Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1741 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg er det jeg også.. men hadde lyst til å få det gjort skikkelig for en gangs skyld.. blir jo ikke så fint når jeg gjør det selv.. får se, sjekke litt priser men tviler på at det går.. har virkelig ingen god dag idag.. snakket med kjære, det hjalp litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2008 #1742 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper det blir en fin dag for deg etterhvert! Dagen har enda såpass mange timer igjen at alt kan skje! Lykke til med alt som skal ordnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #1743 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bedre nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1744 Del Skrevet 30. oktober 2008 nåh... :rødme: ja, det er mye bedre dinamin tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #1745 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til deg søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1746 Del Skrevet 30. oktober 2008 ååh...:rødme: du er så søt vennen min beste er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #1747 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fikk du opp videoen? :klø: Det gjorde nemlig ikke jeg, men jeg tok en råsjangs på at du fikk det til Det er så bra versjon Skikkelig som et skadeskutt dyr med kjærlighetssorg liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1748 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fikk opp videoen, men har ikke lyd her så jeg skal se den igjen når jeg kommer hjem :) Snakket med kjære igjen, ser ut som at vi får generalprøve i kirken torsdag 6 nov! men det er uten prest da!! må organisere det selv, men det er i hvertfall bedre enn ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #1749 Del Skrevet 30. oktober 2008 Generalprøve uten prest? :klø: Er det ikke presten som vet hva som skal gjøres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1750 Del Skrevet 30. oktober 2008 det var visst ikke vanlig for henne så hun så ikke noe poeng i det ,men vi måtte gjerne øve hvis vil ville!! :dåne: kjerring!!! så da øver vi så får hun ta det som vi ønsker det!! dumme dame!! på den positive siden så får jeg det som jeg vil men syns faktisk at kirken har vært veldig lite behjelpelig i det hele tatt!! untatt han presten vi ikke fikk! typisk men men, får gjøre det beste ut av det!! fikk forresten tips ang negler av Alvebruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #1751 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det hørtes veldig merkelig ut spør du meg.. :klø: Den prestedama deres er jo bare tverr.. Hva skal du gjøre med neglene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #1752 Del Skrevet 30. oktober 2008 ja, hun er bare tverr skulle virkelig ønske vi hadde fått han andre, men det er visst bare hun dama som er der da.. så det er ikke noe å gjøre med!! får bare gjøre som vi vil, så kan hun være tett Prøver å holde fokuset på at det viktige er jo å bli gift med kjære :rødme: men det er ikke like lett når jeg ikke føler at vi får noe positiv hjelp.. heldigvis var visst kirketjeneren veldig koselig å behjelpelig det hjalp noe så vi får se hvordan det går, men noe i meg sier at ett eller annet går galt!! ekkel følelse :dåne: vet ikke enda, har jeg ok negler selv så tar jeg en vanlig fransk manikyr, men jeg har lyst til å støpe!! så får se, prate med det stedet Alvebruden nevnte og ett annet sted å få litt pris men det står og faller på prisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 30. oktober 2008 #1753 Del Skrevet 30. oktober 2008 Rare preste dama Men men. Så lenge du får sin kjære så er alt bra Vi hadde en kjempe koselig prest som alle likte veldig godt, vil ha han når vi skal døpe fremtidige barn også Vi fikk øve oss to og presten når vi var til samtale ca 1 uke før. Så ho preste dama er bare vanskelig mot dere. Men dere greier det så fint så Skal dere ha noe løfter til hverandre eller noe sånn i kirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. oktober 2008 #1754 Del Skrevet 30. oktober 2008 for kjolen! Er ikke lenge til du skal bruke den nå! Hun prestedama er jo bare teit, men som du sier så er jo det viktigste at du får giftet deg med din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #1755 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så merkelig med en tverr prest..! Trodde det stod i presteinstruksen at de skulle være koselige og imøtekommende jeg! Har du det fint i dag miso? Om to uker er det dagen før dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #1756 Del Skrevet 31. oktober 2008 Goooooood fredags morgen Nå har jeg stått opp, spiser frokost og venter på te vannet mitt!! Måtte ta en treningsfri dag idag, har trent mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.. så kroppen trengte litt hvile!! syns det er kjipt, men litt deilig å kunne ha god på morgenen skal på jobb etterhvert!! Ja, hun er ikke helt god hun prestedama, men prøver å ikke la det irritere veldig!! selv om det er dumt å synd, så er hun jo ikke sååå viktig til noe annet enn å vie oss. klarer hun det er jobben hennes gjort!! men jeg er enig med deg Mazzi, trodde også det stod i instruksene deres at de skulle være imøtekommende og hyggelige!! hun har nok ikke skjønt det tror jeg... Ikveld skal vi i forlovelsesfest til ett vennepar som har forlovet seg, koselig imorgen er det mye som skal gjøres, og blant annet øve på brudevalsen!! har lånt lokalet på jobb så vi kan øve lørdag og søndag hvordan har dere det idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #1757 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fornuftig å ta en treningsfri dag, kroppen må jo få lov å hvile seg litt også! Så flink du er til å se det positive i ting, prestedama skal jo tross alt bare vie dere som du sier! Forlovelsesfest faktisk, det hadde aldri vi... Er det for sent å ha det nå, over halvannet år senere? Har en fin fredag foreløpig jeg.. Har funnet frem bøkene, og kaffen er straks ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. oktober 2008 #1758 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hallo Miso!! Må si jeg er skikkelig imponert over hvor flink du er til å trene!! Her har jeg spist toblerone til frokost liksom... pinlig.. Men får unnskylde meg med at jeg syk og hjemme fra jobb..og det er sååå kjedelig.. Ikke tenk på den teite prestedama!! Du kommer bare til å klare å bry deg om din kjære i kirken..tro meg Vi hadde ikke gjennomgang i kirken, bare gikk gjennom hele ritualet med presten på møtet vi hadde et par uker før. Han tegnet og forklarte på et ark og det gikk greit det altså. Ååå, tenk at det bare er 15 dager igjen Miso!!! Det er en sååå fantastisk dag, og du må nyte hvert sekund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #1759 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei kjære dere nå sitter jeg på jobb og tenker på at om bare TO smååååå uker er det dagen før dagen!! :dåne: :dåne: sommerfuglene har virkelig storm inni magen min åhh..jeg gleder meg til å bli gift med kjæresten min :rødme: Lover å nyte hvert sekund, jeg har planer om det Stakkars, lilleekorn når man er syk har man lov til å spise sjokolade håper du snart blir frisk igjen og spretter rundt!! har lagt meg i hardtrening, men merket igår at kroppen min sa litt stopp.. så da fant jeg ut at den får fri idag!! igår hadde jeg siste PT time før bryllupet!! Utrolig rart at jeg ikke ser henne igjen før jeg er gift :dåne: hehe, men det kan hende hun kommer i kirken Fikk skryt av sjefen på senteret igår på at jeg klarte å ta armhevninger i lufta med hjelp av slynger!! hehe, det var utrolig moro å høre at han ble imponert!! til og med PT skrøt masse!! da ble jeg motivert til å trene masse masse Flink du, Mazzi som jobber og leser hardt flinkingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. oktober 2008 #1760 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg vil bli sånn som muskelmiso jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg