Gjest Alvebruden Skrevet 1. juli 2008 #441 Del Skrevet 1. juli 2008 Miso, i dag har jeg vært der å farga vipper og bryn + nappa. Jeg syntes bryna ble litt for mørke. (Mørkebrun) Men det kan hende det hjelper etter at jeg får dusja. Jeg er jo blond, så for mørkt kan bli litt for hardt. Det ene øyenbrynet er kortere enn det andre, men det er min egen feil. Jeg er livredd for å nappe selv, for det gjør så vondt, så jeg har godt over med shaver jeg vettu. Men når jeg tegner forsiktig med en strek så blir det bra. Jeg kan anbefale dette stedet, men bare husk på at mørkebrun, er mørkebrun også. Tok svart på vippene og det gikk helt fint. Dama var veldig hyggelig, og tok seg god tid. Forklarte alt. Og jeg nevnte at jeg vurderte å bestille time til rens av huden. Da forklarte ho alt om hvordan huden er bygd opp, og hva jeg må passe på med min hudtype osv. Og ikke minst hva slags hudtype jeg har. Dette ble mye det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2008 #442 Del Skrevet 1. juli 2008 Her er jeg, wohooo! Jiiiihaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. juli 2008 #443 Del Skrevet 1. juli 2008 Goood til Miso!! Du skal se at alt blir flott til slutt!! Og; da jeg var å bestilte blomster så fikke jeg beskjed om at min bukett ikke skal være lik annen blomsterpynt, fordi den skal være mitt smykke Så du har gjort helt riktig du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2008 #444 Del Skrevet 2. juli 2008 Alvebruden skrev: Miso, i dag har jeg vært der å farga vipper og bryn + nappa. Jeg syntes bryna ble litt for mørke. (Mørkebrun) Men det kan hende det hjelper etter at jeg får dusja. Jeg er jo blond, så for mørkt kan bli litt for hardt. Det ene øyenbrynet er kortere enn det andre, men det er min egen feil. Jeg er livredd for å nappe selv, for det gjør så vondt, så jeg har godt over med shaver jeg vettu. Men når jeg tegner forsiktig med en strek så blir det bra. Jeg kan anbefale dette stedet, men bare husk på at mørkebrun, er mørkebrun også. Tok svart på vippene og det gikk helt fint. Dama var veldig hyggelig, og tok seg god tid. Forklarte alt. Og jeg nevnte at jeg vurderte å bestille time til rens av huden. Da forklarte ho alt om hvordan huden er bygd opp, og hva jeg må passe på med min hudtype osv. Og ikke minst hva slags hudtype jeg har. Dette ble mye det. Alvebruden tusen takk for oppdatering, så godt å høre at det gikk bra! Tenkte masse på deg Høres ut som ett ordentlig sted hvor de er flinke! tror jeg skal prøve dem ut, kan du si fra hvis du er der mer og om de er like flinke? Mazilla skrev: Her er jeg, wohooo! Jiiiihaaaa! WOHOO!!!!!!!! :juhu: :juhu: Mazilla *Siri* skrev: Goood til Miso!! Du skal se at alt blir flott til slutt!! Og; da jeg var å bestilte blomster så fikke jeg beskjed om at min bukett ikke skal være lik annen blomsterpynt, fordi den skal være mitt smykke Så du har gjort helt riktig du!!! Tusen takk *Siri* Er litt mer optimistisk etter at min kjære kom med forslag! Det er jo sant det, at buketten min ikke skal være lik den andre pynten!! brudebukettene skal jo skille seg ut Har nok valgt en litt vanskelig kjole, siden den er litt beige i toppen, men ikke tal om at jeg bytter den!!! da får det heller bli litt vanskelig alt det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 2. juli 2008 #445 Del Skrevet 2. juli 2008 Det skal jeg si ifra. Skal dit neste torsdag. Støpe på negler. Også skal jeg en tur til før bryllupet for å nappe + farge. Og ta dyprens. Jeg var litt skeptisk til dyprens så nærme bryllupet, for ho nevnte 2 uker før. Jeg syntes jeg har fått litt uren hud i det siste. Ho sa jeg kom til å få glød i huden. Ikke kviser som popper ut. Dessuten hadde jeg visst normal/sensitiv hud. Urenhetene kom fordi jeg ikke er så flink til å rense og peele ansiktet. Porene er åpne, og det samler seg visstnok skitt der, og derfor urenheter. Ga meg streng beskjed om rens morgen og kveld og peele 2-3 ganger i uka. Dette vet jeg jo, men det er jo et tiltak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2008 #446 Del Skrevet 2. juli 2008 Alvebruden skrev: Det skal jeg si ifra. Skal dit neste torsdag. Støpe på negler. Også skal jeg en tur til før bryllupet for å nappe + farge. Og ta dyprens. Jeg var litt skeptisk til dyprens så nærme bryllupet, for ho nevnte 2 uker før. Jeg syntes jeg har fått litt uren hud i det siste. Ho sa jeg kom til å få glød i huden. Ikke kviser som popper ut. Dessuten hadde jeg visst normal/sensitiv hud. Urenhetene kom fordi jeg ikke er så flink til å rense og peele ansiktet. Porene er åpne, og det samler seg visstnok skitt der, og derfor urenheter. Ga meg streng beskjed om rens morgen og kveld og peele 2-3 ganger i uka. Dette vet jeg jo, men det er jo et tiltak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hm.... skal man gjøre sååå mye??!!! skikkelig tiltak!!!!! hmm.. tror jeg skal prøve enrensing av huden i god tid før bryllupet så jeg ser reaksjonen på huden!! huff, er så dårlig på sånt!! men er jo godt å pleie seg selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juli 2008 #447 Del Skrevet 2. juli 2008 For et slit det er å være brud altså Men, vi får trøste oss med at vi blir skikkelig snasne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2008 #448 Del Skrevet 2. juli 2008 Vi blir BEST!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2008 #449 Del Skrevet 2. juli 2008 Tusle skrev: For et slit det er å være brud altså Men, vi får trøste oss med at vi blir skikkelig snasne Det er ett slit ja men vi blir riktig så lekre da dinedama skrev: Vi blir BEST!!!!! :juhu: Ingen PROTEST!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 2. juli 2008 #450 Del Skrevet 2. juli 2008 Miso skrev: Hm.... skal man gjøre sååå mye??!!! skikkelig tiltak!!!!! hmm.. tror jeg skal prøve enrensing av huden i god tid før bryllupet så jeg ser reaksjonen på huden!! huff, er så dårlig på sånt!! men er jo godt å pleie seg selv da.. Det er et ork. Jeg får begynne å være flink til det nå da. Ellers blir det å få. Fargen på øyenbrynene ser forresten bedre ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2008 #451 Del Skrevet 2. juli 2008 Alvebruden skrev: Det er et ork. Jeg får begynne å være flink til det nå da. Ellers blir det å få. Fargen på øyenbrynene ser forresten bedre ut nå. Best å begynne nå ja det er ett slit å skulle være brud altså, men det er jo verdt det da å se brudgommens uttrykk :lur: Tror jeg skal prøve det stedet du var på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2008 #452 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) dinedama skrev: hihi Ja de maser stadig om at jeg må komme nedover å besøke dem, men jeg ser jo aldri at jeg får tid til det Men da er jeg selvskreven gjest i bryllupet deres :-D Jeg vil også være gjest!! Miso skrev: Det er rett og slett uhørt ja!! virker nesten som om hun ikke savner oss bra vi har hverandre Jeg har savna dere kjempemasse jo!! dinedama skrev: Jepp :-D KG mandag til fredag mellom 9 og 16 Savner de tidene... Nå er det slutt på kg i arbeidstida for meg... Nå går det mest i gå-sakte-aksjoner og kaffepauser, men lite internett... Får prøve å ta det igjen på kveldstid! Eventuelt skynde meg hjem fra jobb, for nå slutter jeg kl 15, så jeg kan rekke å joine dere den siste halvtimen! Endret 2. juli 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2008 #453 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Mazilla skrev: Jeg vil også være gjest!! Jeg har savna dere kjempemasse jo!! Savner de tidene... Nå er det slutt på kg i arbeidstida for meg... Nå går det mest i gå-sakte-aksjoner og kaffepauser, men lite internett... Får prøve å ta det igjen på kveldstid! Eventuelt skynde meg hjem fra jobb, for nå slutter jeg kl 15, så jeg kan rekke å joine dere den siste halvtimen! Bare å komme det :juhu: Åh, så søt du er vi har savnet deg også, godt å ha deg tilbake Det fine er jo at hvis du har internett hjemme så kan man stikke innom KG på kveldstid jeg gjør i hvertfall, er man avhengi så er man avhengi Endret 3. juli 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #454 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikke internett hjemme så jeg får aldri være på kveldstid... med det er bestilt Så forhåpentligvis er vi oppe og i gang med nettet iløpet av høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2008 #455 Del Skrevet 3. juli 2008 dinedama skrev: Jeg har ikke internett hjemme så jeg får aldri være på kveldstid... med det er bestilt Så forhåpentligvis er vi oppe og i gang med nettet iløpet av høsten :juhu: :juhu: :juhu: håper at det er oppe fra høsten av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #456 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg også, men det firmaet er de eneste som leverer bredbånd her, og er kjent for å være eksepsjonelt treige... Siripiri ble lovet internett i fjor sommer, men fikk det ikke før i år i juni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2008 #457 Del Skrevet 3. juli 2008 dinedama skrev: Ja jeg også, men det firmaet er de eneste som leverer bredbånd her, og er kjent for å være eksepsjonelt treige... Siripiri ble lovet internett i fjor sommer, men fikk det ikke før i år i juni... åh!! huff da, det var lenge.. skal krysse fingrene for at du får det når de sier at det skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #458 Del Skrevet 3. juli 2008 Nja.. vi tar det med en klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #459 Del Skrevet 3. juli 2008 Neste side :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2008 #460 Del Skrevet 3. juli 2008 :juhu: :juhu: for neste side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg