Gå til innhold

Elektrisk om våren.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

På norgesglasset i nrk P1 var det mandag 5/5 et innslag om mennesker som blir elektriske om våren.

Noen som vet noe mer?

Evt har en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Joda, men tror ikke det var akkurat det innslaget handlet om.

Var noe om å få støt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får masse støt sånn uansett..

ellers vet jeg ingenting om elektristet om våren...

....liker ikke våren den bringer med seg små slemme gule støv i luften..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Kansje det er derfor jeg gir Tulla stör hver gabg jeg kler av henne etter vi har vert ute om dagene....

Nå vil hun ikke at jeg hjelper henne mer skal gjöre det selv og det fårstår jeg siden det slår gnister mellom oss når jeg beveger meg när henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg får ! Det kommer ofte av at luften blir tørrere.

Unngå syntetiske stoffer og tørr hud.

Selv pleier jeg å knipse på ting før jeg tar i de. Gjelder spesielt ting i bilen og inne på butikker. Ser jo heeelt cårny ut der jeg går og knipser, men jeg får ikke støt. ( Selv om knipset noen ganger kan gjøre mer vondt enn støt, så slipper jeg å kveppe til )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får alltid støt hele tiden...

kanskje jeg skal begynne å knipse på ting..

men av og til får jeg når jeg gir penger tilbake til kunder i butikken jeg har deltidsjobb i...

HIHI, kan ikke akkurat knipse på kundene heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Får støt i fleng, jeg. Det er nok det tørre været som har skylda. Atmosfæriske forhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får støt året rundt - vår og vinter :hoppe:

Det er nok været som mange sier, og det hjelper virkelig å knipse! Godt å høre at jeg ikke er den eneste, for man føler seg ganske riktig litt corny :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

i det siste har jeg fått støt når jeg koser med Opus (katten), da skvetter vi begge to :D Og hun som sitter ved siden av meg på lesesalen får jeg også støt av. Lurer på at det er meg og ikke andre som er problemet :) I tillegg har jeg fått problemer med elektrisk hår som står alle veier, det hadde jeg ikke i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å IKKE prøve det tipset. Det blir som å gå med en strømledning rundt magen. Tenk hva man blir utsatt for av stråling etc. da!? I tillegg til aller de andre strålingskildene vi omgir oss med!!!

Selv må jeg holde meg unna alle slike kilder, jeg har blitt skikkelig el-overfølsom. Kan heller ikke bruke vanlig pc-skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...