starie Skrevet 27. januar 2004 #461 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg kjenner til problemet! Min har begge dynene og grynter surt når jeg prøver å nappe til meg min. Nå sitter jeg i tøfler og pledd og bare venter på at jeg skal bli trøtt nok til å sove. Døgnrytmen har blitt litt vill i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. januar 2004 #462 Del Skrevet 27. januar 2004 har ikke pleddet her, det tok jeg inn isengen tidligere, siden han har dyna(ei ekstra stor dobbeldyne) OG teppe!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. januar 2004 #463 Del Skrevet 27. januar 2004 Typisk mannfolk! Tror jeg går og henter gjestedynen og krabber til sengs igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. januar 2004 #464 Del Skrevet 27. januar 2004 ja. jeg har tatt ut ei pute til sofaen jeg..tilfelle han tar min side i den ekstra store sengen vår..usj.. han ligger hjørne til hjørne..nemlig..den slasken..hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. januar 2004 #465 Del Skrevet 27. januar 2004 det er nok ganske vanlig jeg gjør det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 1. februar 2004 #466 Del Skrevet 1. februar 2004 Nå syns jeg at du skal komme hjem snart. Savner deg, skjønner du! Håper du har hatt en god helg. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. februar 2004 #467 Del Skrevet 1. februar 2004 Er på vei hjem nå snart:) Kanskje vi blir litt lengre, får se. Er jo så sjeldent vi er her nede at vi må benytte sjansen mens vi har den:) Gubben kan ta seg litt fri fra jobb i tillegg, så da er det gullfint! Heheh!! Snakkes når jeg kommer hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 1. februar 2004 #468 Del Skrevet 1. februar 2004 Du er savnet her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 1. februar 2004 #469 Del Skrevet 1. februar 2004 svinser bare en bitte liten tur innom for å si HEI OG HOPP ..... *løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. februar 2004 #470 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei og hopp! Vi er fremdeles i Kr.sand, blir litt lengre enn vi planla. Kommer snart tilbake, men data'en til mamma og pappa går så utroooolig sent :x Gidder ikke bruke den! Idag skal vi på besøk til oldemor, har ikke sett henne på lenge så det skal bli koselig! Henrikke og mattahara: Heisann!! Savner dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. februar 2004 #471 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle du ikke bare være borte noen få dager??? Nå må du komme hjem og logge deg på!!! Klemmer fra Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 10. februar 2004 #472 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå er det vel på tide å komme hjem snart?!? Håper du har det fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. februar 2004 #473 Del Skrevet 11. februar 2004 SUUUUUNNYYYYYY!! SUUUNNNYYY!! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 12. februar 2004 #474 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei :-) Reiser bort i morgen,så da ønsker jeg deg en god helg nå :-) Klemmer fra Henrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. februar 2004 #475 Del Skrevet 12. februar 2004 Skal vi samme sted, Henrikke? Jeg reiser også bort så GOD HELG Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 13. februar 2004 #476 Del Skrevet 13. februar 2004 Skal vi samme sted, Henrikke? Det vet jeg ikke,spørs hvor du skal det Nå er jeg klar til å reise,håper du er tilbake igjen snart sunshine-t Henrikke *masete i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. februar 2004 #477 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei og hopp alle sammen!! Jo jeg skulle bare være vekke noen dager, men det ble ikke helt som planlagt kan dere si. Men jeg er her jo nå jaffal! Happy valentines day alle sammen!! Sunny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 26. februar 2004 #478 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei Dytter dagboken din litt lengere opp på siden igjen Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 27. februar 2004 #479 Del Skrevet 27. februar 2004 er du bitta borte?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. mars 2004 #480 Del Skrevet 1. mars 2004 Er bitte litt borte ja. Har vært litt rundt omkring jeg. Fant ut at det er mer i livet enn KG. Ja jeg vet det hørtes teit ut, men det stemmer faktisk, Men jeg skal se om jeg kommer sakte, men sikkert på KG igjen nå snart. Er jo kjipt også da. :-? Men men.. Jeg er her jaffal nå. Og da er det jo typisk ikke noe liv her.. :veldigsur: Neida. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå