Mazilla Skrevet 27. oktober 2008 #1701 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er tilbake! KG er fremdeles teit, men litt mindre teit enn før! Skjønner ikke åssen du klarer å være kjempestreng/nøye med kostholdet så lenge, men man får kanskje et ekstra gir med ekstra motivasjon av å være rett før bryllupet..? Du skal snart gifte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. oktober 2008 #1702 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor er KG teit Mazzi?? jaaaaa!!!! jeg skal snart gifte meg :strix: gleeeeeder meg det er en veldig motivasjon å ha bryllupet såå nærme!! nå blir det skikkelig hardtrening frem til dagen!! absolutt en motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2008 #1703 Del Skrevet 27. oktober 2008 Oppsettet har blitt veldig rart hos meg i det siste, veldig lite brukervennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 27. oktober 2008 #1704 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei vennen. Ikke lenge igjen nå Bare gled deg vennen du har noe helt utrolig i vente. Er uforklarlig hærlig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. oktober 2008 #1705 Del Skrevet 27. oktober 2008 Oppsettet har blitt veldig rart hos meg i det siste, veldig lite brukervennlig! så dumt så merkelig :klø: håper det ordner seg så du kan være her masse Hei vennen. Ikke lenge igjen nå Bare gled deg vennen du har noe helt utrolig i vente. Er uforklarlig hærlig følelse hei vennen så koselig å se deg her igjen jeg gleder meg veldig, bobler inni med om dagen hvordan er livet som nygift?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 27. oktober 2008 #1706 Del Skrevet 27. oktober 2008 så dumt så merkelig :klø: håper det ordner seg så du kan være her masse hei vennen så koselig å se deg her igjen jeg gleder meg veldig, bobler inni med om dagen hvordan er livet som nygift?? Skjønner godt at du gleder deg ' Livet som nygift er helt fantastisk deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1707 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da er det tirsdag, jeg er på jobb etter å ha trent!! skikkelig hardkjør nå!! skal trene i morgen og torsdag, så får jeg se litt an om det blir trening fredag også! men mulig jeg tar fredagen fri!! ha en dag i uka med litt pause!! er det noen her idag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2008 #1708 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1709 Del Skrevet 28. oktober 2008 :vinke: dinamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. oktober 2008 #1710 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1711 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bambimor hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. oktober 2008 #1712 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hallo Miso!! Jeg kjeder meg på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1713 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hallo Miso!! Jeg kjeder meg på jobb.... Jeg også.. vi kan holde hverandre med selskap :hoppe: hva skal du gjøre etter jobb idag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. oktober 2008 #1714 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg også.. vi kan holde hverandre med selskap :hoppe: hva skal du gjøre etter jobb idag da?? Tja, hva skal man finne på...Lyst til å se på gardiner til nye leiligheten jeg. Men hva skal vi ha til middag idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1715 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tja, hva skal man finne på...Lyst til å se på gardiner til nye leiligheten jeg. Men hva skal vi ha til middag idag? tja... godt spørsmål, du kan ha kylling og salat, eller kjøttkaker ooh... gardiner til leilighet det er så moro å pynte opp hjemme med nye ting hehe når flytter dere hitover?? skal du forresten lage deg ny dagbok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. oktober 2008 #1716 Del Skrevet 28. oktober 2008 tja... godt spørsmål, du kan ha kylling og salat, eller kjøttkaker ooh... gardiner til leilighet det er så moro å pynte opp hjemme med nye ting hehe når flytter dere hitover?? skal du forresten lage deg ny dagbok?? Jaa, gleder meg til å komme østover herlig herlig!! Og vi har bestilt masse nye møbler!!! Kjempegøy!! Vi flytter om ca 2 uker Kanskje kyllingsalat idag ja..det er jo sunt og godt!! Må vel få meg dagbok, er utrolig uvant å ikke ha det.. Håper jo på en annen slags dagbok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. oktober 2008 #1717 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er du på msn Miso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #1718 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jaa, gleder meg til å komme østover herlig herlig!! Og vi har bestilt masse nye møbler!!! Kjempegøy!! Vi flytter om ca 2 uker Kanskje kyllingsalat idag ja..det er jo sunt og godt!! Må vel få meg dagbok, er utrolig uvant å ikke ha det.. Håper jo på en annen slags dagbok snart kommer det kanskje en liten ekornmini?? ååhhh...spennende gleder meg til en sånn dagbok Er du på msn Miso? ja, hender!! er du?? skal jeg sende deg mailadressen jeg bruker der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2008 #1719 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei frøken miso! Kjeder du deg fortsatt, eller har det gått over? Hva er dine planer for ettermiddagen og kvelden i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. oktober 2008 #1720 Del Skrevet 28. oktober 2008 kommer det kanskje en liten ekornmini?? ååhhh...spennende gleder meg til en sånn dagbok ja, hender!! er du?? skal jeg sende deg mailadressen jeg bruker der? ja!!! Send meg den jeg sitter somregel på msn hele dagen på jobb..hehe.. Ja, håper jo på en liten nøtteliten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg