Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Tusen takk :) :) :)

er veeeldig fornøyd selv og lettet over at den er i boks :hoppe: Den står litt mer ut med underskjørt og da virker slepet litt lengere også, å så er den litt enklere å gå rundt med da ;) hehe :)

syns du har en utrolig stilig kjole jeg :) :)

Jeg har ikke tøff kjole... jeg har elegant kjole.. :sukk:

Men jeg har jo ike kjøpt den, så plutselig kan jeg forandre litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tøff kjole... jeg har elegant kjole.. :sukk:

Men jeg har jo ike kjøpt den, så plutselig kan jeg forandre litt :lur:

syns den kjolen du har er både elegant og stilig jeg :) :) nydelig kjole :)

men du har jo rett da, hvis du ikke har kjøpt og betalt kan du forandre litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter å ser på kjoler nå :juhu:

Åååå det er så mange jeg vil ha... :rødme: Tror du man kan gifte seg ca 50 ganger? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter å ser på kjoler nå :juhu:

Åååå det er så mange jeg vil ha... :rødme: Tror du man kan gifte seg ca 50 ganger? :klø:

hehe :fnise: tja, du kan jo si til mannen at du vil fornye ekteskapsløftene hver bryllupsdag :lur::fnise:

kjenner til problemet, det er aaaaaaltfor mange å velge i!!!! frustrerende :sukk: men du verden så deilig det er når den er på plass :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Tusen tusen takk for bilder :klem:

Skjønner godt du er fornøyd ja, kjolen var kjempefin og så stilig med den overdelen!! Liker litt sånn annerledes-kjoler :jepp: viktig å skille seg litt ut :fnise: Hvilke farger skal du ha til? Brunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for bilder :klem:

Skjønner godt du er fornøyd ja, kjolen var kjempefin og så stilig med den overdelen!! Liker litt sånn annerledes-kjoler :jepp: viktig å skille seg litt ut :fnise: Hvilke farger skal du ha til? Brunt?

Hei madam mim :)

tusen takk :) er veldig fornøyd selv med kjolen, savner den litt.. :sjenert: den er langt borte.. :sukk:

Ville ha en som skilte seg litt ut og som blir husket :) syns selv jeg klarte det :jepp:

invitasjonene, bordkort, svarkort og brudepikenes kjoler blir i hvitt og rødt! Vet ikke helt hvilke andre farger som blir med. Prøvde tilbehør i brunt, men det ble ikke noe fint! Så vi får se :) men skal legge ut bilder og info så fort jeg har noe :) ..for de som er interessert altså :sjenert:

Har ryddet litt i permen med bryllupsinfo nå, fått oppdatert litt og fjernet ting som kunens fjernes :) godt å se at det begynner å løsne litt og at ting faller litt på plass!! men enda er det MYE som skal gjøres, merker at tiden går fortere og fortere!! :kosteskaft: avgårde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bilder av kjolen da eller?!?!? har jeg gått glipp av noe?

hvis du vil se kjolen min, så kan du sende meg mailadressen! så kan du få se dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er virkelig nydelig :dåne: Den er så spesiell!! Din kjære kommer nok til å slite litt med å holde tårene tilbake tenker jeg.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er virkelig nydelig :dåne: Den er så spesiell!! Din kjære kommer nok til å slite litt med å holde tårene tilbake tenker jeg.. :rødme:

Tusen takk :rødme:

Av de jeg prøvde var det den eneste jeg følte meg som en prisesse i :sjenert: og det er jo det vi skal være den dagen :rødme:

Håper jo på den reaksjonen hos han :jepp: hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :rødme:

Av de jeg prøvde var det den eneste jeg følte meg som en prisesse i :sjenert: og det er jo det vi skal være den dagen :rødme:

Håper jo på den reaksjonen hos han :jepp: hehe :)

Såklart du får den reaksjonen! :jepp:

:dronning: Miso! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart får du den reaksjonen! :jepp:

:dronning: Miso! :fnise:

Håper det!!

har bare sett han med tårer i øynene to ganger så lenge vi har vært sammen!!

Så håper at han blir litt mer rørt enn han er klar over selv :sjenert:

:dronning: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det!!

har bare sett han med tårer i øynene to ganger så lenge vi har vært sammen!!

Så håper at han blir litt mer rørt enn han er klar over selv :sjenert:

:dronning: :fnise:

Oi, en ordentlig barsking han Miso-mannen! :fnise:

Min er litt mer lettrørt, han så samme film (A beautiful mind) to ganger på to dager, og grein begge gangene! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, en ordentlig barsking han Miso-mannen! :fnise:

Min er litt mer lettrørt, han så samme film (A beautiful mind) to ganger på to dager, og grein begge gangene! :skratte:

syns han kunne vist litt mer tydelige følelser når han blir rørt :fnise: Misos barsking :fnise::skratte:

Du er heldig som har en mann som ikke er redd for å vise at han blir rørt eller trist!! Min kjære kunne godt vært litt mer sånn, men jeg tror han har en slags greie om at menn sjeldent gråter.. ikke vet jeg :vetikke: Men satser på at han får ett par tårer i øynene når han ser meg komme opp kirkegulvet i drømmekjolen, slør nedover ansiktet og at jeg er mer nydelig enn noen gang :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns han kunne vist litt mer tydelige følelser når han blir rørt :fnise: Misos barsking :fnise::skratte:

Du er heldig som har en mann som ikke er redd for å vise at han blir rørt eller trist!! Min kjære kunne godt vært litt mer sånn, men jeg tror han har en slags greie om at menn sjeldent gråter.. ikke vet jeg :vetikke: Men satser på at han får ett par tårer i øynene når han ser meg komme opp kirkegulvet i drømmekjolen, slør nedover ansiktet og at jeg er mer nydelig enn noen gang :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Tenk hvis machomannen blir myk på bryllupsdagen, så søtt! :jepp:

Oi, tenk hvis du er så nydelig at han strigauler og bryter ut i hemningsløs og ukontrollert hulking når du er på vei opp gulvet! Du må nok passe deg så du ikke blir for nydelig! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis machomannen blir myk på bryllupsdagen, så søtt! :jepp:

Oi, tenk hvis du er så nydelig at han strigauler og bryter ut i hemningsløs og ukontrollert hulking når du er på vei opp gulvet! Du må nok passe deg så du ikke blir for nydelig! :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: var i en vielse hvor det faktisk skjedde!!! det vil jeg helst ikke oppleve, en tåre eller to er kjempe rørende altså :rødme: men helst ingen hemningsløs, hulkende gråt!! nei, får bytte ut kjolen med en potetsekk å holde meg nøytral!! :skratte:

NOT!!!!!!!!!!!!!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: var i en vielse hvor det faktisk skjedde!!! det vil jeg helst ikke oppleve, en tåre eller to er kjempe rørende altså :rødme: men helst ingen hemningsløs, hulkende gråt!! nei, får bytte ut kjolen med en potetsekk å holde meg nøytral!! :skratte:

NOT!!!!!!!!!!!!!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Oi, såpass!! Stakkars brud! Og forsåvidt stakkars brudgom! :dåne:

Potetsekk du liksom! Pfft..! :skratte: Vi skal jo være prinsesser! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass!! Stakkars brud! Og forsåvidt stakkars brudgom! :dåne:

Potetsekk du liksom! Pfft..! :skratte: Vi skal jo være prinsesser! :rødme:

:fnise: gir ikke slipp på prinsesse dagen altså, så da får han heller gråte!! :fnise: Ja, jadde litt vondt av bruden.. for han gråt som om han angret seg litt!! men de er gift og skal ha barn så det gikk bra :fnise:

åh, gleder meg til å være prinsesse :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :fnise: tja, du kan jo si til mannen at du vil fornye ekteskapsløftene hver bryllupsdag :lur::fnise:

kjenner til problemet, det er aaaaaaltfor mange å velge i!!!! frustrerende :sukk: men du verden så deilig det er når den er på plass :juhu: :juhu:

hihi :fnise:

Tror ikke jeg ser like fin ut i brudekjole på vår 50'ende bryllupsdag når jeg er over 70år og full av rynker og leverflekker :hoho:

Men eg kan jo kjøpe mange og bare sprade rundt i de når jeg føler for det :lur: Eller når jeg skal pynte meg til barndåper, bursdager og konfirmasjoner :ler: Tror du jeg får noen rare blikk da??? :klø:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise:

Tror ikke jeg ser like fin ut i brudekjole på vår 50'ende bryllupsdag når jeg er over 70år og full av rynker og leverflekker :hoho:

Men eg kan jo kjøpe mange og bare sprade rundt i de når jeg føler for det :lur: Eller når jeg skal pynte meg til barndåper, bursdager og konfirmasjoner :ler: Tror du jeg får noen rare blikk da??? :klø:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

neeeeei da, det kan jeg ikke tenke meg :skratte: :skratte:

vi kan jo arrangere fest dag på alles bryllupsdager, så kan vi kle oss i forsjellige brudekjoler å feire for oss selv her inne :juhu: sprade rundt etter humøret er lurt :lur::fnise:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...