Gjest Otilie Skrevet 31. august 2004 #601 Del Skrevet 31. august 2004 GLAD I DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 31. august 2004 #602 Del Skrevet 31. august 2004 Glad i deg og vennen min.... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. september 2004 #603 Del Skrevet 2. september 2004 Så klart! Den dagen du var her,- klarte jeg å unngå å se det.. Ja, ja,- ta en titt på Dagens rose om når du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. oktober 2004 #604 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kom plutselig til å tenke på deg. Nå er det jammen lenge siden vi har lekt. Hvor holder du hus for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 19. desember 2004 #605 Del Skrevet 19. desember 2004 Heisann! Har ikke nett lengre jeg, så det er andre plasser jeg holder meg... :cry: Håper å få kommet meg på igjen over nyttår, men kan ikke love noe.. Har ikke hørt fra deg heller på lenge! Håper du har det bra! Vimsa mi!! Heeei!!! Har lenge tenkt å stikke innom dere, men føler liksom ikke jeg kan stille opp på dørensånn plutselig heller.. Hehehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. desember 2004 #606 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei hei! Juleklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 22. desember 2004 #607 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk skal du ha!!! Håper dere har det bra hjemme! Her på sørlandet er det nå blitt blaut igjen.. Snøen har regnet vekk og det er ikke julestemning over plassen her i det hele tatt.. SKal til byen for tredje gang på 3 dager nå, så da får jeg se julegaten jaffal om ikke annet. Kommer bittelitt i julesteming når jeg ser de. Så håper vi som vanlig at det kommer snø til julaften :D :D Evig optimister, hvert pigadø år, heheh.... !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 17. august 2005 #608 Del Skrevet 17. august 2005 Ok, nå var det på tide jeg stak innom her en tur igjen. Gikk på se nye innlegg, og hva så jeg der? jooo da. ikke mindre en 258 sider!!!! Ganske på tide å komme seg inn her igjen ja.. Jeg har vært uten pc i 11 mnd nå!!! Helt grusomt!! Så nå sitter jeg på jobb og sniker litt da Får ny pc hjemme neste uke. klarer neste ikke vente! Skal bli så godt bare kunne logge seg nå når jeg vil og ikke bare mens jeg er på jobb.. Det er trådløst nett i huset, så jeg kan sånn sett bare logge meg rett på når den nye kommer. Håper jeg. Er jo udugelig når det kommer til tekniske ting.. Det er derfor jeg har skaffet meg en eletrikker kompis! hahaha!! Dama hans trodde det var noe helt annet jeg skulle bruke han til.. neitakk.. Jeg bare bruker han når jeg må fikse en ledning eller noe eletrisk eller teknisk. Ganske greit. Lurer på når han vil ha noe igjen for det.. Må vel dra på en Bryne-kamp eller no.. Jaaavel, frå vel sove gjennom den kampen, som alle andre av de kampene jeg har vært på, tenker jeg.. Nei, må suse litt rundt og se hva som er nytt på forumet jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. august 2005 #609 Del Skrevet 17. august 2005 Hei sunshine-t. Det var lenge siden. Velkommen tilbake :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 17. august 2005 #610 Del Skrevet 17. august 2005 Hei sunshine-t. Det var lenge siden. Velkommen tilbake :-) ← Takktakk!! :) Tenkte å være her litt mer nå, eller så fort jeg får pcn i hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 2. september 2005 #611 Del Skrevet 2. september 2005 Kom plutselig til å tenke på deg. Nå er det jammen lenge siden vi har lekt. Hvor holder du hus for tiden? ← Har bare flytta fra samboern Endelig fått nett hjemme nå! Utrolig deilig!! SÅ nå blir der surfing igjen som i gamle dager, hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. september 2005 #612 Del Skrevet 2. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 14. september 2005 #613 Del Skrevet 14. september 2005 ← Hei sann!!! :D :D :D Jeg leste litt i dagboken min nå. "Jippi, i dag blir jeg 22 år" Hahaha!!! Litt lenge siden eller! Mai 2003 jeg ble medlem. Det begynner å bli en stund siden det ja!! Og ikke så mye er forandret her inne på den tiden jeg har vært vekke Fremdeles brukere som slenger dritt og krangler og syter, hehe.. Har funnet ut at jeg skal begynne å leve ett snilt nettliv jeg da. Å ikke skrive kranglete innlegg. Så langt jeg klarer da Var jo det å prøve uansett! He he!! ok.. kremtkremt.. gi meg nå ett eller to poeng før å prøve da?? Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 21. september 2005 #614 Del Skrevet 21. september 2005 Her var det ikke mye liv gitt!! Måtte frem med støvkluten igjen jeg! Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. september 2005 #615 Del Skrevet 21. september 2005 Eg bare sumbla over dagboka di, eg føler liksom at eg ikkje har sett den før? Men no dukker eg kanskje opp her av og til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 21. september 2005 #616 Del Skrevet 21. september 2005 Eg bare sumbla over dagboka di, eg føler liksom at eg ikkje har sett den før? Men no dukker eg kanskje opp her av og til . ← HehE!! Jeg har ikke vært her på litt over ett år jeg Så da er det ikke noe rart du ikke har sett den Men takk for at du stakk innom og la igjen en liten hilsen i natten!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. september 2005 #617 Del Skrevet 22. september 2005 Hellu hellu, eller kanskje jeg skal si god jul?!! Skal få tre poeng av meg fordi du er tilbake da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 22. september 2005 #618 Del Skrevet 22. september 2005 Hellu hellu, eller kanskje jeg skal si god jul?!! Skal få tre poeng av meg fordi du er tilbake da. ← De mobber meg enda på jobb for den, hehe!! Takk for 3 poeng! :D Hehe!! Dagens første poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 24. september 2005 #619 Del Skrevet 24. september 2005 Så her har altså du og dagboka gjemt dere Lenge siden sist, ser litt av hvert har skjedd hos deg også siden sist. Som Tilde, gir jeg deg også 3 poeng for at du har kommet tilbake Og siden så mange av brukerene har begynt å kjøpe julepresanger var du kanskje ikke helt på jorde Håper du har en fin og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 15. oktober 2005 #620 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så her har altså du og dagboka gjemt dere Lenge siden sist, ser litt av hvert har skjedd hos deg også siden sist. Som Tilde, gir jeg deg også 3 poeng for at du har kommet tilbake Og siden så mange av brukerene har begynt å kjøpe julepresanger var du kanskje ikke helt på jorde Håper du har en fin og avslappende helg ← Takk takk!! Da har jeg jo faktisk hele 6 poeng! Hehee!! Jeg tenkte på deg i går faktisk! Kjørte forbi huset ditt. Skulle til ei venninne oppe med vannet på andre siden av dere. Så skulle jeg bare ta snarveien om dere og ned veien, men der var det jo seff stengt!! Så jeg satt meg fast i bakken jeg.. Skikkelig smart.. Bare spant på grusen. bannet og steiket som en helt.. Hehe!! Tenkte jaja. viss jeg ikke kommer opp, får jeg bare parkere og stikke innom vipsen.. he he!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå