Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden
Hurra!! Håper sola fra Fredrikstad rekker å blåse hit innen klokka er 16!

Kan riktignok eeegentlig ikke klage, det har faktisk vært sol her i over en måned! Dét er ganske ekstremt til å være Bergen! :regn:

Ja det er jo bare helt fantastisk. Men det er jo en fantastisk flott by allikevel da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

e-bay!!!!! :juhu: :juhu:

har kjøpt masse der jeg også :) Man sparer jo masse penger der :lur:

Skønner godt hvorfor :) E-bay er bare såå kult :juhu. :juhu:

har du kjøpt noe i det siste?

Seks minutter?? :dåne: :ler:

Gratulerer med brudepikekjole! Får vi se den også eller? :sjenert:

He he, ja det var 6 min igjen av tiden, så vi fikk det rimlig travelt :fnise. selv samboern var ivrig altså :fnise:

Selvfølgelig skal dere få se bildet, er ikke sikker at det blir den (men 100 kr skal jeg klare å miste hvis ikke) håper den passer og er like fin i virkeligheten :) skal legge ut bildet når jeg kommer hjem idag :) :)

er det noen som har kjøpt smykker fra E-bay?? ser at swarofskytiara (tviler på at det skrives sånn, men men...) selges billigere der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det bare helt fantastisk hot om dagen.

I natt kl halv 2 satt jeg faktisk i bikini på verandaen å svetta. Elsker sommer og sol. :juhu:

Kos deg i varmen i dag også. :klemmer:

Ja det er jo bare helt fantastisk. Men det er jo en fantastisk flott by allikevel da. ;)

Jeg gleder meg til bilder. :hoppe:

Det er fantastisk med sommer og sol :) deilig å kunne slippe å ha på så masse klær!! deilig å være ute og grille og kjenne varmen :juhu:

Har aldri vært i bergen jeg :sjenert: men sambo sier at det er en flott by og har lovt å ta meg med dit :)

hehe, bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Har aldri vært i bergen jeg :sjenert: men sambo sier at det er en flott by og har lovt å ta meg med dit :)

Je har vært i bergen 1 gang. Var med sambo på jobb, så måtte klare meg store deler av dagen på egenhånd i den store byen. *skummelt* :skratte:

Masse regn dala ned fra himmelen.

Gled deg til du en gang skal reise dit, og for all del så må dere ta en titt innim akvariumet. :tommelopp:

Du husker slangen dodraugen? Han bor der nå vettu. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skønner godt hvorfor :) E-bay er bare såå kult :juhu. :juhu:

har du kjøpt noe i det siste?

hmm.. :klø:

Jeg kjøpte mansjett knapper til kjære der for ikke så lenge siden.. så har jeg jo kjøpt noe bordpynt, øredobber, sko og tiara der også :) Men jeg bruker e-bay til alt... parfyme, hudpleie, bildeler... you name it :Nikke:

Fikk også sånn tøymatter med påsydd logo for å ha i bilen for en stund siden... stilig :lur:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Je har vært i bergen 1 gang. Var med sambo på jobb, så måtte klare meg store deler av dagen på egenhånd i den store byen. *skummelt* :skratte:

Masse regn dala ned fra himmelen.

Gled deg til du en gang skal reise dit, og for all del så må dere ta en titt innim akvariumet. :tommelopp:

Du husker slangen dodraugen? Han bor der nå vettu. :skratte:

åhh....dodraugen?? han har jeg alltid villet se :skratte: :skratte: hihi ;)

Skal absolutt dra til akvariumet :)

hmm.. :klø:

Jeg kjøpte mansjett knapper til kjære der for ikke så lenge siden.. så har jeg jo kjøpt noe bordpynt, øredobber, sko og tiara der også :) Men jeg bruker e-bay til alt... parfyme, hudpleie, bildeler... you name it :Nikke:

Fikk også sånn tøymatter med påsydd logo for å ha i bilen for en stund siden... stilig :lur:

åh, så kult :) :) det er mye der, skjønner hvorfor det står at det kan gjøre en avhengig... :lur: har en følelse av at den siden blir myye brukt fremover :) skal ha gjestebok i bryllupet også, som skal ligge i kirken før og under vielsen, så de som kommer dit kan skrive en hilsen :lur: kanskje jeg finner en gjestebok på E-bay :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis klart å ikke bli avhengig! Foreløpig har jeg bare kjøpt det aller nødvendigste og mest uunnværlige der... Sånt man bare må ha for at dagen i det hele tatt skal ha en sjanse til å bli bra!

Bryllupsdopapir og bryllupsfrisbee :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis klart å ikke bli avhengig! Foreløpig har jeg bare kjøpt det aller nødvendigste og mest uunnværlige der... Sånt man bare må ha for at dagen i det hele tatt skal ha en sjanse til å bli bra!

