Gjest Siripiri Skrevet 4. juli 2008 #481 Del Skrevet 4. juli 2008 :juhu: :juhu: det lover veldig bra da blir det om å gjøre å være mest mulig ute i sola satse på at sola blir værende Hva skal du i helgen da Siripiri? Jepp Bare sol deg masse nå Veldig kjekt til bryllupsdagen å kunne få litt farge uten å måtte ta utallige timer sol! Nei jeg har arbeidshelg, så det er vel det som er hovedplanen Men veldig mulig at jeg drar sammens med Dinedama på bryggedans Det er veldig morsomt, men må jo ta det rolig da, siden jeg må på jobb på søndag kl tre Men skal vel egentlig ikke klage, er seks uker siden sist jeg hadde arbeidshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juli 2008 #482 Del Skrevet 4. juli 2008 jeg har en pappa som er så mørk at på sommeren tror folk han er utlending Så jeg har nok fått noen gode gener derifra da har du nok fått gode gener derfra ja pappa ble alltid rød han, mest knallrød midt på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2008 #483 Del Skrevet 4. juli 2008 Hihi Pappa har også blitt litt rød midt på hodet de siste årenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juli 2008 #484 Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp Bare sol deg masse nå Veldig kjekt til bryllupsdagen å kunne få litt farge uten å måtte ta utallige timer sol! Nei jeg har arbeidshelg, så det er vel det som er hovedplanen Men veldig mulig at jeg drar sammens med Dinedama på bryggedans Det er veldig morsomt, men må jo ta det rolig da, siden jeg må på jobb på søndag kl tre Men skal vel egentlig ikke klage, er seks uker siden sist jeg hadde arbeidshelg! Åh, bryggesans høres utrolig moro ut skulle ønske det var noe lignende her nede.. men her er det ikke noe av den slags, og tviler på at jeg hadde fått med meg kjære!! dere får kose dere litt for meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juli 2008 #485 Del Skrevet 4. juli 2008 Hihi Pappa har også blitt litt rød midt på hodet de siste årenen :fnise: pappa fikk ett glass av meg for en del år siden hvor det står "I`m not bald, I`m just taller than my hair" den har jeg hjemme og tenker på han hver gang jeg drikker en øl av den :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2008 #486 Del Skrevet 4. juli 2008 Hahahah Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 4. juli 2008 #487 Del Skrevet 4. juli 2008 :fnise: pappa fikk ett glass av meg for en del år siden hvor det står "I`m not bald, I`m just taller than my hair" den har jeg hjemme og tenker på han hver gang jeg drikker en øl av den :-D Hihi!! Den var kjempe tøff da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juli 2008 #488 Del Skrevet 4. juli 2008 :fnise: pappa fikk ett glass av meg for en del år siden hvor det står "I`m not bald, I`m just taller than my hair" den har jeg hjemme og tenker på han hver gang jeg drikker en øl av den :-D KONGE! Må være tidenes gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. juli 2008 #489 Del Skrevet 5. juli 2008 :skratte: han lo godt når han fikk det syns det var så kult selv at da jeg så det så måtte jeg kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2008 #490 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg tror jeg må finne en t-sjorte til pappa med den setningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2008 #491 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå sitter jeg på jobb og vil aller mest hjem til senga mi Har blitt skikkelig forkjøla får se om jeg orker å være her til fire, kan hende jeg stenger før og drar meg selv hjem!! er så sta også, presser meg selv til noe jeg egentlig ikke orker!! det har jeg arvet fra pappa tror jeg!! skyhøy arbeidsmoral. Ikke så veldig flink til å tenke på meg selv, noe jeg kanskje burde Kan som sagt hende at jeg tar en tidlig dag.. syns litt synd på meg selv da.. det er jo lov innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #492 Del Skrevet 8. juli 2008 Dakar Misoen Har du noe nytt å komme med? Jeg er sladdersyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2008 #493 Del Skrevet 8. juli 2008 Dakar Misoen Har du noe nytt å komme med? Jeg er sladdersyk takk *atshooo* hehe, noe nytt!!?? nei egentlig ikke, ikke noe spennende som skjer her!! eneste er jo at vi er ferdig med å male kjøkkenet :juhu: :juhu: det blir fiint :) skal male skapdører også,men må finne fargen først!! Prøver å få gjort unna noe greier med dette bryllupet, men er ikke i heeelt form til det idag sorry at jeg ikke har mer nytt å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #494 Del Skrevet 8. juli 2008 Ooo så moro Hvilken farge har dere malt? Jeg er kjempeglad i å sette sammen farger Var i himmelen da vi skulle velge farger til nesten hele huset vårt før jul Men ikke så glad i å male da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2008 #495 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ooo så moro Hvilken farge har dere malt? Jeg er kjempeglad i å sette sammen farger Var i himmelen da vi skulle velge farger til nesten hele huset vårt før jul Men ikke så glad i å male da.. hehe, veldig moro å velge farger ja syns første strøket er moro å male, for da ser man at det blir en annen farge:) men andre strøket er bare kjedelig men det tok min kjære på søndag, mens jeg lå i senga og sov sammen med pusekatten.. Fargen blir veldig lys lys beige, husker ikke helt hva den heter! men veggene blir lys beige og skapdørerne blir mørke, men vet ikke helt hvilken farge enda. Skal bytte knotter til skapdørene også det blir fiiint, det er jeg sikker på er så mye lysere og hyggeligere der nå Elsker å pusse opp til min kjæres fortvilelse har planer om å ta gjesterommet/kontoret om ikke så lenge også men han vet det ikke enda litt sweet talk så går det nok Endret 8. juli 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #496 Del Skrevet 8. juli 2008 Mørk sjokolade brunt er kjempefint til... Vi malte stuen og spisestuen i lys beige med mørkebrune lister og det ble helt kanon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2008 #497 Del Skrevet 8. juli 2008 Mørk sjokolade brunt er kjempefint til... Vi malte stuen og spisestuen i lys beige med mørkebrune lister og det ble helt kanon var noe sånt jeg hadde tenkt da skal jeg se på den fargen takk er du på jobb nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #498 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja nå er jeg på jobb... det går omtrent i ett her nå... folk er helt ville etter å klippe seg Så eg kjenner det blir deilig med erie snart Når er det du tar ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2008 #499 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ja nå er jeg på jobb... det går omtrent i ett her nå... folk er helt ville etter å klippe seg Så eg kjenner det blir deilig med erie snart Når er det du tar ferie? Har fri i uke 31 og 32, men tar nok noen dager i uke 30 også! Enda litt til ferie her.. Hehe, folk vil vel ha fine frisyrer til sommeren sommerhår hva med deg? når har du ferie? Endret 8. juli 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #500 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja mange kjenner varmen nå å vil ha håret kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg