig pusset og gravert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1797 Del Skrevet 3. november 2008 for ringene! Dinedama: Vi skal ikke bruke proff fotograf, men tror vi kommer til å få noen kjempefine bilder likevel. Det er mange som er veldig flinke til å fotografere, selv om de bare gjør det på hobbybasis. Fordelen er jo at vi får rettighetene til alle bildene selv. Og selvfølgelig er prisen også en stor fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2008 #1798 Del Skrevet 3. november 2008 Nemlig Pappaen til lillebroren min er en utrolig dyktig hobbyfotograf og han har tatt så utrolig mange fine bilder av lillebror igjennom oppveksten hans Han fikk et album av han på konfirmasjonsdagen og det var bare helt nydelig Så jeg har tenkt å spørre han.. Men så er det litt usikkert om han kan.. Han er ivirg konkurranseskytter og er med på landskytterstevnene hvert år, og vi gifter oss vel akkurat på den tiden stevnet er.. Men jeg skal spørre han ihvertfall Hvis ikke har jeg en back up jeg kan spørre som jobber i avisen..Kan ikke han så får vi ty til proff fotograf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #1799 Del Skrevet 3. november 2008 Høres ut som en bra plan! Får håpe han pappaen kan da. Syns han burde ofre såpass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #1800 Del Skrevet 3. november 2008 Enig, syns han bør ofre det!! det er bryllupet ditt jakta kan han ta neste år, dette er en gang i livet!! så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg