Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #601 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke bra for meg, men for bedriften til kjære De er norges største hytte produsent Jeg tok meg litt vann jeg for din kjære så bra, kan for det å vi nam, vann er god idag skal jeg trene etter jobb, fått treningsprogrammet fra PT og skal prøve det ut idag..gruer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2008 #602 Del Skrevet 19. august 2008 for din kjære så bra, kan for det å vi nam, vann er god idag skal jeg trene etter jobb, fått treningsprogrammet fra PT og skal prøve det ut idag..gruer meg.. Godt noen er fornuftige og drikker vann og trener... Jeg skal på vorspiel kl fire, og har enda ikke kommet i gang med noe fornuftig treningsopplegg.. Ser treningsopplegget bra ut da? Det blir nok et slit, men stå på så går det knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2008 #603 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er bare innom og sniker litt i boken din. Må si dere har valgt en flott dato for bryllupet! (Det er nemlig 6-årsdagen til forloveden min og meg ) Og så gøy at dere skal gifte dere på 3-årsdagen for forlovelsen, for det drømmer nemlig vi om å gjøre også. Så flink du er til å trene! Du kommer jo til å få den smekre kroppen til bryllupet. Spennende at det nærmer seg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #604 Del Skrevet 19. august 2008 Godt noen er fornuftige og drikker vann og trener... Jeg skal på vorspiel kl fire, og har enda ikke kommet i gang med noe fornuftig treningsopplegg.. Ser treningsopplegget bra ut da? Det blir nok et slit, men stå på så går det knall! Hei Maz Prøver å skjerpe meg litt nå, gikk opp for meg at det ikke er så lenge til selve dagen og da vil jeg se bra ut hehe ja, opplegget ser veldig bra ut.. men løfting av vekter tror jeg kan bli tungt ..er litt redd for å se dum ut på treningssenteret, gruer meg veldig.. får bare plugge inn ipoden og drømme meg inn i en egen liten verden Jeg er bare innom og sniker litt i boken din. Må si dere har valgt en flott dato for bryllupet! (Det er nemlig 6-årsdagen til forloveden min og meg ) Og så gøy at dere skal gifte dere på 3-årsdagen for forlovelsen, for det drømmer nemlig vi om å gjøre også. Så flink du er til å trene! Du kommer jo til å få den smekre kroppen til bryllupet. Spennende at det nærmer seg :-D Hei Muffin velkommen inn i dagboka mi så koselig at du er innom He he, så moro at dere har sammen dato, enig i at det er en veldig fin en lett for min kjære å huske når alt er på sammen dato Klaffa veldig bra å få på samme dato, fornøyd med det :rødme: Takk takk, prøver å gjøre en skikkelig innsats nå mot den store dagen, målet er tre ganger i uka hvorav en er med personlig trener! så får vi, forhåpentligvis så går dette bra.. men er litt nervøs veldig koselig at du var innom, bare å stikke innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #605 Del Skrevet 19. august 2008 Nå skal jeg lage en plan over uka med alt som skal gjøres!! tror det er den enste måten jeg får unna alt på, ved å ha det skriftlig! UKE 34 * Bestille sminking til bryllup - avtale prøvetime for det. * bestille halssmykke og tiara - for å sjekke mot kjolen. * kjøpe kurver til toalettene - begynne med innhold også * kjøpe papp til bordkort * male ferdig kjøkkenet. * sette sammen liste over bryllupsdetaljer så det er klart til helga. * lete etter gjestebok, eventuelt bestille. * trene tirsdag, onsdag og torsdag Det er det jeg kommer på nå, dukker sikkert opp flere ting etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #606 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg skal også trene etter jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #607 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg skal også trene etter jobb i dag da trener vi "sammen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #608 Del Skrevet 19. august 2008 Jeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #609 Del Skrevet 19. august 2008 Jeeeeee lettere når man trener sammen med noen syns jeg hehe hva skal du trene? ..gruer meg skikkelig, er så redd for å drite meg helt ut.. ikke løftet vekter før, så dette kan bli interessant.. håper ikke det er noen andre der.. lov å håpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. august 2008 #610 Del Skrevet 19. august 2008 Innom og litt på Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2008 #611 Del Skrevet 19. august 2008 Åssen gikk det på treninga? Tipper du var superflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 19. august 2008 #612 Del Skrevet 19. august 2008 Innom og leser meg litt opp her også Så flinke dere er og trene! Nesten som man blir inspirert til å begynne! Puh.. Der ble jeg nesten sliten gitt Men dere må si meg hva slags kjekke jobber dere har der dere kan sitte her om dagene!?!?! Jeg vil også ha en slik.. Har ikke data på min arbeidsplass engang Ikke det at man hadde hatt tid til å sitte med den da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2008 #613 Del Skrevet 20. august 2008 lettere når man trener sammen med noen syns jeg hehe hva skal du trene? ..gruer meg skikkelig, er så redd for å drite meg helt ut.. ikke løftet vekter før, så dette kan bli interessant.. håper ikke det er noen andre der.. lov å håpe da Jeg hadde 20min "kappgang" på tredemølle ,og styrke på overkroppen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #614 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg lurer fortsatt på åssen det gikk... Hmm, Miso har jo ikke skrevet her i dag jo! Å nei, bare ikke treneren pusha Miso til døde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #615 Del Skrevet 20. august 2008 Miiiiiisooooo....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #616 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg sitter her og lurer på hva som skjer når jeg passerer 1000 innlegg! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #617 Del Skrevet 20. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #618 Del Skrevet 20. august 2008 Oi, ikke meninga å friste med når du kjører en hard linje mot deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #619 Del Skrevet 20. august 2008 meg selv litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2008 #620 Del Skrevet 20. august 2008 Håper du kan tilgi meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg