Gjest Miso Skrevet 27. juni 2008 #421 Del Skrevet 27. juni 2008 Hihi Det hørtes ut som noen veeeldig slitsomme dager ja! Meeen... Man husker vel kanskje hvordan det var å vær i den alderen også Ikke akkurat lett å være i ro, eller å høre på de voksne Ja det er kjempe kjekt med 100%.. Iallefall i forhold til økonomien! Skulle gjerne hadd samme inntekt, men med 50% stilling, men det går vel ikke He he dessverre tror jeg ikke det går, skulle gjerne jobbet få dager med 100% lønn!! hehe, det hadde vært supert Satser på å vinne i lotto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. juni 2008 #422 Del Skrevet 27. juni 2008 He he dessverre tror jeg ikke det går, skulle gjerne jobbet få dager med 100% lønn!! hehe, det hadde vært supert Satser på å vinne i lotto Den henger jeg meg med på! Skulle gjerne vunnet litt i lotto, og dratt til syden..! Er så syden-syk at du aner ikke! Mamma kom hjem i går, brun og fin, med masse ting hun hadde kjøpt!! Åhe.. Og brukt litt på hus og ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. juni 2008 #423 Del Skrevet 27. juni 2008 Den henger jeg meg med på! Skulle gjerne vunnet litt i lotto, og dratt til syden..! Er så syden-syk at du aner ikke! Mamma kom hjem i går, brun og fin, med masse ting hun hadde kjøpt!! Åhe.. Og brukt litt på hus og ny bil! Skulle gjerne reist, masse :-D Kjøpt hus og ny bil, og en ny garderobe er jo tross alt jente og trenger alltid nye klær, har aldri n oe å ha på meg Men siden jeg bor sammen med en som er veldig økonomisk hadde noe blitt spart også, kanskje fornuftig igrunn.. litt ihvertfall Så ett skilt med lottogevisnst på 46 millioner, hadde ikke sagt neitakk til det!!!! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 27. juni 2008 #424 Del Skrevet 27. juni 2008 Har bestilt time hos Askepott i dag. Skal farge vipper og bryn til tirsdag, og støpe på negler neste torsdag. (Får ikke helt dreisen på mine nå) Selvfølgelig glemte jeg å bestille ansiktsbehandling. Så det får jeg bestille på tirsdag tenker jeg. Skal uansett gi deg tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #425 Del Skrevet 28. juni 2008 Har bestilt time hos Askepott i dag. Skal farge vipper og bryn til tirsdag, og støpe på negler neste torsdag. (Får ikke helt dreisen på mine nå) Selvfølgelig glemte jeg å bestille ansiktsbehandling. Så det får jeg bestille på tirsdag tenker jeg. Skal uansett gi deg tilbakemelding. Åh, kjempefint Så deilig å kunne pleie seg selv litt Gleder meg til å høre hvordan det gikk Håper de er flinke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #426 Del Skrevet 30. juni 2008 Gooooo morn Misoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #427 Del Skrevet 30. juni 2008 Gooooo morn Misoen Gooood morgen Dina endelig tilbake til normale uke igjen, det vil si KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #428 Del Skrevet 30. juni 2008 Jepp :-D KG mandag til fredag mellom 9 og 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #429 Del Skrevet 30. juni 2008 Her er det KG i arbeidstiden :fnise: Huff, igår kveld ble jeg liggende å tenke.. å så følte jeg bare at alt av farger som er valgt til bryllupet er helt feil!! Vil at det skal matche og bli sååå fint,men føler virkelig ikke at det blir det. Det føles bare feil vet ikke hvor denne tanken kom fra, men får den ikke bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #430 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke farger er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #431 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke farger er det da? invitasjonene er røde og hvite, det samme er kjolene til brudepikene, men det matcher overhodet ikke til min kjole. Eller brudebuketten.. føles bare så feil.. alle her klarer å få det til å stå i stil, føler ikke at jeg får det til... vet det høres dumt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #432 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke farger har du i kjolen og buketten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #433 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke farger har du i kjolen og buketten da? Brudekjolen er ivory hvit med beige pynt foran. Syns ikke så godt på bildene. Buketten blir i lyse farger. Dekoratøren mente rødt og hvitt vil bli for harde farger sammen i en bukett.. Også vet jeg ikke om jeg vil ha rødt i den heller.. vanskelig. Det blir sikkert fint, er ikke det.. er bare så usikker på det.. litt sent egentlïg å angre på det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2008 #434 Del Skrevet 30. juni 2008 hmm.. det hørtes vanskelig ut ja... men om du står som ivory brud, men bukett i ivory også så vil det nok bli kjempefint selv om du har røde detaljer her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2008 #435 Del Skrevet 1. juli 2008 Idag føles ting litt bedre Min kjære holdt på igår for å finne en løsning på fargene og kom opp med en veldig veldig fin løsning til bordkortene blant annet Han er så skjønn :rødme: Ser ikke like håpløst ut lenger og jeg tror det kan bli fint, hehe.. huff, håper ikke jeg får flere sånne tanker... Snille gutten min, han gjør alt for at dagen skal bli perfekt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2008 #436 Del Skrevet 1. juli 2008 Så snilt :-D Min bryr seg egentlig ikke så mye, for han sier selv at det er jo enda lenge til Håper han begynner å bry seg litt mer etterhvert.. Vi var på besøk hos en gammel kolega av meg i går som gitet seg for to år siden, og hun plukket fram det ene etter det andre fra bryllupet Det var så koselig, og da ble faktisk kjære littegrann engasjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2008 #437 Del Skrevet 1. juli 2008 Innom for å gi Miso en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 1. juli 2008 #438 Del Skrevet 1. juli 2008 Idag føles ting litt bedre Min kjære holdt på igår for å finne en løsning på fargene og kom opp med en veldig veldig fin løsning til bordkortene blant annet Han er så skjønn :rødme: Ser ikke like håpløst ut lenger og jeg tror det kan bli fint, hehe.. huff, håper ikke jeg får flere sånne tanker... Snille gutten min, han gjør alt for at dagen skal bli perfekt :rødme: Tell me, tell me, TELL ME!!!!!!!!!!! Det er masse rart som surrer rundt oppe i hodene våres nå. Vi vil jo at alt skal være perfekt. Jo mer vi tenker på ting, jo verre blir det nesten. Supert at din kjære kom på en ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2008 #439 Del Skrevet 1. juli 2008 Idag føles ting litt bedre Min kjære holdt på igår for å finne en løsning på fargene og kom opp med en veldig veldig fin løsning til bordkortene blant annet Han er så skjønn :rødme: Ser ikke like håpløst ut lenger og jeg tror det kan bli fint, hehe.. huff, håper ikke jeg får flere sånne tanker... Snille gutten min, han gjør alt for at dagen skal bli perfekt :rødme: Så bra!! Håper dagen blir perfekt. Det tror jeg den blir. Sånne "nedfor-tanker" tror jeg alltid dukker opp en eller annen gang uansett. Og det løser seg jo! Alt kommer til å bli bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2008 #440 Del Skrevet 1. juli 2008 Så snilt :-D Min bryr seg egentlig ikke så mye, for han sier selv at det er jo enda lenge til Håper han begynner å bry seg litt mer etterhvert.. Vi var på besøk hos en gammel kolega av meg i går som gitet seg for to år siden, og hun plukket fram det ene etter det andre fra bryllupet Det var så koselig, og da ble faktisk kjære littegrann engasjert Så bra han ble noe engasjert Det går litt tid mellom hver gang han viser interesse, men har sagt til han ett par ganger at vi er to om dette og at han må være litt interessert hvis vi skal få til dette! Han er veldig flink når han vil, ser på bryllups sider på nettet og kommer med ideer snill gutt Innom for å gi Miso en Åh, så koselig tusen takk Tusle, en stoooor tilbake! Tell me, tell me, TELL ME!!!!!!!!!!! Det er masse rart som surrer rundt oppe i hodene våres nå. Vi vil jo at alt skal være perfekt. Jo mer vi tenker på ting, jo verre blir det nesten. Supert at din kjære kom på en ide. Jeg fikk bare en skikkelig følelse av at alt vi hadde valgt var feil, feil farge til alt. Så bare ikke at det ville bli fint!! Ble skikkelig lei meg for jeg ville bytte alt, men det var jo noe sent.. hehe men min kjære kom på en så god ide til bordkortene at det løsnet litt De er lik som invitasjonene, røde og hvite. Han limte dem på en papp bit og det ble såå mye finere noe så enkelt! haner flink :rødme: Så bra!! Håper dagen blir perfekt. Det tror jeg den blir. Sånne "nedfor-tanker" tror jeg alltid dukker opp en eller annen gang uansett. Og det løser seg jo! Alt kommer til å bli bra!! det er slitsomt med sånne nedturer, for jeg vet at dagen blir perfekt så lenge jeg får gifte meg med drømmemannen men vil jo at alt det andre skal være perfekt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg