Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner til problemet! Min har begge dynene og grynter surt når jeg prøver å nappe til meg min. Nå sitter jeg i tøfler og pledd og bare venter på at jeg skal bli trøtt nok til å sove. Døgnrytmen har blitt litt vill i det siste.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

har ikke pleddet her, det tok jeg inn isengen tidligere, siden han har dyna(ei ekstra stor dobbeldyne) OG teppe!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja. jeg har tatt ut ei pute til sofaen jeg..tilfelle han tar min side i den ekstra store sengen vår..usj.. han ligger hjørne til hjørne..nemlig..den slasken..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Er på vei hjem nå snart:) Kanskje vi blir litt lengre, får se. Er jo så sjeldent vi er her nede at vi må benytte sjansen mens vi har den:) Gubben kan ta seg litt fri fra jobb i tillegg, så da er det gullfint! Heheh!! Snakkes når jeg kommer hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Hei og hopp!

Vi er fremdeles i Kr.sand, blir litt lengre enn vi planla.

Kommer snart tilbake, men data'en til mamma og pappa går så utroooolig sent :x Gidder ikke bruke den!

Idag skal vi på besøk til oldemor, har ikke sett henne på lenge så det skal bli koselig!

Henrikke og mattahara: Heisann!! Savner dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henrikke
Skal vi samme sted, Henrikke?

Det vet jeg ikke,spørs hvor du skal det :Hehe:

Nå er jeg klar til å reise,håper du er tilbake igjen snart sunshine-t :vinke:

Henrikke *masete i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

Hei og hopp alle sammen!!

Jo jeg skulle bare være vekke noen dager, men det ble ikke helt som planlagt kan dere si. Men jeg er her jo nå jaffal!:)

Happy valentines day alle sammen!!

Sunny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

Er bitte litt borte ja. Har vært litt rundt omkring jeg. Fant ut at det er mer i livet enn KG. Ja jeg vet det hørtes teit ut, men det stemmer faktisk, :ler:

Men jeg skal se om jeg kommer sakte, men sikkert på KG igjen nå snart. Er jo kjipt også da. :-? Men men.. Jeg er her jaffal nå. Og da er det jo typisk ikke noe liv her.. :veldigsur: Neida. hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...