Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, egentlig ikke! :fnise: Litt koselig var det jo, men ikke sånn voldsomt.. Trives ikke sånn supergodt på fyllefest med 100 fremmede! :fnise: Var i grunnen deilig å reise hjem i går kveld istedet for i dag på morran! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg skjønne, hadde ikke likt meg der selv :sjenert: bedre hjemme da :) Greit å dra hjem tidlig da, å være i bra form idag :fnise:

Nå har jeg fått sjekket blomsten mot kjolen og den passet helt fint :hoppe: så da er buketten på plass :hoppe:

Skrevet

Hei Miso. Har ikke fått vært her på en stund jeg, men det høres ut som om det går bra med planleggingen. Kan jeg også få se bildet? :kghjerte:

Også syntes jeg det høres kjempemorsomt ut at dere har begynt å danse sammen. Var det skummelt, hehe ?

Jeg er ikke så god til å danse, men tror jeg hadde følt meg helt trygg sammen med kjærsten min - og da hadde jeg kanskje klart å lære noe :danser:

:klem:

p.s det er jammen ikke lenge til du skal gifte deg egentlig :overrasket:

Skrevet
Hei Miso. Har ikke fått vært her på en stund jeg, men det høres ut som om det går bra med planleggingen. Kan jeg også få se bildet? :kghjerte:

Også syntes jeg det høres kjempemorsomt ut at dere har begynt å danse sammen. Var det skummelt, hehe ?

Jeg er ikke så god til å danse, men tror jeg hadde følt meg helt trygg sammen med kjærsten min - og da hadde jeg kanskje klart å lære noe :danser:

:klem:

p.s det er jammen ikke lenge til du skal gifte deg egentlig :overrasket:

Hei Aja :hug:

selvsagt skal du få se bildet :jepp: sender deg PM med det samme :)

Nei nå er det ikke lenge igjen :bond::bond::bond: hjelpe meg.. ikke lenge i det hele tatt!!

Nei det var ikke skummelt, var litt nervøs siden det er noen år siden jeg danset sist. Men det gikk veldig bra :) var utrolig romantisk og det var en veldig flink instruktør. så her skal skal det øves MYE de neste ukene så dette sitter helt på plass :):danser:

Nå ligger det bilder på FB ;)

inn på FB med meg :strix:

Skrevet

Jeg skal ha prøvesminking idag kl 12:00, har akkurat printet ut bilder av kjolen min for å vise henne så hun kan matche farger eventuelt!!

Det slo meg at jeg virkelig elsker kjolen min :strix: :strix: :strix:

:fnise:

Gleder meg til å ha den på meg en heeel dag så alle kan se den :strix: :strix:

Skrevet

Ikke fornøyd med prøvesminkingen :sukk:

skulle ønske jeg for en gangs skyld fant ett sted hvor jeg ble fornøyd.. æsj.. :trist:

Skrevet

Så kjipt :sukk:

Hva er det du ikke er fornøyd med da?

Skrevet (endret)

Alt... det var mye rouge, blå/grønn/rosa lyeskygge, rosa leppestift.. så ut som jeg skulle på karneval.. hun tonet det ned myyye da jeg sa at jeg ikke var fornøyd, men gikk derfra med følelsen at jeg måtte hjem å rette det opp :sukk: hadde håpet at det skulle bli en supermodell følelse med proff sminking, men det første jeg tenkte var "ikke f.. om jeg skal se ut som en hore på bryllpsbildene!!!" Skal ned å snakke med henne imorgen, si at jeg er misforøyd og at det ikke var sånn jeg hadde tenkt meg..

Nesten fristet til å gjøre det selv, så jeg vet at det blir som jeg ønsker.. samtidig vil jeg gjerne kunne slappe av og la andre ta seg av det på den dagen.. men ikke når resultatet blir som det ble idag :sukk:

kanskje jeg bare er kravstod, føler meg virkelig kjempe vanskelig.. :trist:

vil bare være pen den dagen og det følte jeg med overhodet ikke!!!

Endret av Miso
Skrevet

Jeg synes du skal gå å si ifra at du ikke var fornøyd, så får hun en sjangse til å rette på det ihvertfall :Nikke: Kan jo hende hun syns det var kjempefint, men hun kjenner jo ikke deg og din personlighet så da kan det selvføgelig kræsje helt... :)

Så du ikke til hene hva du var ute etter?

Skrevet (endret)

fortalte hvordan jeg normalt sminker meg og at jeg ville ha det lignende, men mer proft.. det var ikke i nærhet en gang!! syns ikke hun hørte særlig på meg heller... tydelig at Fredrikstad ikke er så heldig med neglefolk og sminkefolk, eller kanskje det bare er meg :klø:

hun spurte om så mye heller..

skal ned imorgen, orker ikke idag. tårene bare renner for tiden, slitsomt... tror kanskje jeg er mer stressa enn jeg vil innrømme :sukk: Kjære skal være med meg ned imorgen, som en liten trygghets buffer!!

Endret av Miso
Skrevet

:bryllup::strix: 2 måneder!!! :strix::bryllup:

Så dumt at du ikke ble fornøyd med sminketimen!! :sukk: Har du eventuelt noen andre mulige steder å gå? Skjønner godt du vil ha med deg misomannen i morra, jeg hadde nok ikke heller klart meg uten litt støtte i en sånn situasjon! Du skal jo selvfølgelig være fornøyd med sminka på den store dagen din! :Nikke:

:kose:

Skrevet

Du skulle kommet hit å fått dminke :klemmer: Jeg skulle hørt på deg og prøvd og prøvd og prøvd heeeeelt til du ble fornøyd :hug:

Skrevet

så søte dere :) :) hm..hvor lang tid bruker jeg opp til deg da?? :sjenert:

tusen takk for støtte, skal oppdatere dere på hvordan det går imorgen.. gruer meg veldig...

Skrevet

Uff da.. Det skal jo ikke være meninga at du skal grue deg! Det er jo en bryllupsting, det skal jo være koselig! :sukk: Håper det ordner seg, og at du ender opp med den perfekte sminka!! :kose:

Skrevet

takk, det håper jeg også at det blir tilslutt... får bare si at jeg ikke var fornøyd og eventuelt få en prøvetime til.. :sukk:

:strix: :strix: om to mnd er jeg gift :strix: :strix:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...