Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

:juhu: :duskedame: :banantroll: for 1000 innlegg :juhu: :duskedame: :banantroll:

Ikke meningen å være stille, men pcn klikka på jobb igår, så her ble det ingen KG :sukk: Men idag er jeg tilbake :jepp:

Bare kos det Maz at du er innom boka mi :jepp:

treningen var bra, sliten og støl men gleder meg til å ha time med treneren idag :) kl 17:00 er det i gang! Tror det blir hardt men bra :) prøver å holde meg til frukt og sunn mat, men det er ikke lett nei!! :sukk: men har jo ett mål da :lur: hehe :)

Nå er det torsdag, snart helg :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom og :klemmer: litt på Miso!

TUSLE :kose:

:vinke:

Innom og leser meg litt opp her også :)

Så flinke dere er og trene! Nesten som man blir inspirert til å begynne! :trene: Puh.. Der ble jeg nesten sliten gitt :fnise:

Men dere må si meg hva slags kjekke jobber dere har der dere kan sitte her om dagene!?!?! Jeg vil også ha en slik.. Har ikke data på min arbeidsplass engang :sukk: Ikke det at man hadde hatt tid til å sitte med den da... :sukk:

Hei Siripiri! Så koselig at du er innom boka mi :jepp:

Her går trening så det suser :) må prøve å komme i form til den store dagen, det nærmer seg nå med altfor store stormskritt så her er det bare å ta i ett skikkelig tak :) er ganske moro når jeg kommer i gang!!

Miiiiiisooooo....? :sjenert:

Mazilla!!!!!!!!!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... sunn mat :spy:

Neida det er godt det, men det er så mye bedre med sunn... :sukk:

Sunn mat er sjeldent godt, men fant en bok med oppskrifter for lett og enkel mat :) og der er det faktisk ganske mye godt, mange kylling retter og gode salater :spise: Men det er såå lett å la seg frister av alt mulig annet godt når jeg går å handler :sjenert:

skjerpings!!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 34

Ferdig

Ikke ferdig

Under planlegging

* Bestille sminking til bryllup - avtale prøvetime for det

* bestille halssmykke og tiara - for å sjekke mot kjolen.

* kjøpe kurver til toalettene - begynne med innhold også

* kjøpe papp til bordkort

* male ferdig kjøkkenet.

* sette sammen liste over bryllupsdetaljer så det er klart til helga.

* lete etter gjestebok, eventuelt bestille.

* trene tirsdag, onsdag og torsdag

Fått unna noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...