Bryllupsdopapir og bryllupsfrisbee :danser:

hehe :):fnise: så bryllupsdopapiret, det var bare råå kult :-D thi hi :) :)

Skal prøve å ikke bli avhengig, men det er så fort å finne noe fint som er sååå mye billigere!!! *farlig farlig* :ler:

Jeg fikk mail fra hun jeg kjøpte kjolen av nå, å hun ba meg sende mål så syr hun kjolen :danser: ho ho :) :) jeg som var redd den ikke passet :fnise:

E-BAY ROCKS!!!!!!! :danse:

nest etter KG selvfølgelig ;):fnise:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse sånne små søte gjestebøker der :jepp: men jeg har ikke kjøpt noe enda :sukk:

Men inne på de forskjellige auksjonene kan du gå inn på selgeren å se på "butikken" demmes :) Det er mange som har sånne ordentlige bryllupsbutikker der dem har alt mulig rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse sånne små søte gjestebøker der :jepp: men jeg har ikke kjøpt noe enda :sukk:

Men inne på de forskjellige auksjonene kan du gå inn på selgeren å se på "butikken" demmes :) Det er mange som har sånne ordentlige bryllupsbutikker der dem har alt mulig rart :)

:juhu: :juhu: gjett om det blir E-bay når jeg kommer hjem idag`a ?? :juhu: :juhu: Åh, nå kan jeg jo finne masse fine ting til bryllupet (og til leiligheten) som ikke `koster skjorta` :juhu: e-bay!!!

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er brudepike kjolen som vi har bestilt fra E-bay

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting

Har akkurat fått moren til en av jentene til å ta mål av henne, så de kan sendes nedover :) he he, den blir skreddersydd i Shanghai ;) Har tenkt at de skal ha en rød jakke over (samme farge som rødfargen på kjolen) må ha noe over siden det er i november. Og så skal de ha hvite kurver med blomster i :)

åhh, tror det blir kjempe fiiiint :juhu: :juhu: håååper kjolen blir like fin i virkeligheten som den ser ut på bildet :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

Ja, dodraugen du bare oppleve. Han har faktisk en do i akvariumet sitt også. :skratte:

Fantastisk vakker brudepikekjole. :rødme:

Jeg tør ikke handle fra e-bay jeg. :sjenert: Redd jeg blir avhengig. :fnise: Derfor går jeg heller i butikkene her å handler det for mye mere penger. :skratte: Har veldig lyst på 2 blomsterkurver derfra da, så jeg må få sambo til å hjelpe meg. Skjønner ikke så mye av sånn netthandel. Har prøvd meg på det 1 gang. Skulle kjøpe en askesuger. Jeg endte opp med å betale over dobbelt så mye for den enn hva jeg ville gjort her hjemme. :skratte:

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dodraugen du bare oppleve. Han har faktisk en do i akvariumet sitt også. :skratte:

Fantastisk vakker brudepikekjole. :rødme:

Jeg tør ikke handle fra e-bay jeg. :sjenert: Redd jeg blir avhengig. :fnise: Derfor går jeg heller i butikkene her å handler det for mye mere penger. :skratte: Har veldig lyst på 2 blomsterkurver derfra da, så jeg må få sambo til å hjelpe meg. Skjønner ikke så mye av sånn netthandel. Har prøvd meg på det 1 gang. Skulle kjøpe en askesuger. Jeg endte opp med å betale over dobbelt så mye for den enn hva jeg ville gjort her hjemme. :skratte:

:murvegg:

God morgen :) :)

:fnise: en do i akvariumet faktisk :skratte: jeg bare mååå dra å se han :) :) kanskje det blir en tur i løpet av sommeren :)

Takk, syns brudepikekjolen er nydelig, nå har vi fått til en avtale så vi får kjøpe to :lur: hehe, samboer som prutet ned.. klarer ikke sånt jeg :sjenert:

Fikk hjelp fra samboeren til å ordne dette, han handler en del data ting på nett så han kan det litt bedre enn det jeg kan. Men oppdaget fordelen nå, kjolene ble litt dyrere enn jeg trodde. Men allikevel billigere enn hva det ville blitt her hjemme! Så det er absolutt en fordel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh for en skjønn brudepikekjole :rødme:

Så jo akkurat ut som en brudekjole, bare litt mindre ;)

Har dere bare en brudepike? :)

Vi skal ikke ha noen vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh for en skjønn brudepikekjole :rødme:

Så jo akkurat ut som en brudekjole, bare litt mindre ;)

Har dere bare en brudepike? :)

Vi skal ikke ha noen vi...

Den er kjempefin, også er den i hvit og rød, samme som invitasjonene, bordkortene, meny, kirkeprogrammene, svarkort.. Så det matcher :lur:

Vi har to skjønne jenter på 8 og 5 som skal være brudepiker :) den eldste er datteren til min kjæres forlover, hun er også fadderbarnet hans. Og hun på 5 er datteren til ett annet vennepar :) de gleder seg veldig :) ikke mange brudepiker som får skreddersydde kjoler fra Shanghai ;) hihi :fnise:

kjolen var kjempefin!!!! ebay er en fantastisk side!!!

Takk :) er helt enig i at ebay er fantastisk :) :) ..fant brudekjolen min der til 10 dollar!!!

Vet ikke om jeg hadde turt å kjøpe DEN der, men det var da billig :fnise:

Åh, den var kjempefin :dåne:

Tusen takk, syns den er veldig fin selv :) håper bare den blir like fin i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...