Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Glemte forresten å nevne en ting.. fikk dørmatta jeg bestilte igår!! den var veldig fin, bortsett fra at jeg fikk den i grønn med hvis skrift og jeg bestilte svart med hvit skrift!!! :kjefte: har sendt klage mail, men ikke hørt noe enda.. håper det lar seg ordne til tida :sukk: men skrifta var kjempefiin :jepp: bare dumt de sendte feil farge på selve matta!!

Plan for helgen:

- se etter kofferter og bag

- øve på brudevals

- finne svart undertøy og hvite truser :lur:

- sjekke underskjørt til brudepiker

- lage prøvebukett til brudepiker

- skrive liste til hva som skal være med på selve dagen.

- undersøke pris for fransk manikyr

- bursdag til svigermor (søndag) ordne gave

- jobbe mer med fotoboka - må bestilles iløpet av neste uke!!

- kjøpe mascara - å ha med til frisøren

kommer sikkert på mer etterhvert...

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det fikk jeg ikke... :sjenert: men det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem og jeg skal sende deg beskjed med en gang jeg har hørt den :jepp:

ja, vet ikke når jeg skal få gjort alt... :klø:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise:

Du får bare slappe av a ta ting i ditt tempo så blir det nok gjort skal du se :jepp: Eller så får du delegere litt over på Misomannen? Det er jo hans mor så han kan kjøpe gave.. Han kan se etter kofferter og bag og han kan kjøpe mascara hvis du vet akurat hvilken du skal ha :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han :dåne: hvis jeg ber han kjøpe mascara!!! :fnise: det området der holder han seg unna, det tror jeg er greit!! :fnise: men han skal få gjøre en god del av det på lista, gave til svigermor er en av dem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: :ler:

tror jeg må være der å passe på.. dessuten syns jeg det er moro å danse så akkurat det skal bli morsomt å gjøre, mer moro for meg tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke stresse for mye den siste tiden da Miso!!! Husk å slappe litt av også :) Og som dinedama sier; delegere er helt fantastisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått mail fra kjæresten til fetteren min, de skal dele ut kirkeprogram og være gaveåpnere!! hunskrev at hun kan ordne det som trengs :hoppe: så trenger ikke jeg å tenke på det!! :hoppe: snill er hun :hoppe:

da har jeg fått deligert bort en ting :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med alt du kan få andre til å gjøre, sånn at du kan konsentrere deg om de tinga du skal gjøre selv! :jepp: Høres ut som det ligger an til ei travel, men koselig helg i misoverdenen! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld skal vi da på forlovelsesfest, apropo Mazzi, man kan sikkert ha forlovelses fest selv om man har vært forlovet en stund :fnise: vi hadde heller ikke det, men angrer litt på det nå.. kunne jo hende vi fikk gaver :fnise:

Skal ta det litt rolig idag, til tross for fest.. men så blir det hardkjør imorgen :sukk: men imorgen er det to uker igjen :strix: :strix:

ting er vel i misoverden!!! imorgen kveld er det miso + misomannens kosekveld :strix::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli sånn som muskelmiso jeg... :sukk:

Du er muskeldina du :jepp: har nok trent litt for mye de siste dagene, men det får være!! ett tips, gå på ett bibliotek og lei en pilates dvd, eller kjøp en.. det er effektiv trening :jepp: pt min er pilats instruktør og bruker det til meg under treningen, det fgir resultater kjapt!! :jepp: bare tips :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du med sånn ball eller? Jeg hadde en sånn en, men den tok så stor plass, så nå har jeg lånt/gitt den bort.... :sjenert:

Men jeg husker jeg ble støl av det!! (den ene gangen jeg prøvde :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånn ball + dvd. Problemet er bare at dvden er på spansk, så jeg klarer ikke gjøre øvelsene uten å se på tvskjermen, og da klarer jeg ikke å gjøre de riktig! :sjenert:

Nå er ballen på boden, men der vi bodde før brukte vi den som en ekstra sitteplass på vorspiel.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Ballen jeg fikk fikk jeg vel nesten gratis som velkomstgave i bokklubben.. Fulgte med en DVD også. Var egentlig bra tilbud, men jeg gadd ikke ta luften inn og ut, og hadde altså ikke plass til å oppbevare den oppblåst... jaja... får sette min lit til Sats igjen... :fnise:

edit: skrivefeil... sliten nå...

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sånn ball som jeg måtte bruke når jeg gikk til fysio for ryggen for noen år siden.. :Nikke: Men hvor den er nå vet jeg ikke.. :sukk: Jeg har to pilates DVD'er hjemme, men de er uten ball og veldig vanskelige.. Jeg får ikke til å gjøre alle øvelsene slik som de skal gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har tiden gått fort! Har ikke vært inne her siden i sommer.. Nå er det ikke lenge igjen til du skal gifte deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...