Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på deg! :vinke:

Hva er det du lærer dattera di, da? Å bli tastaturvandal? :lol:

Hørtes ut som en morsom fest. Jeg vil også på morsom fest... :ler:

Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var en knallfest!! Hehe!! Jeg var den yngste og den eldste var 55... Hehe!!

Kommer du på treffet eller siden datoen er forandret? Hadde vært kjempekoselig å treffe deg igjen :)

Jo littlå er en kg-vandal av de store hun nå.. Noen år til å er hun sikkert svartelista her.. :ler: neida.. Hehe!!

Skrevet

Jeg kan ikke før påske. Sa jo at det burde legges til etter påske, men ville noen høre på meg? :roll:

Neida... :ler:

Jeg får vel bare vente til neste treff igjen, da... :tunge1:

Skrevet

J det er jo fare for at det blir flere treff dessverre.... :tunge1::ler:

Skrevet

Nei, nå var det helt dødt her.. Så jeg tar meg noe nattmat og legger meg.. kjipt, men det må til. Ellers er jeg død i morgen..

Min gjøremålsliste;mandag:

* Banken

* Gjøre rent

* Trillepika kommer

* Barneselskap

* Besøke ei venninne

* Lage en god middag

Virket ikke så masse nåååå.. , men det er jammen nok! :roll:

Nattinatt!!

Skrevet

Sånn, da var fòringen over. Heheh!! Neida. Littlå sitter og ser på tegnefilm nå hun. SÅ sitter jeg å steller meg og vi skal begynne på dagens gjøremålsliste. Har funnet ut mer ting å sette på den, så jeg må jo bare begynne en plass.. :cry: Jaja.. så ser det så fint ut seinere :wink:

Skrevet

Min gjøremålsliste;mandag:

* Banken OK!* Gjøre rent

* Trillepika kommer OK!

* Barneselskap OK!

* Besøke ei venninne ops...

* Lage en god middag Gubben er vekke i kveld alikevel:)

Så har jeg gjort litt i tillegg da, så jeg har vært riktig så flink i dag syntes jeg!!

Nå har jeg begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg opp til Bergen selv om de ter noen uker til jeg skal reise.. Men det er bedre å være føre var.. :wink: har skrevet ned en del ting, men har uansett ikke begynt å pakke noe enda. Nei herregud det er jo såpass lenge til... :ler: Har ikek klikket helt for meg enda.. :roll: Hehehe!!

Skrevet

Nå er alt bestilt til treffet. Og vi får en kjempekoselig servitør. Har snakket med han ang tidligere treff. Så han visste hvordan jeg ville ha det :ler: Det var jo litt morsomt da :wink: Eller kanskje ikke.. :oops: Hehehe!!

Ellers har jeg kjøpt meg klær i dag. Et lite miniskjørt som jeg skal ha på festen jeg skal på i Bergen og noen andre. Så dettte kan bli gøy!! Det er jo en mnd til jeg reiser, men jeg gleder meg allerede sinnsykt masse!!!

Nei, nå må jeg rydde litt før kongen av Queens begynner. Snakkes!

Skrevet

Aaaatsjo!! Åh... :oops: Orket ikke å skrive noe alikevel....Atttsjo!!

Skrevet

Nå har vi vært på lang trilletur i ett vannvittig blåsevær. Nå er det litt husrydding som står på programmet. jeg må finne kameraet mit ttil helgen. Kan ikke fatte hvor det er blitt av?!!? Sist jeg hadde det var for 1,5mnd siden og jeg husker jo så vidt hva jeg gjorde i går :oops: , så dette kan bli gøy... Har en del ting nå som jeg må finne, men vet absolutt ikke hvor jeg skal begynne hen..

I dag fikk vi ett blad hvor lilltlå var i! :P Det var jo knallstilig! Husker ikke at det var sendt inn engang,hehe!! Så det skal opp på veggen hennes sammen med de andre tingenen hun har vært i blad/aviser i. Snuppa mi :wink:

Skrevet

Nå har jeg rydda litt og styrt litt. Så nå holder middagen på. Skulle lage spagetti og trodde jeg ikke hadde spagettisaus hjemme. Men så hadde jeg visst det alikevel. Og etterpå skal en nabo og jeg til Bryne. Med ungene. Gubben skal holde på med det siste på garasjen. Jeg skal ikke handle noe. Ikke i utgangspunktet jaffal..Heeeeheee.. Så får vi se hva det blir til :wink:

Skrevet

jeg skulle jo ikke handle noe da.. Men kom hjem med to par solbriller til littlå. Ett rosa og ett gjennomsiktig med små røde hjerter på som hun kan ha på 17mai til bunaden. Ikke at det passer seg så godt, men hun er jo så liten enda at det gjør ikke noe. Ellers kom jeg hjem med en sjokolade. Tror ikke jeg handlet noe mer nei. Hadde jeg tenkt meg litt om hadde jeg tatt med en del ting jeg skulle bytta.. I dag som jeg endelig hadde hatt tid til det.. Må begynne på bordkortene snart også. Så jeg får ta det til mandag. Må kjøre inn da, eller så kan jeg ta det på tirsdag før jeg skal til optikkeren. Må inn igjen når jeg skal på jobb, men da har jeg ikke tid til å gå innom dit. Så jeg må se. At jeg skal stå opp med fuglene er jo lite realistisk i grunnen da :oops: :ler:

Skrevet

Nå har jeg akkurat funnet pass til littlå. Hun skal være hos ei venninne frem til gubben kommer hjem fra jobb. Kan hende jeg blir litt sein, men det er bedre å være 5 min for seine, enn 1,5 time tross alt. Sjefen sa det gikk helt fint! Så da ordnet det seg.

Ellers, må jeg vaske klær før jeg drar. Må jaffal få vasket det jeg skal ha på meg i morgen, både på jobb og på treffet.

Fyyy fillen jeg er trøtt nå!! Har jo vært oppe enstund, men jeg ser helt rar ut i tryne. Mer enn til vanlig.. :tunge1: Allergien er på vei til å slå fullt ut nå, så det har sikkert noe med det å gjøre. Småhoven og "dagenderpå-look". Flotte greier!!!Hehehe!!

Men nå ble det stille i stuen, må sjekke turbopropellen om hun har kræsjet eller noe :ler:

Gjest Emina
Skrevet

Hei :-)

Ville bare legge igjen en hilsen etter å ha lest i dagboken din 8)

Ha en fin dag :blomst:

Klemmer Emina

Skrevet

Så koselig da!! Det var jo hyggelig! Skynder meg avsted for å skrive litt i din dagbok :P

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen. Trøtt og sliten :Gjesp: Men jeg skal nok klare noen timer til. I morgen er det treff og jeg gleder meg noe sinnsykt!! Det er alltid kjekt på treff :P Latteren sitter løsere enn løst :ler: Sist gang hadde jeg vært på jobb på dagen og var derfor gangske trøtt. Imorgen skal jeg også på jobb, men skal hive innpå med viwax, druesukker og vasovital og håpe det holder :hoho: neida. Har ikke tenkt å skremme vekk de nye heller...Hehehe!!!

I morgen må jeg huske å hive klærene i tørketrommelen før jeg går på jobb ellers har jeg ikke klær til å gå i og det hadde jo tatt seg ut.. Hihihi!!

Men nå er det røykepause!

Skrevet

Finner fremdeles ikke det #¤/#(=/%=# kameraet mitt!!!!!!!!! :evil: :-x

Skrevet

Nå har jeg endelig funne kameraet mitt!!:) Og nå skal jeg tømme det for bilder. men det er jo lettere sagt enn gjort.. Windows finner ikke noe kamera nemlig.. Har instalert programmet flere ganger nå, men det hjelper ikke. Så nå får det bare være tror jeg. Har satt min kjære crazee på saken om å finne ut av dette da.. Men viss han ikke finner ut av noe, kan det heller bare være sånn som det er nå. Har enda 33 bilder igjen. Og blir det tatt noen som ikke er fine i morgen, så kan jeg jo bare slette de etterhvert som de blir tatt. SÅ det er ikke verdens undergang. Bare helt til jeg skal legge inn bildene fra treffet :-? Menmen.. det er lenge igjen til søndag.. Hehe!!

Skrevet

Det finnes ikke en smiley som viser hvor store gjesper jeg har nå.. Men sånn går det jo når jeg kameg kl 0345.. Åh så typisk.. Håper det ikke blir så mye å gjøre på jobb i dag da. Skal hente hun som skal sitte på med meg om 15 min, så jeg må kanskje bli ferdig her, ja.. :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...