Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått roet meg ned litt :sjenert: kanskje ikke hun presten er såååå ille!!

stakkars kjære, fikk en mildt sagt hikstende kjæreste på telefonen med beskjed om at nå orker hun ikke mer bryllupsdrit!! stakkars.. hm, litt hissig for tiden :klø: merkelig!! stakkars gutten min!! får finne på en liten overraskelse til han så han føler at jeg vil gifte meg med han.. huff, dårlig samvittighet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi, mye motgang på en gang! Også du som er stressa fra før, stakkars misoen..! :klem:

Bra presten kanskje ikke er så ille likevel da i det minste! Men likevel, det er noe med den presten man har vært innstilt på! Hvis ikke vi får "vår" prest blir jeg kjempelei meg! :sukk:

Hadde ikke vært så dumt om du tok med deg misomannen og stakk til barteby! :lur: Men selv om det høres ut som en alldeles fantastisk idé tror jeg faktisk dere skal bli der dere har planlagt! :fnise: Det blir nok en kanonbra dag til slutt, skal du se! :troest: Ikke la alt dette surret ødelegge ihvertfall! (Kanskje lettere sagt enn gjort men...)

:kose:

Skrevet

Prøver å tenke at så lenge jeg blir gift med han så er det det viktigste!! men jeg var såå innstilt på å ha presten vi snakket med, og kirkekontoret mente at det ikke var usannsynlig at det ble han.. følte oss så godt ivaretatt etter praten med han :sukk: å så får vi en annen :kjefte: Også fikk jeg en sms fra en venninne som ikke skjønte hvorfor hun måtte sende svar på mail eller kortet når jeg vet at hun kommer :kjefte: åh, idag er jeg bare så lei meg at jeg har mest lyst til å krype under duna å gråte ut alt!! pluss en mor som ikke viser særlig interesse :sukk:

Vet jo at dette ikke er like viktig for andre enn oss,men når man blir invitert så syns jeg at folk kan sette litt mer pris på det.. har en kollega av meg hvor hun og partner er invitert og de gleder seg stort og har fått mye trøst av henne idag, men føler liksom at bryllupsdagen ikke betyr noe! Snakket med mamma igår og fortalte henne litt grovt om ting hvor hun plutselig spurte om hun skulle fortelle meg noe koselig og fortalte noe heeelt annet.. ja ja :sukk:

:trist::cry3::trist::cry3: ikke noen god dag..

Skrevet

Hvorfor får dere ikke presten deres da?? Skal han på ferie?? :klø:

Skrevet

Antagelig!! Men det var ikke satt opp noen da vi hadde praten med han, men han sa at han skulle gjøre det han kunne for at vi skulle få han.. men sånn gikk det ikke :sukk: får vel bare godta at vi får en annen, men det er såå surt når jeg var innstilt på å få han!! han var så koselig og samtidig litt rar!! på en positiv måte :)

Skrevet

Lite spørsmål her!!

Tenkte jeg skulle være positiv å gi denne nye presten en sjansen (er jeg ikke snill :fnise: ) er det noen som inviterer presten hjem? til middag f.eks? tanken slo meg at det er jo en veldig fin mulighet for henne til å bli kjent med oss og oss til å bli kjent med henne i kjente omgivelser.. er det noen som har gjort dette eller syns dette er dumt?? bare lurer altså :sjenert:

Skrevet

Jeg mener det var noen som hadde presten hjem på kaffe og kaker ihvertfall her på forumet :klø:

Det kan jo være veldig greit, for da får dere kansje en mer personlig sermoni :)

Skrevet

Kjære syns ideen var litt rar, men skal foreslå for henne at vi møtes å prates snart sånn at hun får sjansen til å bli bedre kjent med oss og at sermonien blir mer personlig :) vil jo gjerne det!! Eventuelt høre om hun vil komme til oss eller at vi skal komme til henne, da gir jeg henne valget :)

Idag er da onsdag og jeg skal snart dra å trene før jeg drar på jobb, kort dag idag :hoppe: kommer ikke til å sitte ved pcn idag men kommer innom her når jeg kommer hjem idag :)

Igår hadde jeg absolutt ingen god dag, men takket være min elskede :rødme: og fantastiske forlover/søster ble det myyye bedre etter en prat med dem :) de er bare verdens beste :jepp:

Skrevet

Jeg skulle egentlig å trene nå, men trenningskompisen min (med bil :fnise: ) jobber nattearbeid så hun lå å sov enda når vi egentlig skulle dra :lol: Men jeg skal på et møte like ved treningsplassen senere i dag, så jeg får bare ta det da :Nikke:

Skrevet

Så bra at misomannen og søstra di hjalp litt på humøret igår! :jepp:

Kanskje litt synd da, for tenk så sterk du hadde blitt av å ha all den ekstra energien i form av sinne og frustrasjon på treninga idag! :fnise:

Skrevet

må roe ned med treninga :sukk: har trent så mye bryst og rygg at jeg har fått så mye muskler at kjolen går ikke igjen :sjokk::sjokk::omg::omg:

JEG HAR PANIKK NÅ!! Herremin, tenk om jeg ikke får igjen kjolen!! :dåne: :dåne: må prate med PT imorgen!! veldig bra at jeg får muskler, men dette går bare ikke!! har ikke lagt på meg, for jeg spiser nesten ingenting i utgangspunktet!! hjelp!! hva gjør jeg?? !!

Skrevet

må roe ned med treninga :sukk: har trent så mye bryst og rygg at jeg har fått så mye muskler at kjolen går ikke igjen :sjokk::sjokk::omg::omg:

JEG HAR PANIKK NÅ!! Herremin, tenk om jeg ikke får igjen kjolen!! :dåne: :dåne: må prate med PT imorgen!! veldig bra at jeg får muskler, men dette går bare ikke!! har ikke lagt på meg, for jeg spiser nesten ingenting i utgangspunktet!! hjelp!! hva gjør jeg?? !!

Skrevet

Oi, det er jo litt krise da!! :hakeslepp: Ta det opp med PT så skal du se hun har noen råd til deg, så det ordner seg! :jepp:

:klem:

Skrevet

Ojjsann :sjokkert:

Det er jo ikke helt gunstig da... kansje du bør trene mer utholdenhet og mindre styrke? :vetikke:

Skrevet

Det er absolutt ikke bra :riste: fikk den ikke igjen i ryggen!! :nei nei :sjokk:

får snakke med henne idag å si at det må bli mindre vekter på rygg og bryst!! åh, kjenner bare panikken i hele meg :sukk: tenk om jeg ikke kan bruke den :sukk::riste: hvis det er sånn det er å trene, da kan det være det samme til etter bryllupet!!!

Nå har jeg kjørt kjære til toget, han skal inn til oslo idag. Jobben hans ville ha han dit idag... savner han jeg :rødme: ser han jo ikke på dagtid ellers, men vet at han er i nærheten.. nå er han laangt borte!!

Skrevet

Det er jo skjeldent man trener fr å gå OPP en størrelse :fnise:

Uff nei jeg skal ikke le Miso :troest: Det er jo ikke så morsomt.. bare litt, men dog... Jeg holder meg i skinnet :kose:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...