Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff da, de hørtes ikke noe særlig ut... :troest:

Robinson hadde jeg ikke taklet av to grunner:

1. alt for lite mat

2. alt for dumme folk

Så det blir nok ingen reality-kjendis av meg gitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Miso!!

Liten hilsen her fra maldivene!! Dette er superherlig!! Sender varme tanker hjem til deg :klem:

Ååååå... nå ble jeg misunnelig.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtnoser :)

nå har jeg komme hjem fra jobb, alt er i orden :) kommer innom senere med ett lite referat av de siste dagene og hvorfor jeg var så irritert!!

:hug:

tusen takk for hilsen Ekornfru :hug: håper dere kooooser dere på bryllupsreise :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppisene mine :kose:

Nå har jeg stått opp igjen, fjerde kvelden på rad!! får ikke sove :sukk: merker at jeg er så utrolig stressa og lei nå.. :sukk: har vært "litt" irritert på kjære her for manglende engasjement for bryllupet.. greit nok at han er mann, men det er knappe 1 mnd igjen å jeg trenger faktisk hjelp!! han snakker ikke om det, tar det ikke opp og jeg sitter med en følelse av at han ikke tar det jeg sier på alvor til tider.. mer følelse av at spill på pcn er viktigere :trist: nå nettopp f.eks.. etter at vi la oss, så sa jeg forsiktig til han at jeg begynner å bli skikkelig stressa. Merker at tiden går fort og at vi må få gjort unna en del bryllupsting veldig snart.. Han sa ingenting.. bare lå der og ikke en eneste kommentar!!! :trist: om ikke noe annet kunne han sagt at vi er sammen om det og at det er nok tid til vi skal rekke alt.. men han sa ingen verdens ting!!!!!!! nå er jeg så lei hele greie, har liksom ingen i familien jeg kan snakke med om bryllupet og føler meg mer alene om det enn noen gang!! pluss dette med mormor som er dårlig og kanskje ikke kommer, kommer ikke hun kommer ikke morfar som i teorien skal gi meg bort. Dvs at jeg må komme opp med en ekstra løsning i tilfelle. Som igjen betyr at en annen gjest ikke kommer, hele bordplasseringen må gjøres om og min familie ikke kommer før lørdagen og reiser tidlig opp søndagen!!!! føler virkelig at hele greia ikke betyr noe for folk og det gjør vondt!!!! Nå er jeg bare så lei og syns ikke jeg gjør noe annet enn å gråte om kvelden :trist:

ikke meningen å ta alt her, men måtte bare ha det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: :klem:

Så: Ikke unnskyld deg for at du forteller oss her hvordan du har det, det er jo det vi er her for!!

Så til det som kanskje er viktigst: Skjønner godt at du blir frustrert! Skal det virkelig være så vanskelig for den kommende brudgommen å sette seg inn i din situasjon?! :kjefte: litt på misomannen

Synes du skal sette deg ned med han og fortelle alt i klartekst, og da mener jeg klaaart og tydelig, ingen underliggende hintinger, bare fortelle alt som det er, i en "alvorlig" tone! Hvis han ikke våkner da, så kommer jeg med :slår:! Og en :kose: til misoen selvfølgelig! Du fortjener ikke å bli ekstra stressa nå..! Uffe...

Krysser fingrene fortsatt for at det skal gå bra med mormora di, og at alt går etter planen med tanke på bordplassering og følging opp kirkegulvet! Husk på at bordplasseringa tross alt ikke er det viktigste med dagen, så om det ikke blir akkurat som du har sett for deg så er det ingen andre som vet hvordan det "skulle vært" og reagerer på det!

Til slutt vil jeg bare si til misomannen: :scorpis:

Og en :troest: til deg miso!

Husk at vi her inne er glade i deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Mazzi :) tusen takk for så utrolig rørende ord :hug:

er nødt til å ta en prat med han, for jeg orker ikke å ha det sånn som dette fremover!! Har hatt en sånn alvorsprat med han er gang tidligere, å da skjerpa han seg i en periode.. men det gikk liksom over.. Er nødt til å ta prat med han, prøve å få gjort det ikveld!! :sukk: selv om jeg hater sånt, så er jeg bare nødt!!

vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, er så utrolig glad i dere! :klemmer:

:kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...