Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du gleder deg til neste trening! Ville jo vært for galt hvis du skulle grue deg til hver gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Misoen :kose:

hehe *stolt* :fnise:

Så bra at du gleder deg til neste trening! Ville jo vært for galt hvis du skulle grue deg til hver gang! :fnise:

ja, det er en fordel å glede seg :) er moro å skulle trene med en som er proff, så blir spennende å se hvor ødelagt jeg er i morgen :fnise: tøye ut er en fin ting har jeg oppdaget :lur:

hun sa at med effektiv trening, tre ganger i uka vil jeg merke forskjell på 14 dager, så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker det veldig fort på utholdenhet og kondis :jepp:

Ja, også på det at jeg får mer energi :) Det merker jeg veldig godt. Trener for det meste med vekter, så merker ikke så mye med kondis der :( men med syklingen merkes det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker faktisk at jeg får bedre kondis for hver gang jeg er på spinning.. :jepp: Første gangen var et sant Hel*****, men gangen etter var det ikke fullt så tungt og sånn har det bare fortsatt :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker faktisk at jeg får bedre kondis for hver gang jeg er på spinning.. :jepp: Første gangen var et sant Hel*****, men gangen etter var det ikke fullt så tungt og sånn har det bare fortsatt :juhu:

Det er absolutt bra :) flinke dinedama :jepp:

Merker godt at jeg får mer energi, til kjæres store fortvilelse.. hehe, for han han ikke like mye energi :lur: hehe, bedre form enn kjære.. håper å få han med på å trene når nye spenst åpner like ved oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye treningssnakk. Flinke dere er! :) Her trenes det bare med Wii Fit for tiden, men fra mandag av begynner treningen også, så da blir det litt mer fart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det virkelig i gang med trening, og det er utrolig moro :jepp: det er såå mye bedre å ha en ved siden av meg som er motiverende og som kommer med råd og veiledning :) det gjør det hele mye morsommere og jeg kjenner på kroppen at jeg får mer ut av denne type trening :hoppe: så selv om jeg er støl og at kjennes ut som at armene mine nesten detter av (:fnise:) så var det utrolig moro å trene med PT idag :hoppe: gleder meg veldig til neste gang, syns det er en heeel uke til. Men imorgen skal jeg på`n igjen før jobb :trene: kommer sikkert til å være kjempetrøtt, men men..

er absolutt strålende fornøyd med dagens trening, dette er kjempe moro :hoppe:

..litt stolt av meg selv også da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye treningssnakk. Flinke dere er! :) Her trenes det bare med Wii Fit for tiden, men fra mandag av begynner treningen også, så da blir det litt mer fart. :jepp:

Hei Muffin :)

fungerer wii fit?? har veldig lyst på den, ser utrolig moro ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Miso :klemmer:

tusen takk :sjenert: er litt stolt selv..

nå er det RIB (les: rett i bingen) her :tanpuss: På tide å sove litt så jeg er klar for en ny dag i morgen :) huff, godt det snart er helg..

sov godt alle sammen, drøm søtt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen :)

Håper alle har sovet godt og drømt søte drømmer :jepp:

Da er det endelig fredag :hoppe: Veldig godt!! Nå skal jeg dra å trene før jeg drar på jobb, er veldig trøtt men det får være.. bare å komme seg av gårde :) kommer innom når jeg er på jobb :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Muffin :)

fungerer wii fit?? har veldig lyst på den, ser utrolig moro ut :jepp:

Svarer litt her jeg! Det er kjempegøy!! :Nikke:

God morgen alle sammen :)

Håper alle har sovet godt og drømt søte drømmer :jepp:

Da er det endelig fredag :hoppe: Veldig godt!! Nå skal jeg dra å trene før jeg drar på jobb, er veldig trøtt men det får være.. bare å komme seg av gårde :) kommer innom når jeg er på jobb :jepp:

:kose:

Flinkingen!! Deilig å trene før jobb/skole, er bare så utrolig tiltak å få satt i gang! Men det er jo deilig, så er det unnagjort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da :hakeslepp:

takk :kose: var veldig deilig, skulle gjerne holdt på lengre, men så er det dette som heter jobb da.. :sukk::fnise:

Svarer litt her jeg! Det er kjempegøy!! :Nikke:

Flinkingen!! Deilig å trene før jobb/skole, er bare så utrolig tiltak å få satt i gang! Men det er jo deilig, så er det unnagjort! :jepp:

Har så lyst på wii fit, eller wii generelt. Ser utrolig moro ut! Hva koster det sånn ca? vet du det?

Ja det var veldig deilig, tredje gang denne uka.. litt stolt av meg selv altså :sjenert: Nå er det jobb (les KG) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...