Gjest Emina Skrevet 12. april 2004 #541 Del Skrevet 12. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 12. april 2004 #542 Del Skrevet 12. april 2004 Heihei snuppa!! Har du hatt en fin dag etter påskeferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. april 2004 #543 Del Skrevet 13. april 2004 Ja,jeg hadde det fint i går, vettu Bare innom for å ønske deg en fin dag "sees" vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 13. april 2004 #544 Del Skrevet 13. april 2004 "Faren" er stor for det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. april 2004 #545 Del Skrevet 13. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 14. april 2004 #546 Del Skrevet 14. april 2004 I dag ble jeg vekket kl 0715 av tlf fra sjefen. Hun var syk, så jeg måtte gå på jobb fra tidlig av. Så da hadde jeg to timer på meg til å finne noen som kunne ha littlå.. Og det var jo lettere sagt enn gjort, ja.. Men til slutt fikset jeg det. Og jeg var på jobb fra kl 1000-2015... Fyyyy fillen, jeg er sliten nå!! Gubben holder heldigvis på å lage middag eller noe spiselig jaffal, så jeg skal få i meg noe mat etterpå og håpe på at jeg sovner. I morgen skal jeg kanskje gå sånn igjen.. :cry: Da har jeg jafafl noe ntil å ta littlå... Men resten av uken skal jeg jobbe fullt. Fri søndag, kurs mandag, jobbe tir-tor og reise til Bergen på fre... SÅ jeg skal ikke klage over at jeg har for lite å gjøre nei... Men nå tror jeg at jeg skal se om maten er klar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 14. april 2004 #547 Del Skrevet 14. april 2004 Foreløpig pakkeliste til Bergen turen: Kamera Lader til div Bilder Scrappingting Klær Toalettutstyr Sko Veske Boka til littlå Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men den blir lengre etterhvert...Heheh!! _____________________________________________________ Men nå MÅ jeg legge meg igjen.. Skal ha ti timers arbeidsdag i morgen også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 15. april 2004 #548 Del Skrevet 15. april 2004 Hei snuppa mi :D Ser du har begynt pakke-listen allerede.. Du altså! Måtte jo bare skrive en liten hilsen når jeg først var her inne (er jo en begivenhet bare det ) Måtte logge meg på for å finne den opskriften du sendte meg! Du er vel på jobb nå og sliter tenker jeg.. Jeg sitter her med 2 innleveringer og en svær journal.. Gjør litt på en ene og så litt på den andre.. Inbiller meg at det ikke blir så kjedelig på den måten Men det er jo bare meg!! Nå er det jo bare noen få dager til du kommer! Det skal bli kjempegøyt! Håper bare Cdon får sendt den cd'en vår før da! Skal ta en tlf til de senere å høre hvor den blir av! Ellers så har jeg igrunnen ikke noe å si.. Har sittet og jobbet siden altfor tidlig idag, og ser INGEN ende på det.. Hoppet over forelesninger til og med.. Jeg som skulle gjøre så mye i påsken.. YEAH RIGHT! Må iallefall få unna så mye at jeg kan ta HELT fri neste helg når du er her! Jeg får stikke jeg! Må opp på loftet å Sender deg og LilleBella/vims (?? ) masse koser og klemmer Kjempeglad i deg lillesøss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 15. april 2004 #549 Del Skrevet 15. april 2004 Nok en dag over...Og trøtt, jaaa..... Gubben er dratt på trening, så jeg slenger meg ned foran pcn så lenge jeg da.. I morgen må jeg sikkert på jobb igjen, men har ingen til å ta littlå, så dette kan bli gøy gitt!!! Ellers har jeg ikke kommet på noe mer jeg skal ha med opp til Bergen. JO!! Bursdagsgaven til min elskede søster!! Hva hun får kan jeg jo ikke skrive her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 16. april 2004 #550 Del Skrevet 16. april 2004 I dag skal jeg ikke på jobb før om noen timer.. Herlig!!! Kunne jo ikke dra på jobb i dag tidlig pga littlå, så sjefen måtte gå selv da noen timer, driiitdårlig stakkars.... Så i dag skal jeg nyte dagen sammen med littlå. Inne vel og merke.. Det er knallstygt vær. I dag igjen.. Nå har hun tegnet en tegning som skal sendes til Bergen i dag, vasket og skiftet bleie på babyen sin og nå spiser hun lapper.. De er så herlige i den alderen!!! Men viss jeg skal få noe ut av de to timene som er igjen, må jeg komme meg vekk herfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 16. april 2004 #551 Del Skrevet 16. april 2004 Hei! Ønsker deg en kjempe fin helg! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 16. april 2004 #552 Del Skrevet 16. april 2004 Er det helg nå?!? Åh.. får ikke med meg sånne ting jeg.. Hehe!!!! Takk i like måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 16. april 2004 #553 Del Skrevet 16. april 2004 Ja,nå er det endelig helg! hehe..Bursdagshelg til-og-med Littlå høres jo bare helt herlig ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 16. april 2004 #554 Del Skrevet 16. april 2004 Jøsses!!! Dette må feires!!!! Ja hun er heeelt superherlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 17. april 2004 #555 Del Skrevet 17. april 2004 Da var det på tide å dra på jobb igjen... Er bare 6 timer i dag, så det skal jeg da klare.. I går sendte jeg dig.bilder inn til fremkalling, regner med de kommer rett over helgen. Må ha de innen torsdag alikvel. Da drar jeg til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 18. april 2004 #556 Del Skrevet 18. april 2004 Tusen takk for bursdagssang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 18. april 2004 #557 Del Skrevet 18. april 2004 Hversågod!! God du fikk nesten det du ønsket deg jaffal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 18. april 2004 #558 Del Skrevet 18. april 2004 Har rydda litt i huset nå. Sitter med det tredje stykke med brownieskake og brus og koser meg.. Snakker med hyggelige folk på MSN og bare slapper av. Ahh,.... herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 19. april 2004 #559 Del Skrevet 19. april 2004 I dag har jeg gjort masse i huset Vasket masse klær og tørket de, støvsugd nesten hele huset, tatt oppvaskemaskinen noen ganger og ryddet litt. Så nå skal jeg lage litt middag til gubben kommer hjem og så skal jeg på kurs med jobb. Det gleder jeg meg masse til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. april 2004 #560 Del Skrevet 19. april 2004 Får jeg dårlig samvittighet av å lese her?! Neeeeiii..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå